Ik had vroeger altijd van die kunstschaatsen, en danstte de hele schaatsbaan over. Wij hadden in de winter bij ons voor het huis altijd een grote schaatsbaan. In de herfst lieten ze het grasveld al vol lopen met water en als het dan een aantal dagen flink vroor, hadden we een schaatsbaan... (sweet memories) Er stonden ook altijd kraampjes met warme chocomelk en snert enzo...
Ik vond het altijd wel leuk hoor, maar ben niet echt van de lange afstanden Zwemmen gaat me beter af, al zal ik nooit een wereld record zwemmen.
Ja schaatsbanen zijn er nu alleen nog maar kunstmatig, echt op natuurijs schaatsen zit er niet eer in. Wij hadden echt een van de mooiste schaatsbanen van Nederland en ik denk echt dat daar al in geen 10 jaar meer op geschaatst is.
De laatste keer dat ik geschaatst heb, was op het Veluwemeer. Toen moet het dus behoorlijk gevroren hebben. Volgens mij was het 1997. Maar hebben ze laatst niet nog ergens op natuurijs geschaatst?
Geen idee, de laatste elfstedentoch was idd in 1997, maar is daarna nog een keer natuurijs geweest, ik kan het me niet herinneren.
Meende dat ik vorige week (?) of iig die paar dagen dat het gevroren heeft, op het nieuws hoorde dat de eerste tocht op natuurijs in Haaksbergen was (of lul ik nou heel erg uit m'n nek?). Zal wel zo'n ondergelopen grasveld geweest zijn.
ja, maar dat is 3 cm ijs dat op een kunstmatige manier aangebracht word, de meeste ijsbanen zijn vaak ondergelopen weilanden een ondiepe meertjes, die hebben zeker een week goede vorst nodig om voor het publiek open te gaan Dit is een plaatje van onze ijsbaan (alleen dan zonder ijs), leuke jeugdherinneringen. stel je er een koek&sopie tent voor en de palen met verlichting en zo.
Mooi plaatje! Ik ben het 's avonds zo zat de laatste tijd. Heb de hele dag nergens last van en 's avonds kan ik bijna niet meer op of neer. Oké, is erg overdreven (zeker vergeleken met jullie klachten ), maar voor m'n gevoel doet alles zeer en ben ik zo stijf als een hark.
Even totaal iets anders meiden.... (begin me het spontaan af te vragen) Als jullie baby beweegt, of als jullie je buik voelen, kunnen jullie dan al precies voelen wat waar zit (voetje, handje, elleboog) ? Ik kan dit namelijk totaal (nog) niet voelen, terwijl je zo vaak leest dat andere vrouwen precies weten of ze een voetje of iets anders voelen....
Ik voel dat ook niet hoor. De laatste keer bij de VK kon zelfs zij dat nog niet voelen. Ik had altijd wel het idee dat er een paar voeten in m'n ribben zaten te trappen, en dat is vorige week bij de echo wel bevestigd.
Nee, ik heb geen idee wat ik voel, voel wel verschil tussen een voet of een stel billen, maar dat is dan ook het enige onderscheid dat ik kan maken.
Ik kan er totaal niet wijs uit worden wat er af en toe zo lekker loopt te porren Najah, ben ik ieder geval niet de enige. Ik ga er vandoor! Even lekker bij mijn mannetje op de bank zitten... Tot morgen lady's en alvast weltrusten voor vanavond!
Mijn kindje ligt met het ruggetje naar mijn linker zij, het hoofdje naar beneden en de voetjes in m'n rechter zij. Daar zie en voel ik dus ook het meest bewegen.
Loeki, ik ga je in de steek laten. Ik ga lekker naar m'n mandje. Nog een paar bladzijdes lezen en dan lekker slapen. Tot morgen.
En iedereen ligt weer lekker te slapen, 8) Ik ben ook altijd te laat. Nou ja, tot morgen dan maar weer,