April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja Loeki dit overkomt me geen 2e keer. ;) Een ezel stoot zich...

Er stopt net een busje hier in de straat met het opschrift vibro-equipment hihi is vast niet wat ik ermee associeer 8)

Oh ja ik heb ook avent flessen.

Wat wou ik ook alweer schrijven? Ben helemaal van de leg door dat busje 8-[

2. Niet meer actief

Ik ga dadelijk helemaal los ik ga friet eten heb i ineens heel erg veel zin in ook al weet ik dat dit niet goed gaat straks. maar ja een boterhammetje gisteren ging ook niet best dan heb ik tenmisnte wat te spugen, ojee ik ben erg opstandig na mijn bezoekje aan de winkel :evil:
    Ik heb een echte ertegenaan schop bui....

3. Niet meer actief

Harley nu moet ik toch wel weer lachen vibrobus :)

4. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Schop maar lekker Missy! Reageer je maar even lekker af, dat lucht op!

5. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Fijn dat ik je aan het lachen heb gemaakt hihi

6. Niet meer actief

Ja lucht idd op, zo nog 1 snoepje en dangaat de zak dicht (alleen voor hoe lang ;) )

7. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Hihi ik ben gewoon nog geen boodcshappen wezen doen en wat ik niet in huis heb kan ik ook niet eten. Beetje vreemde manier van zelfbeheersing maar toch ;)

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ga lekker van je frietjes genieten MIssy, als het er dan toch weer uit moet, zorg dan iig dat er iets lekkers in gaat ;)

Ik weet niet wat hij met virbo-equipment accosieert Harley, maar het heeft volgens mij met overslag te maken.

9. Niet meer actief

Ladies ben er vandoor, allemaal fijne avond/weekend tot snel, zal hier morgen ook wel weer zijn.. :)

10. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Tja ik heb geloof ik een beetje een dirty mind :)

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Harley, wat in huis is moet nou eenmaal op hè. ;)

12. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Dag Missy! Fijne avond! Ik hoop dat je frietjes er stiekum toch in blijven.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Eeet smakelijk Missy.

Harley, was ook mijn eerste ass. met een virbobus hoor :evil:

14. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja Loeki dat is ook mijn probleem ;)

Morgen ga ik met mn man boodcshappen doen (kan hij sjouwen) en dan houdt hij me wel een beetje in toom. Dan gaan er wel gezonde dingen mee maar als ik alleen ga dan wil je niet weten waar ik mee thuiskom. Voedingswaarde is dan ver te zoeken mjam!

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn man belde net, hij was teruggegaan met die zender en wat zeggen ze in de winkel :evil: "Met de set van 150 euro heeft u er geen problemen mee" :evil: , het is maar goed dat IK niet terug ben gegaan want ik had die vent over de toonbank getrokken en hem uitgelegd dat hij me dan eens haarfijn uit mag leggen waarom hij me dan eerst voor 100 euro van die troep verkocht heeft (die ook nog eens als beste uit de test komt). Nou mijn man had natuurlijk wel oren naar een duurdere set, met meer mogelijkheden en zo ("kunnen we ook in de slaapkamer kijke " zegt ie dan) wat hebben mannen toc met die onverzadigbare behoefte aan dure gadgets.

Het zijn net kleine kinderen als het maar lichtjes heft beweegt en geluid maakt is het wel goed, maar ik ben des duivels.

16. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik ga aan de macaroni beginnen. Ik had beloofd dat ik het eten klaar had als mn man thuiskomt. (daar kickt 'ie op hihi dat hij niet meer hoeft te koken nu) Dus ik zal m dat plezier doen. ;)

Mocht ik jullie niet meer zien dit weekend dan allemaal een fijn weekend en tot maandag!

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Oh Loeki ik kan me zo goed voorstellen dat je daar boos om wordt! Mannen snappen dat echt niet he. Kijkt die van jou ook zo schuldbewust als hij iets heeft gekocht waarvan hij weet dat het niet de bedoeling is? Dan weet ik alweer hoe laat het is. :evil:

Nou ja ik ga nu echt weg. Bye!

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bey Harley, eet smakelijk, ja ik zal mijn man wel even laten voelen dat hij het maar even goed moet maken met me, hij staat wel bij me in het krijt, maar aan de andere kant, ik heb nu ook wat ik wil, namelijk de pc uit de woonkamer en dat is me ook wel iets waard hoor.

19. Niet meer actief

Ik zal ze maandag eens bellen want nu zijn ze al dicht :( hopen dat ik het niet vergeet hihihi

20. Niet meer actief

VRAAGJE VOOR DE ZWANGEREN IN DE ZIEKTEWET

OOPS CAPSLOCK UITDOEN

mogen jullie wel gewoon naar buiten, als ik me namelijk ziekmeld dan hoor ik echt thuis te blijven uitzieken zeg maar, mag enkel naar de HA of zo.......hoe gaat dat bij jullie?

Deel Deze Pagina