April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Tascha: dat is wel vervelend. Welke klachten vonden ze erg vaag dan? Het vocht enz?

Loeki: wij zijn nu in friesland en hier sneeuwt het ook, en best hard. 400 euro is best veel voor een reparatie

Jopie: lekker pannekoeken, :p

Dizzy: fijn dat je hoofdpijn bijna over is,

Ozzy: leuk dat je er even was,

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Bosi, ik denk dat we nu de sneeuw krijgen die ons donderdag beloof was. :)

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, hoor net op het weerbericht dat het vanavond nog overgaat in regen. Wordt dus niet sleeën morgen ;)

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou dat is jammer.

Wij hebben donderdag in deventer wel aardig veel sneeuw gehad, dus nu nog even een dagje extra.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik hoop echt dat we nu een witte wereld zullen krijgen en dat de regen nog even op zich laat wachten, vrijdag was het bij zonsopkomst hier ook al bijna allemaal weg.

Herinneren jullie je nog dat schitterende behang van onze nieuwe school? Dat donker rode en goude lelies? Nou we hebben Open dag gehad en nu hebben ze het behang 3 dagen voor de open dag weer verwijderd en de muren gewoon een egale kleur gegeven, dat geloof je toch niet, dát is pas geldverspilling, eerst heel duur behang uit Italie laten komen (als we ze moeten geloven) en dan na 4 maanden alles er weer af halen en alles sauzen. Maar als we gewoon lesmiddelen nodig hebben is er geen geld voor.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    :confused: :confused:

Ambtenarij ten top. Lijkt mijn werk wel. Heb zitten tellen. Bij mij moeten 7 mensen een krabbel op een faktuur zetten voordat ie betaald wordt :rolleyes:

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik ga ervan tussen. Even lekker douchen en dat moet ik op visite. Tot morgen!

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Tot morgen Jopie. Veel plezier.

9. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    hallo,

Tascha wel goed dat je gevolgd word en bij de minste twijfel gewoon bellen. sterkte

loeki amaai wat een som geld zo er toch niet goed van zijn!

Het was gisteren een geslaagde avond de schieting kwa ambiance maar de tegenkant is dat vandaag de kleine niet erg actief is en vanavond moeten we alweer weg zie het gewoon niet zitten. Als het morgen weer zo stilletjes is in mijn buik ga ik toch ook even kliniek bellen en vragen.
    Al moet ik dinsdag terug naar gyn voor controle, allé terug het is alweer 5 weken geleden wat ik enorm lang vindt hoop dat ze nu toch minder tijd ga tussen laten...

Alle tot morgen nog eens,
    Annabel

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Fijn dat je een leuke avond gehad hebt Annabel. Als je de kleine te weinig voelt gewoon contact op nemen hoor, maar mijn VK zei ook dat de kleine nu minder ruimte heeft, dus maak je niet gelijk te veel zorgen. Ja 5 weken is wel lang, ik ga nu om de 2 weken.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo te zien is echt iedereen iets anders aan het doen, geeft niet hoor. Vandaag neits schokkends gedaan, maar ik heb wel behoorlijk last van mijn pezen, misschien deed de pcm toch meer dan ik dacht. Ik overleg maandag even met de fysio of het verstandig is om toch weer pcm te gaaan slikken. Het is niet echt heel erg pijnlijk of zo, maar wel duidelijk gevoeliger dan anders. Kan ook met de groie te maken hebben zei de fysio. De pijn van vorig weekend was zowel volgens de fysio als de acu niet te vermijden geweest, maar ik hoop niet dat het weer zo pijnlijk gaat worden dit weekend.

Het is hier ondertussen echt wit aan het worden, geen meters sneeuw hoor, maar het gaat aardig door. Nog niet over gegaan in regen gelukkig.

12. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Leukkk sneeeuw! Hier in Amsterdam alleen maar regen. Ooh ik dacht trouwens dat er wel meer dames naar de 9maandenbeurs zouden gaan. Ja tis dat het in Adam is, dat maakt de stap gemakkelijker voor mij.

Ik heb vandaag gewinkeld, kraamcadeau gekocht en twee pakjes en een slaapzak van mijn moeder gekregen: de schat! Verder sokjes en slofjes gekocht.

Tascha doe het maar rustig aan, wel goed dat je meteen aan de bel getrokken hebt! Hopelijk is er niets aan de hand. Houd ons op de hoogte!

Missy is je oom ernstig ziek? Lijkt me erg moeilijk in deze periode. Sterkte meid!

Annabel leuk dat de avond geslaagd was, nu de bruiloft! Spannend, volgende week ben je een getrouwde vrouw.

Loeki ja je buik gaat groeien he, dus hoeft t op zich niets te maken te hebben met het niet nemen van de pcm.

13. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ga maar weer even worstelen met die foto's die ik in mijn album wil zetten. Het zijn foto's gemaakt met een telefoon, maar als ik ze upload dan zijn de te groot en als ik dan naar www.fotoverkleinen.nl ga, dan herkent die site het bestand niet :S

14. Niet meer actief

Annabel, fijn dat je een leuke avond hebt gehad! Voel je je kleintje helemaal niet of alleen minder?

Missy, wat is er met je oom?

Loeki, ben je al bij je tante geweest? Hier nog geen sneeuw, jammer, ik vind sneeuw zooooo leuk...

Oempje, lekker dat je geslaagd bent zeg! Wanneer ga je naar de 9 maandenbeurs?

Jopie, gezellige avond!

de rest! halloooooo, sorry maar ik heb niet zoveel terug gelezen...

Nou komen net bij mn schoonzus vandaan. Gelukkig, zag er zo tegenop! Het kindje is 14 weken geworden en was 12 cm. iets groter dan ze dachten. t was een jongentje, denken ze. Over 2 weken weten ze het zeker. Het ging gelukkig goed met ze. Beter dan verwacht. Een hele opluchting!

Nou meiden, ik ga lekker naar bed, die kleine van mij is zo druk, je kan het gewoon van top tot teen voelen zitten... Krijgen jullie ook zo'n last van jullie rug?
    Ik begin buiten mn bi om een hele irritante pijn in mn bovenrug te ontwikkelen....

15. Niet meer actief

O Tascha, wat rot!

Hoop dat t morgen goed gaat. ik duim voor je!

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    01.Harley (28 ) S 01 april 4* 1e kindjeBM 30 cm (29+5) gew +8 kg (30+2) hoofdlig. verlof=19 feb
    02.Mo666 (27)S 01 april 1e kindje BM 1/2 NX (31+2) gew + 7kg (31+2) hoofdlig. verlof=nu al!
    03.PRDM (24)S01 april 8* 3de kindjeBM 1/3nx cm (31+2)gew +2 kg (28.0) hfdlig. verlof=08 maart
    04.Krulliewullie (26) J 1 april 1e kindje BM ? cm gew +5 kg (30+2) ?lig verlof=18 feb
    05.Oempje (22)J 02 april 1e kindje BM ? cm (??)gew +? kg (??) ?lig. verlof=1 maart
    06.Eef25 (26)J04 april 1e kindje BM ? cm( 21+4) gew +9 kg (21+4) ?lig. verlof=?
    07.Dizzy Missy (32)M 05 april 1ste kindje BM 30 cm 31+5)gew 1 (31+5) hfdlig. verlof=23/2 (nu ziek)
    08.Em (29)M 07 april 1e kindje BM 32 cm (31+5) gew +5,4kg(31+5) hoofd lig. verlof=9mrt
    09.Ayyildizf (25)J 07 april 3de kindjeBM ? cm (?+?) gew +12kg(31+5) hfdlig. verlof=5 maart
    10.Punkey (34)J 08 april 2* 3e kindje BM 26 cm (27+4)gew +6,7 kg (27+4) hfdlig. verlof=nvt
    11.Saartje (23)M08 april1e kindjeBM ?cm (17+3)gew -0.5 kg ?lig. verlof=?
    12.Carol78 (26)S10 april 1ste kindje BM ?cm (24)gew +3,5 kg (31) hoofdlig. verlof=16 febr
    13.Janne S 11 april 3* 1e kindjeBM 1/3 NX ( 29+5) gew +10,5 kg ( 29+5) billetjeslig verlof= 19 mrt
    14.Zorra (28 )J 13 april 2*-2e kindje BM 32 cm (29+5) gew +8 kg (29+5) hfdlig. verlof=NVT
    15.Minyaweth (24)J 13 april1e kindje BM: ? gew + 3kg (30+0) hfdlig Verlof=16 maart 2007
    16.Loeki2 (29) M 14 april 1ste kindje BM 27 cm (30+4) gew +9,7 kg (31+0) hoofdlig. verlof=23 feb
    17.Eyerish (29)M 14 april 3e kindjeBM ? cm (23+4) gew +7 kg (27+1) ?lig. verlof= 10 maart
    18.Jopie (28 ) S 15 april 1ste kindje BM 1/4 NX (28+1) gew +11,0 kg (28+1) hfdlig. verlof=19 feb
    19.Stitch (26) J 15 april 1 ste kindje BM ? cm (15+2)gew +? kg (24+3) ?lig. verlof=?
    20.Renate19 (19)S 16 april 1e kindje BM (0+0) gew +15 kg (0+0) ?lig. verlof=17 januari 2007
    21.Annechien (23)J 18 april 1ste kindje BM ? cm (15+6)gew +? kg (24+3) ?lig. verlof=?
    22.Gul (31) J19 april 2de kindje BM ? cm (27) gew +7 kg (27) dwarsligverlof 15 maart
    23.Loesje (27)G 21 april 1* 1e kindjeBM ? cm (25+6) gew +? kg (25+4) hoofdlig. verlof=12 maart
    24.Natanya (23)M 21 april 2e kindje BM N+4 (29+4) gew +8 kg (29+4) hoofdlig verlof= 11 maart
    25.Mirtje (27)S 23 april 1e kindjeBM 28 cm (26+4) gew +11 kg (26+4) ?lig. verlof=26 maart
    26.Annabel (28 )J23 april 3e kindjeBM 29cm (??) gew +3,8 kg (??) ?lig. verlof= in ziektewet
    27.Bosi333 (28 )S 23 april 1ste kindje BM 27cm (29+2) gew 11 kg (29) hoofdlig. verlof= 23 mrt
    28.Pientje (24)G 24 april 1* 2e kindje BM 24cm (28+1) gew +6 kg (28+2) stuitlig. verlof=NVT
    29. Almira (20)J 25 april 1e kindje BM 22 cm (26+1) gew +5 kg (26+1) ?lig. verlof=26 februari
    30.Tascha (22) S 27 april 1*1e kindje BM 25cm (26+4) gew +16 kg (26+4) hoofdlig. verlof=14 maart
    31.Dientje (21)J 29 april 1ste kindje BM 1/4 NX (27+1)gew +14,0 kg (27+1) hoofdlig. verlof=5 mrt

Meliske (22) Meisje 18-01-2007*

Goedemorgen!

Wat is het rustig zeg.

Annabel wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Nog een paar nachtjes slapen en dan is de grote dag, spannend! Als je het niet vertrouwd gewoon bellen. 5 weken geleden voor controle is idd wel lang.

Loeki, het kan natuurlijk best dat de pcm toch meer deed dan dat jullie dachten.

Oempje, ik ga wel naar de 9 maanden beurs. De meesten gaan niet ivm met BI of andere klachten.

Mo, gelukkig viel het nog een beetje mee bij je schoonzus.

Ik heb een heel gezellige avond gehad. Ben gezellig met m'n zwager naar 't café geweest. Heb het zowaar tot 2 uur volgehouden!

17. Niet meer actief

Tascha, ik denk aan je. Ik hoop dat alles oke is.

Dizzy, mijn boek is uit. Ik ben gelijk weer gestart met een nieuw boek: Billy.
    Dat gaat over een negerjongetje die per ongeluk een blank meisje doodsteekt. Hij krijgt de stoel.

Ik heb hem al eens gelezen, maar vind hem zo mooi ( toen iig), dat ik hem nog maar eens lees.

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Pffff nou ik alles weer bijgelezen, maar sorry als het me niet lukt om op iedereen te reageren, jullie kletsen veel te veel :)

Dizzy, wat lief dat je aan me denkt, het gaat een beetje met ups en downs met me, zolang ik maar niet te lang iets doe is de pijn dragelijk. En met mn moeder heb ik inmiddels wel weer contact gehad (via msn en telefoon) maar er word zoals gewoonlijk niks meer over gezegd en het gesprek was kort en bondig. Zal wel weer een tijdje nodig hebben om bij te trekken, maar ben er nog steeds wel wat verdrietig om.
    Ik hoop dat je oom toch nog de kracht vind om het vol te houden tot na de geboorte, zou wel heel mooi zijn als hij jullie kleintje nog even mag zien.

Tascha, hopelijk valt het allemaal mee. Laat je het ons weten hoe het vandaag in het zkh. was? Sterkte iig!

Loeki, 450 euro :confused: Van dat geld kan je ook een heel mooi horloge kopen, mn vriend heeft een luxe smaak maar gelukkig niet zo erg als jouw man. Lijkt me erg lastig als je zelf niet zo bent.

Mo, wel fijn dat er nu wat meer bekend is over het kindje van je schoonzus. Gelukkig ging het beter met ze dan je dacht, en viel het bezoek je mee.

Annabel, rustig aan doen he meid, en wanneer je het niet vertrouwt gewoon bellen, maar kan best zijn dat de kleine zich rustig houdt omdat jij zo druk bent, maar beter een keer teveel bellen dan te weinig hoor!

Oempje lekker dat je geslaagd bent tijdens het shoppen, en altijd leuk om iets te krijgen voor de kleine.

Verder weet ik het niet meer!

Het leek weer beter te gaan met mn dochter maar gisteravond en vannacht enorm hoesten en meerdere keren overgegeven in bed. We hebben nauwelijks geslapen, veel bedden verschoond en wasjes gedraaid en haar gedouched (ze zat echt helemaal onder het spuug, arm kind) Nu ligt ze bij dr papa op schoot en voelt ze zich moe en ziek.

19. Niet meer actief

Goedemorgen, hier zijn we ook weer uit het bed gekropen, idd rustig hier maar ja weekend he.
    Handig voor mij weinig bijlezen.

Oempje en Mo mijn oom heeft Kanker en is opgegeven, momenteel bloed hijinde blaas en daar geven ze nu nog bloed voor maar het ZH beslist morgen of ze daarmee doorgaan of niet, lekt er net zo hard weer uit als dat het eringaat helaas. Dus ik voorzie dat hij niet mijn kleintje ga meemaken. Heb 2 zware emo dagen achter de rug en nu heb ik er berustign in gevonden het is voor hem dadelijk toch niet meer een volwaardig leven alleen in een bed liggenwachten op het einde, dan kanhet beter wat sneller gaan vind ik zonder veel pijn en ongemak. Het is een enorme lieve man :)

Zorra gelukkig is er wel weer wat contact, ik herken het wel vanmijn eigen moeder die ijzige vermijdende stilte omtrent een onderwerp, alleen die vanmijn komt er dan wel op terug maar altijd afwachten wanneer de bom gaat barsten , ook niet altijd even fijn.

Jopie zo kroegtijger :) :)

Ik ben bij vrienden geweest tot 23 uur was evenheerlijk om weer eens er uit te gaan.

Janne ik ken het boek niet wellicht een tip voor straks als ik weer de puf heb om te lezen.

Mo ik kan me voorstellen dat je blij bent dat je bij je schoonzus geweest bent. gelukkig laten ze het toch verder onderzoeken dat lijkt me voor later wel goed om te weten of het een j/m is geweest.

Loeki ligt de sneeuw nog?

Annabel echt even de VK bellen als je vandaag geen reactie krijgt vanje kleine he. fijn dat het zo leuk was!

Tascha moet aan je denken hopelijk gaat alles goed, sterkte en hopelijk post je hier vandaag!

20. Niet meer actief

Oja Loeki waarom hebben ze het er al weer afgehaald dat behang, ik kan het me nog goed herinneren dat plaatje, en nu alweer eraf schandalige verspilling en dan laten ze jouw zoeken naar goedkopere software belachelijk :rolleyes:

Deel Deze Pagina