Bosi, dat is er weer een meer he. Dientje leuk die meubels met dat rotan. Bij mij komt de kraam over 2 weken dus dan ben ik 33 weken. Wel laat bij jullie Loeki. Ik heb alle soorten flessen: Difrax, avent, bibi ( geloof ik ook), gewone wtp van het Kruidvat.
Jep heel even. Ik heb de hele middag liggen slapen/dutten. ( dus niets gedaan ) Ik moet zo weg. Mss tot morgen, Doei
Lekker Jopie, geniet er van. Heb je plannen. Hier niet echt plannen, manlief heeft een tennistoernooi, dus is de hele zondag weg.
Hoi! Ik had eigenlijk helemaal niks te vertellen dus ik ben maar ff de laatste 30 pag bij gaan lezen. Gelukkig geen overlast van de sneeuw geweest bij jullie. Ik heb mezelf gisteren een beetje overschat helaas. Ik moest naar de fysio en de sneeuw was hier eerder dan voorspeld dus er lag al een aardige laag. Ik durfde dus niet meer met de auto. Ik dacht weet je wat het is maar een klein stukje ik trek goede schoenen aan en ik ga rustig lopen. Alleen bleek het lopend niet zo'n klein stukje te zijn. 20 minuten lopen! Ik barstte dus van de pijn. Had ze het daar losgemaakt toen ging het weer beter maar toen moest ik dus ook weer terug. Ik kon echt niet meer lopen, heb de hele dag gelegen. Vandaag rustig aan gedaan en dan gaat het morgen wel weer. Weet ik dat ook weer he. PRDM ik heb ook een buikband die kon ik ophalen bij mijn zorgverzekeraar. Omdat ik aanvullend verzekerd ben hoefde ik er niks voor te betalen. Ik zou ff je verzekering bellen, wie weet hebben zij ook zo'n regeling.
Nee, na vorige week, waar ik amper tijd had voor mezelf heb ik een lekker planvrij weekend! Ik zie het allemaal wel. Lekker een beetje thuis rommelen ofzo. Bosi, goed gedaan! Gefeliciteerd hoor. Laat je gauw weten hoe het met je andere tentamen is gegaan? Dientje, fijn dat de meubeltjes er zijn. Kan je lekker gaan inrichten! Loeki, ik heb ook 1 avent flesje. Op aanraden van meerdere moeders. De kraamverzorgster komt hier over anderhalve week. Ik kan trouwens wel m'n kraampakket op het postkantoor ophalen. Geloof dat ik dat maar even ga doen. Tot straks!
Harley je moet wel rustig aan doen hoor meisje, we gaan niet voor niets naar de fysio Ik ben nu bijna 2 dagen vrij van pcm, maar merk wel dat ik meer pijntjes heb dan ik dacht. Toch wil ik geen pcm meer slikken als ik niet echt veel pijn heb. Heb denk ik al te lang pcm geslikt. Ik weet wel dat het absoluut geen kwaad kan, maar toch ... liever niet.
Sta net in kruidvat goh nog steeds niets te zien AAHHH! Ja mensen nog niets te zien met klerenaan den ja dat is wel apart en ja makkelijk met kleren (nog eigen kleren aan ) en ja ook fijn voor na de bevalling, heb van frustratie zak snoep gekocht ben toch al misselijk dus wat maakt het uit
Loeki ik heb ook nog niets gehoord van de kraamzorg, en och wat maakt het ookuit of ze in week 31 of 35 komen
Ik draag al wel heel lang positiekleding, maar dat komt ook omdat ik geen druk op mijn buik kan verdragen. missy doe je wel rustig aan met de snoepjes krijg ook lekkere trek hier.
nou dat zit er even niet in ben echt aan het schrokken maar beter even goed dan de hele dag vanalles denk ik maar, waarschijnlijk spuug ik het toch zo weer uit. Ik draag geen strakke spijkerbroek meer wel nog strechbroeken en mijn enige zwangersschapsbroek anders is het ook maar zonde van het geld als ik hem niet draag,maar die zakt een beetje af na een dag.
ik heb difrax flessen en avent met meerdere soorten speentjes, ik was vanplan om maar even BV te geven alleen de eerste dagen maar ik twijfel nu heel erg ach ja we zien wel
Ja ik heb ook broeken die alleen op hun plaats blijven met een buikband, ander zakken ze idd van m'n kont.