April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Loeki tot later, en mocht ik vanmiddag hier niet te vinden zijn dan tot morgen, en sterkte bijje tante.
    Jopie was ze en tot later, ik ga ook me aankleden (ja dat moet ik nog doen) en de afwasmachine uitruimen.
    en rustig aan doen , hoofdpijn is ietsjes minder maar toch :(
    dag !

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Het ligt dus niet aan mij :p Ik heb dat ook. Vind het nog steeds een raar idee, dat dit de laatste keer is dat ik alleen thuis ben. Dat ik zo de deur uit kan lopen om weet ik wat te gaan doen.

Nooit meer alleen thuis.... Wel een gezellig idee!

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Tot later!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat hebben wij ook. Dan kun je altijd eentje kopen als de ander er mee ophoudt. Ook wil ik voor ongeveer 12 maanden elke maand 150 euro kunnen overmaken op de lopende rekening. Stel dat ik niet meer naar school kan ( ongeluk enz.) dan hebben we nog hetzelfde inkomen als ik op school zou zitten ( belastingteruggaaf erbij)

Ja jopie, straks nooit meer alleen, :p

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hoi meiden,

even een berichtje van mij. Van de kamer is helaas niet veel gekomen vandaag. Voelde mij vanochtend niet lekker en had gisteren en vandaag de kleine al wat minder gevoeld. Ik ben vanochtend naar de vk geweest en ik ben door haar doorgestuurd naar het ziekenhuis. Hier heb ik een hartfilmpje gehad en ze hebben een echo gemaakt. Voorlopig ziet het er allemaal goed uit, maar de klachten zijn een beetje vaag voor iemand die 29 weken zwnager is. Daarom moet ik morgen ook terugkomen en gaan ze het nog een keer controleren. Ik moet morgen om 10.00 uur bellen om te kijken hoe laat ik moet komen. Zodra ik wat weet laat ik wat van mij horen.

P.S. weet ook gelijk wat het wordt, jullie mogen pb'en als jullie het willen weten.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Tascha, dat zijn niet zulke goede berichten. Ik duim voor je dat het niet ernstig is. Hou je taai meid!

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jeetje Tascha, dat is schrikken. hoop dat alles gewoon goed is met jullie.

*cyberhug*

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou alsof het over de duvel gaat hè. Krijgen we net de begrote reparatiekosten van mijn man z'n horloge. :confused: €405 :confused: Ik weet nu echt niet goed wat ik hier mee moet, natuurlijk kun je voor dat geld heel veel nieuwe horloges kopen, maar goed, het is voor mijn man net als een mooie auto, die dank je niet zomaar af na 10 jaar dienst. Dillemma dus, want een ongelukkiger moment had het eigenlijk niet kunnen zijn. Nou, bijna niet. Ik weet ook wel dat een nieuw horloge van dit merk al snel het 5 voudige kost, dus dat is ook geen optie en ze zouden je toch geen 400 euro reparatiekosten laten betalen als het horloge dat niet meer waard is denk ik dan. Twijfel twijfel twijfel. We hebben ook geen meevallers mee in het verschiet, dus wel een beetje balen. Weekje weg maar uit mijn hoofd zetten en het horloge laten repareren denk ik. :( zou namelijk ook wel fijn zijn als mijn man weer eens bij de tijd zou zijn ;)

9. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Goeiemiddag allemaal ben vandaag ook met de was bezig geweest, heb nu ff tijd om op de site te kijken..maar volgens mij gaat iedereen nu net weg..Tascha veel succes meid!

Maar Dizzy over dat je het zo onwerkerlijk vind dat heb ik ook het is gewoon bijna niet te geloven he:)

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ozzy, niet iedereen is weg hoor :p

Jee, Loeki, 't zal ook eens meezitten zeg. Kan je niet tijdelijk een goedkoop horloge kopen en deze laten repareren als het wel uitkan?

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja daar hebben we ook wel aan gedacht, maar dan geef je weer 2x geld uit en mijn man draagt gewoon geen ander horloge, eigenwijs hè. Als we het nu laten repareren zijn we er maar van af, anders blijf je er tegen aan hikken en ja al die tijd ligt dat horloge in Zwitserland, wil het eigenlijk wel terug hebben.

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat wordt dus gewoon laten repareren....

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja dat zit er wel in :( maar hij hoeft nu ook echt niet meer bij me te komen dat hij de komende maanden nog iets moet hebben, gister die zender van 150 euro (die het overigens perfect doet, dat wel) en nu dus dat horloge, z'n vakantiegeld is nu al op en hij krijgt het pas in mei.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo ik ben net terug van boodschappen doen, maar wat is het snijdend koud zeg, dat dat het wel weer voorbij was, maar het vriest hier gewoon.

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ben nog niet buiten geweest vandaag. Het is hier gewoon weer grijs, grauw en miezerig. Geen bal aan dus.

16. Niet meer actief

Tascha ik duim voor je dat alles goed blijft, wel goed dat ze het goe dn de gaten houden alleen heel sneu voor jou. hopelijk slaap je wat vannacht, sterkte.

Mijn hoofdpijn is zo goed als over \:D/

Jopie hier ook miezerig weer, kom net uit stad,ga vanavond naar vrienden dus presentje mee, (zij is ook zwanger na MK ) en morgen 3 afspraken zie ik nu al tegen op ik denk dat ik maandag de hele dag in bed lig, maar eigenlijk wil ik ze niet afzeggen zijn allemaal best wel belangrijk voor me, ach ik hoef toch niet lang te gaan even mijn neus laten zien en hup door!

Loeki zonde geld is dat he met het horloge, maar ja als hij kapot blijft heb je er ook niets aan en idd de aanschaf is te duur geweest om het maar in de kast te laten liggen. vraag hem of hij voorlopig geen fanmail meer accepteert uit Leeuwarden :p

17. Niet meer actief

O ja ik lees gelukkig dat ik ook niet de enige ben die het onwerkelijk vind en ook de verantwoordelijkheid die straks op me af komt doet me soms huiveren, kan ik dit wel, gaat het wel goed enz enz. maar eerst maar eens de bevalling doorstaan.

18. Niet meer actief

nou aan de laatste post te zien ligt iedereen of met de sloffenop de bank of is druk met de was ofzo hihi.

of zoals janne lekker aan het lezen (is het boek inmiddels uit)

Zorra je hebt je nog niet gemeld maar ik ga er maar vanuit dat het wel redelijk met je gaat, ben blij als je wat laat horen.

voor alle anderen ik post morgen weer dus tot gauw en fijne avond

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :confused: HET SNEEUWT :confused: alles is al wit.

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nou ja! Dacht dat we dat gehad hadden voor deze winter!

Dizzy fijne avond en tot morgen.

Ik heb lekker m'n was weer in de kast, schoon bed en m'n huis aan kant. Ben het helemaal zat, maar het geeft wel een goed gevoel.

Zometeen lekker pannenkoeken eten!

Deel Deze Pagina