April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    hahaha, heb geen tips nodig, alleen een vent :p

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.794
    113
    Ja dat vertelde een vriendin van me ook. Ze proberen mensen die geen BV willen geven echt bijna over te halen. Mijn vriendin wilde trouwens niet, en heeft het ook echt niet gedaan.

Voor mij even geen klus tips, ;) Helemaal geen zin in sex, :oops:

Nou ja, komt wel weer.

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Kijken er nog meer naar het WK schaatsen?

4. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Had haar verteld dat mijn eerste voorkeur naar FV uitging, maar dat ik me nog wat aan het verdiepen ben ik BV en evt. kolven... Had ik beter niet kunnen doen! Ze probeerde me echt over te halen BV te gaan geven en gaf als indicatie uren gelijk 44 uur aan.
    'Probeer het nou maar gewoon, gewoon lekker doen, minder kans op borstkanker, minder vloeien' en weet ik het allemaal.
    Heb haar geprobeerd duidelijk te maken dat ik er nog helemaal niet uit ben, maar ben verder maar niet met haar in discussie gegaan! Ze luisterde toch niet echt... :( Heb haar maar mooi die 44 uur laten noteren! Zijn toch indicatie uren en als ik straks de fles wil geven doe ik dat gewoon!

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Gewoon doen waar je jezelf goed bij voelt hoor. Als jij met heel veel stress BV gaat geven is het ook niet goed. Niet voor jezelf en zeker niet voor je kindje.

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ow nee....asjeblieft geen WK schaatsen! Heb ik echt jeugdtrauma's aan over gehouden! :) Mijn ouders keken dat vroeger ook altijd...dagen lang achter elkaar, bijna de hele dag door!
    Om knettergek van te worden! :)

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik daar kijk ik niet neaar, weet wel wat het is, maar daar blijft het vaak bij.

Ik zit in de knoop met mijn nesteldrang, ik heb me altijd al groen en geel geergerd aan de troep die mijn man achter zijn kont laat slingeren, maar nu word ik er echt stapel gek van. Ik had me zo voorgenomen me er niet aan te storen, maar ik kan er letterlijk en figuurlijk niet meer om heen. :evil:

Nu loop ik dus al de hele avond op te ruimen en merk dat mijn lichaam het daar niet zo mee eens is helaas. Als ik mijn man hier op aan spreek krijgen we alleen maar knallende ruzie en dan ben ik nog verder van huis. Als ik het vriendelijk vraag schiet ik er ook niets mee op, want dan is het standaard antwoord 'dat doe ik zo' ('zo' is in zijn vocabulair 'binnen een week'). Veel troep blijft nu voor onze hh-hulp liggen, maar daar is zij natuurlijk niet voor, ik heb liever dat ze echt schoon kan maken en eventueel kan strijken en zo, maar niet om zijn troep op te ruimen. Op zijn (onze) werkkamer staan nu allemaal doosjes waar in ik om de week zijn troep van de woonkamer maar daar deponeer, maar ik durf hier helemal niemand te ontvangen, helas moet je door de werkkamer naar onze slaapkamer, als de kraamzorg komt breken ze hun nek over zijn troep en snoeren e.d.

Wat moet ik hier nou mee?

8. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ow, maar dat doe ik ook zeker wel! ;)
    Niemand kan mij iets opdringen! Ze vond het ook nog raar dat mijn vriend hier geen uitgesproken mening over had :(
    Die maakt het niet uit waarvoor ik uiteindelijk kies, want ik beslis uiteindelijk waar ik mij het prettigst bij voel.... toch? Of is dit echt zo raar....? Ze keek me aan, alsof we van een andere planeet kwamen :rolleyes:

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hmmm...vervelend Loeki! Kan me er wel iets bij voorstellen, want ik heb ook zo'n sloddervos van een vriend. En nu met die overdreven nesteldrang komt dat helemaal niet goed uit :) Erger me soms ook geel en blauw.... Misschien toch proberen er (nog) een keer over te praten?
    Leg hem uit dat het je normaal niet 'zo-heel-veel' uitmaakt, maar dat je nu met je nesteldrang echt niet tegen rommel/troep kunt. Hij zou hier op zijn minst begrip voor moeten opbrengen en hier een beetje rekening mee kunnen houden. Mijn vriend doet het 'Thank God' wel (op zijn manier ;) ) maar daar ben ik al heel blij mee!

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja mijn man dóet het uiteindelijk wel, als ik een week of twee geduld kan hebben ;)

Als je geen BV wil geven moet je dat niet doen hoor, bij mij is het eigenlijk nooit een punt geweest, ik wil graag BV geven, liefst een maand of 9 maar ik zie wel hoe het gaat.

WK schaatsen, TRAUMA ALARM, nee hoor, zo erg is het niet, maar ikzie er de lol niet meer van in. Vroeger wel, met Veldkamp, Kos en Zandstra, dat was leuk, ook nog 3x naar Thialf geweest, maar nu vind ik er niets meer aan. Ik vind sport op tv sws niet zo leuk, ik ga veel liever zelf schaatsen.

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Goh, ik ben juist de sloddervos in huis. Als mijn man thuis is, is het altijd veel netter.

Ik vind het schaatsen wel leuk om naar te kijken. Als Uk straks wil schaatsen moet ie pa of opa maar lief aankijken. Schaatsen is niet echt mijn sterkste kant.... 't is volgens mij al 10 jaar geleden dat ik geschaatst heb.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh vond het zo jammer dat ik dit seizoen niet kon gaan schaatsen.

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik vind het helemaal niet jammer. Scheelt een hoop blaren, spierpijn en blauwe plekken :p

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb ook al in geen jaaaaaaaaaren meer geschaatst!
    Denk dat als ik nu weer in de schaatsen zal stappen, ik spontaan m'n enkels zou breken :) Schaatsen zelf vind ik wel errug leuk!
    Kan niet wachten tot kleine uk straks groot genoeg is om met hem te gaan schaatsen......*zwijmel* (zie het al helemaal voor me, met van die ombindschaatjes aan..... :) )

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    hahaha, zie het helemaal voor me: Uk en ma allebei met ombindschaatsen, samen leren schaatsen :) En pa lachend aan de kant hihi!

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn moeder had 40 jaar niet geschaats toen ze 2 jaar geleden weer begon en nu is ze niet meer te houden. Ze heeft noren met ijshockeyschoenen (heb ik ook) en daardoor kun je niet meer door je enkels gaan en was ik vroeger na 20 minuten koud en moe, nu kan ik zonder pauzes wel 3 uur non-stop schaatsen, heerlijk. Denk dat ik die tijd zo'n 40 a 50 km schaats.

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Man, ik heb nog geen 50 km in m'n hele leven geschaatst!

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou op schaatsen gaat het best hard hoor, je gaat ongeveer net zo hard als op de fiets, heerlijk gevoel.

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik vond een rondje op de binnenbaan altijd al ver :oops: Maar ik had (volgens mij) hoge noren en daar kan ik absoluut niet op schaaten.

Was trouwens wel altijd buiten.

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Jopie niet iedereen kan er van genieten. Geniet dan van het schaatsen op tv.

Deel Deze Pagina