April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

:) :) Tja moeilijke keuze Zorra chips wel/niet, delen wel /niet
    :) :)

De baby is al volledig ingedaald al vorige week en nu is mijn buik lager :(

2. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Mmmm vreemd, maar zal vast geen kwaad kunnen. Ik zou iig niet weten wat het zou kunnen zijn.

Weet een van jullie dit misschien:
    Ik heb weer last van mn darmen, ga soms om de 3 dagen naar de wc soms langer, nu is het in mn buik daardoor erg gevoelig en doet het regelmatig dus zeer als de baby draait of schopt. Nu heb ik de afgelopen dagen ook een druk van onder, af en toe zeurderige buikpijn en harde buiken, zouden dit indalingsweeen kunnen zijn? Een blaasontsteking of spelen mn darmen een rol? Of toch iets anders? Morgenochtend laat ik iig mn urine controleren omdat ik ook de afgelopen week erg vaak moet plassen en woensdag moet ik voor controle naar de gyn. Het is nog niet zo dat ik me zorgen maak, maar ben wel benieuwd wat het zou kunnen zijn.

3. Niet meer actief

Ik heb vorig weekend zeurdende pijn en druk vanonder gehad en ongesteldheidsgevoel en snachts daadwerkelijk om het kwartier pijn, gedurende 2 uur achteraf bleek dus idd indaling geweest te zijn. maar welgoed dat je ook urine even laat checken kan natuurlijk ook blaasonts. zijn. en geiiriteerde darmen is ook geen pretje :(

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Misschien wel een combi van verschillende dingen, maar iig even blaasontsteking uitsluiten. Ik denk dat de druk en zeurende pijn idd het indalen is, vorige keer lag hij al los in het bekken, dus misschien is hij nu verder gezakt. Maar de harde buiken heb ik vnl. bij het opstaan, misschien sta ik wel te snel op hoor, ik zal eens gaan proberen om het wat rustiger te doen :)

5. Niet meer actief

Zorra misschien moet je gewoon over de hele dag wat rustiger aan doen :)

Ik ga zo koken, aardappelschijfjes, rode kool (van de hak lekker makkelijk) en kip.

6. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Hier gaan we aan de gekookte aardappels, bloemkool met een sausje en een gehaktbal. Lekker hollands!

Gaat een van jullie nog aan de katoenen luiers of gaan jullie aan de pampers?

Eet smakelijk dames!

7. Niet meer actief

Ik ga voor de wegwerpluiers, ik moet na 10 weken weer werken en dan zie ik me niet alle luiers uitwassen.
    smakelijk eten :)

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zo, ben weer bijgelezen!

Harley, wat kl*te! Kan me niet indenken hoe erg je geschrokken moet zijn. Gelukkig heeft de kleine zich alweer gemeld. Ben je al helemaal blauw, of valt het mee?
    Fijn dat je nu officieel niet meer hoeft te werken tot na je verlof.

Missy, wat een lekkere actie van je man hihihi! Wat zul je boos geweest zijn :)

Loeki, dat kan er ook nog wel bij.... Gelukkig kon je nog thuiskomen op de benzine.

Ja, Janne, ben je even weg, is zomaar het lijstje aangepast :p

Tascha, ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat van je kamertje!

Zorra, geen idee wat het zou kunnen zijn. Dacht dat jij de ervaringsdeskundige hier was ;)

Natanya, voor mij ook wegwerp luiers. Die dingen hebben ze niet voor niks uitgevonden :D

Ik heb er al weer een dag opzitten. Ben niet van plan om nog veel te doen deze week. Morgen nog een laatste bespreking met z'n alleen en dan ga ik denk ik maar een beetje luieren :p

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
  10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Antwoord staat in je topic, hopelijk heb je er iets aan :)

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nogmaals bedankt!

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Graag gedaan hoor :p Het is wel zo (wat ik eruit haal) dat je een antw. app. in moet spreken en dat ze je dan op woensdag terug bellen, hopelijk bellen ze je morgen dan al terug, anders gaat er weer een week over heen.

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
  14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb het doorgelezen. De gedupeerden hebben iig hun geld teruggekregen, wel het met veel moeite....

Ga er morgen achteraan. Moet nu naar de pufclub.

Tot later!

15. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    goeieavond,

Ik ga ook voor de wegwerpluiers mss wel uit gemak zucht...of gewoon praktisch.

Morgen mag ik achter mijn trouwjurk ben echt benieuwd...en ik beloof dat ik na het huwelijk zeker er een foto van op de site zet.
    Morgen ook naar gyn dus weer een drukke dag voor de boeg.
    En dan ook mijn zoontje die aan het sneuvelen is...koorts hoesten en moe, de griep zeker hopelijk geraakt ie ervan af tegen vrijdag...

nu beke tv zien, tot morgen,

Annabel

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Annabel, heel veel plezier morgen!
    Hopelijk is je zoontje gauw weer beter. Hij kan toch niet ziek zijn op de trouwdag van z'n moeder.

17. Oempje

Oempje Actief lid

13 aug 2006
    385
    0
    0
    Amsterdam
    Loeki erg he als alles tegelijk komt! Ik haat dat! Hopelijk heb je toch nog een leuke avond gehad, met al je cursussen ;)

Dizzy missy las ik dat nou goed? Moet je na 10 wk weer aan t werk, dus dan heb je 6 wk van te voren genomen. Pff is wel snel he! Mijn project loopt tot mijn zwangerschapsverlof, en ik probeer t tot 4 weken voor mijn uitgerekende datum vol te houden. Merk wel dat alles langzamer gaat, maar ach! Kan er niet echt mee zitten. Ik ben wel blij dat ik zelf kan kijken wanneer ik weer aan t werk wil, ik kan me niet voorstellen om na 10 wk een baby bij iemand anders te laten, lijkt me in ieder geval erg moeilijk, maar ja het geld moet ook binnen komen... Hoeveel dagen ga je werken missy?

Ik heb vandaag iets nieuws meegemaakt. Ik stond te douchen en opeens voelde ik een bobbel daar waar ik hem altijd voel trappelen, het was gewoon een voetje en toen bewoog ie hem weer, en was de bobbel weer weg, echt heeeeeel raar en erg grappig! Dus ik elke keer erop letten en hij deed t vaker, probeer t nu aan mijn man te laten zien, maar elke keer als ik m roep dan beweegt hij m weer weg haha.

Trouwens voor de dames waarbij de buik nog niet erg groot is, het heeft ook zijn voordelen. Volgens mij hebben jullie minder last van straie, ik zelf ontdek er steeds meer :( Iemand nog een wonderTIP, hoorde laatst dat door cacaoboter te smeren de straie wel sneller witter worden ipv die rode kleur en dus minder zichtbaar zijn. En smeren vanaf het begin, daar heb ik nooit in geloofd, de therapeute zei ook dat het echt de onderste huid is die rekt en daar komt die crème toch niet bij, of het nou die dure of goedkope is.

18. Niet meer actief

Ik wil nog even terugkomen op mijn oproepje van laatst om jullie hormonen door te sturen zodat mijn zusje ook zwanger zou worden.
    Nou het heeft gewerkt hoor meiden bedankt! hihihihihi
    :) :) Ze is zwanger :) :)
    Ze kwam vandaag speciaal even langs om dat te vertellen, met de smoes een carnavalspakje voor haar dochtertje op te halen.
    Wel grappig want laatst droomde ik dat ze met kerst haar kleine vast had, en nu gaat dat nog uitkomen ook. Ben benieuwd of mijn andere dromen ook uit gaan komen.....

En nu even verder op de berichtjes als ik het nog weet.
    uhhhhhh nee dus alleen van harley. Dat was wel even schrikken zeg, mannen :evil: Maar gelukkig heeft de kleine zich weer gemeld.

Hier gaat alles redelijk, veel pijn maar ja dat is mijn eigen schuld. Ik moest zo nodig weer een keertje naar de winkel toe :( Prulleke is erg actief dus die vermaakt zich prima.
    Ik drink nu even mijn thee op en dan ga ik weer naar dromenland, eens kijken wat die me nu weer te vertellen hebben hihihihi
    doeggggg

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Oempje, Missy zit al een half jaar in de ziektewet. Zij kan dus niet kiezen om haar verlof 4 weken van te voren laten beginnen.
    De tip tegen straie heb ik niet voor je, want ik heb er geen last van.

PRDM, gefeliciteerd! Wat ontzettend fijn voor je zusje. Hopelijk gaat alles voorspoedig.

20. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo Oempje nou wat jij verteld heb ik dus ook als ik net wilde bewegingen zie of dat ie ineens van links naar rechts gaat in mn buik ik zie het dan duidelijk en als ik het net aan mijn man zeg dan is stil dan doet ie niets:) en ik heb zelf nog geen straie op mijn buik ik gebruik zwangerscahpsolie van weleda met amandelolie en vitamine e.

gr,
    Ozzy

Deel Deze Pagina