April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Hahaha Bosi, of de rest is te vroeg :)
    Ik heb nog geen tijd om te gaan slapen hoor, heb een 2 kilo emmer vol met Superpingels van Amstel gekregen, dus die zit ik nu braaf in te voeren :)
    Ben nog wel een paar dagen/weken zoet mee!

2. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    zo heb ook weer even bijgelezen...

Mo wat erg voor je schoonzus!

Bosi gefeliciteerd met je tentamen, weer eentje achter de rug, wel balen dat je die andere niet hebt gehaald.

Dientje leuke meubels! En zag ook je andere foto's hahah wat een KLEREN! Wauwie zelfs al allemaal verschillende paren schoenen, leuk hoor!

Ik ga morgen shoppen met mamie, en volgende week gaan we samen naar 9-maandenbeurs, heb er zin in. Gaan er nog meer mensen?

Tja, en over BV, het is voor iedereen een eigen keuze. Ik kies er zelf wel voor, en ik hoop ook dat t gaat lukken, t lijkt me zo mooi, je baby aan je borst aan t drinken, terwijl die naar je kijkt. Ik wacht zelf nog even met flessen kopen.

Ik heb ook weer 2 buikfoto's erin gezet. Ik heb vandaag schoongemaakt en ja mijn lichaam doet ook niet zo leuk meer mee... baal er soms wel van, want heb ook wel last van nesteldrang, alles moet er schoon uitzien. Mijn man kan erg vaak om me lachen.

Kraamzorgbezoek heb ik ook nog niet gehad, weet eigenlijk niet wanneer ze gaan komen, ik denk ook 35e week ofzo.

Ayildiz, ook een arabische naam: Ayman, erg mooi! Ik heb ook een arabische/Islamitische naam gekozen. Alleen voor een meisje vind ik het wel moeilijk, maar waarschijnlijk wordt t wel een jongen, als ik de echo moet geloven ;)

3. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    hmm sorry dames de foto's zijn me niet gelukt. Ik kijk er van t weekend even naar.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    Jammer van de foto's.

Ik ga niet naar de 9 maanden beurs, mijn rug kan dat helaas niet meer hebben, en mijn blaas ook niet echt, :oops:
    Nesteldrang is hier nog niet begonnen,

Ik heb even gevraagd aan mijn vriend wat dat waren. Ik weet het nog steeds niet echt. Hij zegt: o die kun je sparen. Ja ok, maar wat zijn het dan? En hij is alweer verdiept in de tv, dus die hoort me al niet meer. :(

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 30 cm (29+5) gew +8 kg (30+2) hoofdlig. verlof=19 feb
    02.Mo666 (27)S 01 april 1e kindje BM 1/2 NX (31+2) gew + 7kg (31+2) hoofdlig. verlof=nu al!
    03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM 1/3nx cm (31+2)gew +2 kg (28.0) hfdlig. verlof=08 maart
    04.Krulliewullie (26) J 1 april 1e kindje BM ? cm gew +5 kg (30+2) ?lig verlof=18 feb
    05.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. verlof=1 maart
    06.Eef25 (26)J04 april 1e kindje BM ? cm( 21+4) gew +9 kg (21+4) ?lig. verlof=?
    07.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 30 cm 31+5)gew 1 (31+5) hfdlig. verlof=23/2 (nu ziek)
    08.Em (29)M 07 april 1e kindje BM 32 cm (31+5) gew +5,4kg(31+5) hoofd lig. verlof=9mrt
    09.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +12kg(31+5) hfdlig. verlof=5 maart
    10.Punkey (34)J 08 april 2* 3e kindje BM 26 cm (27+4)gew +6,7 kg (27+4) hfdlig. verlof=nvt
    11.Saartje (23)M08 april1e kindjeBM ?cm (17+3)gew -0.5 kg ?lig. verlof=?
    12.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +3,5 kg (31) hoofdlig. verlof=16 febr
    13.Janne S 11 april 3* 1e kindjeBM 1/3 NX ( 29+5) gew +10,5 kg ( 29+5) billetjeslig verlof= 19 mrt
    14.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 32 cm (29+5) gew +8 kg (29+5) hfdlig. verlof=NVT
    15.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig Verlof=16 maart 2007
    16.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 27 cm (30+4) gew +9,7 kg (31+0) hoofdlig. verlof=23 feb
    17.Eyerish (29)M 14 april 3e kindjeBM ? cm (23+4) gew +7 kg (27+1) ?lig. verlof= 10 maart
    18.Jopie (28 ) S 15 april 1ste kindje BM 1/4 NX (28+1) gew +11,0 kg (28+1) hfdlig. verlof=19 feb
    19.Stitch (26) J 15 april 1 ste kindje BM ? cm (15+2)gew +? kg (24+3) ?lig. verlof=?
    20.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. verlof=17 januari 2007
    21.Annechien (23)J 18 april 1ste kindje BM ? cm (15+6)gew +? kg (24+3) ?lig. verlof=?
    22.Gul (31) J19 april 2de kindje BM ? cm (27) gew +7 kg (27) dwarsligverlof 15 maart
    23.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ? cm (25+6) gew +? kg (25+4) hoofdlig. verlof=12 maart
    24.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM N+4 (29+4) gew +8 kg (29+4) hoofdlig verlof= 11 maart
    25.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 28 cm (26+4) gew +11 kg (26+4) ?lig. verlof=26 maart
    26.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 29cm (??) gew +3,8 kg (??) ?lig. verlof= in ziektewet
    27.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 27cm (29+2) gew 11 kg (29) hoofdlig. verlof= 23 mrt
    28.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 24cm (28+1) gew +6 kg (28+2) stuitlig. verlof=NVT
    29. Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 22 cm (26+1) gew +5 kg (26+1) ?lig. verlof=26 februari
    30.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 25cm (26+4) gew +16 kg (26+4) hoofdlig. verlof=14 maart
    31.Dientje (21)J 29 april 1ste kindje BM 1/4 NX (27+1)gew +14,0 kg (27+1) hoofdlig. verlof=5 mrt

Meliske (22) Meisje 18-01-2007*

Goedemorgen dames, ik moest al weer 10 pagina's terug voor het lijstje :( Aardig wat afgekletst gisteren. ;)

SAMENVATTING VAN DE BELANGRIJKSTE PUNTEN:
    - wanneer komt de kraamzorg op bezoek
    - welke soort/merk flessen ga je gebruiken
    - nesteldrang en mannen
    - blablabla

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat weet je nou toch onderhand wel ;)

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    O goed van de samenvatting. Ik heb advent flesjes gehaald. Twee stuks. Ik probeer namelijk wel eerst BV te geven. Lijkt me echt leuk.

Toevalling heb ik daar vannacht over gedroomd, alleen gaf ik ineens een kindje de borst die op een hond leek, :confused: .
    Vreselijk, :)

Jopie: ja, is zo, :) ,

Over mannen, soms heb ik geen vertrouwen in mijn vriend voor bij de bevalling. Ik ben altijd van pittig doorpakken, maar hij is soms zo makkelijk en "sloom". Als ik iets vraag om te doen, dan is het 9 van de 10 keer: ja zo. :(
    Dan doet hij het wel, maar echt soms wel een half uur later. Dat kan ik dus echt niet hebben bij de bevalling. Ik vroeg het gister aan hem,en toen zei hij dat hij dat wel alles zou doen wat ik zou zeggen en direct.
    Gister toen ik thuis kwam na een lange dag had hij wel het huis gestofzuigt en zijn rommelhok helemaal opgeruimd. Dat dan weer wel. ;)

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bosi, dan mag je nog van geluk spreken, als mijn man zegt 'ja zo' dan mag ik blij zijn dat het een week later gebreurt is. Ik heb hem 5 minuten geleden gevraagd de afwasmachine leeg te halen, eens kijken wanneer het ook echt gaat gebeuren. ;)

Bij de bevalling zal het heus wel meevallen hoor, hij zal je echt geen 1m5 uur laten zitten.

Las vanmorgen een onderzoek van het Nibud, over de uitgaven van mannen en vrouwen, dat 60% van de vrouwen dingen koopt die ze niet nodig heeft. Ik heb dat zelf niet zo erg, als ik in een winkel sta bij de make-up of zo en ik wil iets nieuws, dan denk ik eerst aan mijn banksaldo en dan aan het feit dat er ook nog boodschappen gedaan moeten worden en dan leg ik alles weer terug.

Ik krijg alleen de neiging om nutteloze dingen te kopen als mijn man weer eens fanmail uit Leeuwarden ontvangen heeft, dan wil ik CONPENSATIE :evil:

Hé hij gaat de afwasmachine uitladen :confused:

9. Niet meer actief

Goedemorgen, hier maar even op de PC heb knallende hoofdpijn sinds gisteren. Ben gisteravond naar ZH geweest op bezoek bij mijn oom (eigenlijk tweede stel ouders voor mij) die van iedereen afscheid aan het nemen is, was heel emeotioneel want hij wil kost wat kost toch graag de baby meemaken en we weten eigenlijk allebei dat dat er niet in zit, zelfs al zou de baby vroeg komen over een week of 4 dan ben ik ban g dat hij het niet red. huilend naar huis en huilend wakker :cry: . geen fijne nacht dus.
    ga nu maar even wat eten en mijn aandacht op iets anders zetten.

Loeki gelukkig kan je tante het zelf allemaal navertellen.

Oempje ik ga ook niet naar de beurs te ver voor mij.

minyaweth ik ben er nog niet uit ik dacht FV maar wil nu misschien toch even BV proberen , we zien wel.

Bosi je hebt toch 50% van de tentamens gehaald moet je maar denken en een her is niet leuk maar beter dan 2 hers.
    en die gekke dromen dat staat ook beschreven in het boek veilig zwanger las ik grappig dat dat dus echt zo is. :p

tot later.

Oja ik voel de baby net als Loekie en Jopie liggen voeten in de zij, ik weet inmiddels wel dat het de voetjes zijn. en ik vermoed dat de baby van muziek houdt wat dan is ie actief.

10. Niet meer actief

Loeki fanmail uit Leeuwarden is dit een andere vrouw, of zit ik er volledig naast dansorry hoor :oops:

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Wij zijn allebei eigenlijk niet zo van de onnodige uitgaven. Sinds ik een "nee/nee" sticker op m'n brievenbus heb geplakt, is de verleiding ook een stuk minder groot.

Mijn man hoef ik niet te vragen of hij de vaatwasser uit wil pakken oid. Hij doet dat allemaal uit zichzelf. Ik daarintegen heb daar nogal wat moeite mee :oops:
    Hij is bijna klaar, dus ik ga het direct maar opruimen, en dan een was draaien. Is dat ook weer gebeurt.

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Oh, Missy wat triest :cry:. Logisch dat je geen fijne nacht hebt gehad.

13. Niet meer actief

en ik vind het zo oneerlijk er zijn maar weinig mensen waar ik echt oprecht veel van hou en die vertrekken als eerste. Ik heb best veel familie maar ik zou de helft zo inruilen voor een paar te mogen behouden. Ik weet dat het niet zo aardig is tov de andere familie maar daar heb ik gewoon niets mee. en deze oom en tante hebben me mijn hele leven bijgestaan mijn huis mee opgeknapt, er altijd voor me geweest enz enz. Ik vind het heel erg ook voor mijn tante die is zo sterk momenteel kanp hoor.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :) :) :) Nee was dat maar zo, 'fanmail uit Leeuwarden' is een ander woord voor acceptgiro's van het CJIB. :evil:

We hebben trouwens nog steeds niets gehoord op ons bezwaarschrift van de boete in november, iemand enig idee wanneer je daar antwoord op rijgt, is nu al ruim 3 weken geleden verstuurd.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Missy, wat ontzettend klote voor je, ik kan me helemaal voorstellen dat je niet echt lekker slaapt onder deze omstandigheden.

Ik heb al een was draaien, ik verschoon nu bijna 2x per week alle lakens van het bed (incontinentie, borsten die lekken, bloedneuzen), dus ik draai heel wat af.

16. Niet meer actief

O Loeki gelukkig maar, maar idd boetes zijn hoogst irritant, toen wij gisteren naar ZH reden hebik ook weer moeten zeggen op een 50 km weg dat 100 toch echt te veel is. *zucht * leren het ook nooit he :(

17. Niet meer actief

Dat is wel heel vervelend het hoort er wel allemaal bij zeggen de boeken maar jij zit er mee, ik zweet wel meer danooit dus ik verschoon nu ook veel vaker.

meiden bedankt voor de steun :p

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hé daar zijn we voor hoor.

ja boetes worden bij mijn man direct ingehouden op zijn salaris, dus eigenlijk merkt hij er niets van, zijn salaris komt toch op de gezamelijke rekening en of daar nu 50 euro minder op staat, dat ziet hij toch niet ik ga namelijk over alle financieën, dat heeft zo zijn voor en nadelen. Mijn man vraagt altijd heel netjes aan me of hij iets mag kopen (soms tot grote ergernis van mij, want zelfs voor een bos bloemen belt hij op en dan is het toch geen verrassing meer) maar hij is ook werkelijk niet te genieten als ik meld dat het er deze maand gewoon even niet in zit. Dan is het huis echt te klein af en toe. Het is zo'n klein kind dan en dan merk je echt dat hij enig kind was en alles van zijn ouders kreeg dat hij hebben wilde, hij heeft nooit gehoor NEEN en ja, ik moest alles met z'n vieren delen en er WAS gewoon echt geen geld voor de Mac, of voor een ijsje, laat staan voor spelletjes e.d.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ben heel erg benieuwd als je de gemiddelde onnodige uitgaven (incl boetes) van een vrouw afzet tegen de gemiddelde boetes (en andere onnodige uitgaven) van een man, of wij dan nog steeds meer geld onnodig uitgeven dan zij. Als je vrijdag naar wegmisbruikers kijkt of naar blik op de weg, wordt er dan ooit wel eens een vrouw aangehouden voor te hard of roekeloos rijden? Ja dom rijgedrag misschien, om dat nog maar eens te bevestigen, maar te hard, nee dat heb ik bijna nog nooit gezien.

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, dat vrouwen niet worden aangehouden voor wegmisbruikers omdat ze te hard rijden, wil niet zeggen dat ze er niet zijn :oops: Ik mag ook nogal eens het gaspedaal intrappen. Ben alleen nog nooit gepakt. En m'n man pas 3 keer. Geloof dat we in totaal iets van € 100,-- aan verkeersboetes hebben gehad, de afgelopen 15 jaar (alleen mijn man dus....)

Deel Deze Pagina