April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hoi meiden,

Ik ben weer thuis. Alles was goed. het had een keurig hartslagje en we konden ook horen dat het een heel druk kindje was. Als ik morgen nog niks gevoeld heb dan mag ik terug bellen en dan moet ik weer komen en ik moet sowieso dinsdag naar de vk. Ik ga nu alleen even heerlijk op de bank liggen en niks doen. Ik spreek jullie morgen weer. Bedankt dat jullie aan mij dachten.

2. Niet meer actief

Super dat alles goed is. Ik zat er toch over in.

3. Niet meer actief

Tascha ik ben blij voor jullie :whistle: rust dan maar lekker.

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Tascha, fijn dat je je even meld! Ben blij dat alles goed is. Doe maar lekker rustig aan en laat je mannetje je maar verwennen!

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goedemorgen allemaal, vandaag echt schandalig uitgeslapen, dus ben er net pas uit. Van de sneeuw is neits meer over, alles is weggeregent. Nou ben er niet heel rauwig om, want ik moet zo weg met de auto en dán is sneeuw niet zo fijn.

@ Tascha, wat fijn dat alles goed is met jullie, moet je nou nog een keer terug of blijf je gewoon onder controle van je VK?

@ Zorra, wat naar voor je dochtertje, mijn neefje heeft idd hetzelfde, vooral 's nachts veel hoesten en dan komt alles wat hij gegeten en gedronken heeft weer naar boven, afgelopen week ook onwijs veel moeten wassen, het was gewoon niet bij te houden.

@ Missy, ik denk dat de schooldirectie het niet aandurfde om bij de open dag dat verschrikkelijke behang te laten zien. Wat wij als personeel al vanaf de eerste dag riepen, werd hun dus ook duidelijk. Pure geldverspilling.

@ Mo, fijn dat het goed gaat met je schoonzusje,lijkt me voor iedereen verschrikkelijk moeilijk.

Hier alles wel ok, nog steeds last maar goed, probeer het nog even vol te houden zonder de pcm.

Ik vroeg me eigenlijk af of het normaal is dat ik al 4 weken niets aan kom? Mijn buikje groeit echt nauwelijk. Ik heb de omtrek gemeten en die is zelf 2 cm kleiner dan 2 weken geleden en zit nu op 107 cm. Mijn baarmoeder lag bij de controle wel 4 cm hoger, maar ik ben ook smaller geworden doordat de kleine anders is gaan liggen, dus dat zegt niet zo veel zei de VK ook. Er is niemand die nu zegt dat het niet goed zou gaan, maar ik heb soms mijn twijvels of de kleine wel goed kan groeien.

Ik ga zo naar mijn tante en kijken hoe het met haar gaat. Daarna nauurlijk even verslag uit brengen naar mijn ouders want die zijn natuurlijk ook wel ongerust.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Als er nog iemand een megabuik wil zien, er staan nieuwe foto's in m'n album :)

Zorra, veel beterschap met je dochtertje. 't lijkt me verschrikkelijk dat je niks voor d'r kan doen.

Loeki, lekker hoor dat je hebt uitgeslapen. Ik was vanmorgen gewoon weer om 8 uur wakker, ookal was het gisteravond laat. Sterkte met je tante.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik kan beter niet naar je buikje kijken Jopie, dan heb ik helemaal het idee GROEIT ALLES WEL GOED BIJ MIJ :(

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Daarom zeg ik het er ook even bij :p
    Maar als de VK zegt dat de kleine wel goed groeit zal het toch wel zo zijn? Ze groeit gewoon de hoogte in.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Jeetje en je loopt nog een dag op mij achter ook ;)

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ja, die ene dag, die doet het 'm :)

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou eigenlijk zeggen ze er helemaal niets over. Niet of het goed of slecht is helemaal niet, zie alleen op de kaart staan BM 1/2 NX 27 cm, smalle uterus. Oh, zie nu dat het hoofdje al een stukje ingedaald is :D er staat cbibi, dus wel in het bekken, maar nog niet vast.

12. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Als het niet goed was, dan zou ze het zeker wèl zeggen. En doordat de kleine meid wat is ingedaald heeft ze natuurlijk weer wat meer ruimte!

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, dat denk ik dan ook steeds, ik voldoe toch aan geen van de boekjes, mijn zwangerschap laat zich nu eenmaal niet uitdrukkken in cijfertjes ;)

14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nog een paar weken volhouden!

15. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Zo ben ik ook weer ff.
    Voelde me de laatste paar dagen een beetje erg bleh...
    Nu gaat het wel weer.

zal ff reageren op iedereen.

@Loeki,sjeee €405,-....zonduh! Wat balen is dat heh!
    En dan dat behang :rolleyes: verder geen woorden voor :)
    Zolang je vk niks zegt,zal het wel goed gaan toch?
    27cm is toch op schema?
    En het ligt er ook aan hoe het kindje ligt.
    Ik heb ook een smalle baarmoeder en net ff mijn omvang opgemeten,was wel benieuwd ;) en ik kom maar op 94 cm.
    Maar merk wel dat nu het kindje met het hoofdje omhoog ligt dat het wat minder bol is mijn buik...volgens mij ligt het kindje zo ook wel lekker...
    En jouw meisje is ook al ingedaald toch? dat scheelt ook weer wat :)

@Zorra,ow wat zielig dat je dochtertje ziek is :( Ze is al een aantal dagen echt ziek dan toch? Wij hadden het laatst ook met Jennifer middenin de nacht dat der hele bed onder zat,dus hup onder de douche,maar dat was gelukkig maar 1 dag.
    Merk alleen wel dat er weer iets tegen aan zit te hikken en ze niet helemaal lekker is.

@Tascha,gelukkig dat het tot nu toe goed is,wel fijn hoor die extra controle!
    Ik ga je zo pb-en want ik ben wel benieuwd hoor 8)

@Mo,fijn dat het goed bij/met je schoonzus enzo.
    Lijkt me toch wel moeilijk om met dikke buik op visite te gaan,gelukkig viel het mee en kunnen ze er ogenschijnlijk goed mee omgaan!

Euh voor de rest weet ik het niet meer.

Heeft iemand van jullie laatst ook een mailtje gehad van de prenatal?
    Iets over 2e maandag van de maand dat je dan een 10% cadeaubon kreeg van wat je die dag hebt uitgegeven?
    Ik heb het niet helemaal gelezen en dacht weg met die rommel en heb het verwijderd.
    Maar nu moet ik toch nog wat dingen gaan kopen,maar kan ik dat mailtje niet meer terug vinden in de prullenbak.
    Maar weet ook niet meer precies hoe en wat van die actie,iemand van jullie misschien wel?
    Kan ook niks terugvinden op hun site.

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Pientje iedere 2e maandag van de maand krijg je 10% van je aankoop in bonnen, bij een minimale besteding van 25 euro.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha Jopie, Great minds think alike ;)

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1