April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vonkje, ik voel behalve een dikkere buik en grotere borsten ook nog niet veel van mijn zwangerschap, wel makkelijk, maar het maakt me ook wel eens onzeker.

Mijn ouders wonen op Terschelling, dus ik weet er alles van. Ik heb mijn vader sinds we het grote nieuws verteld hebben niet meer gezien en mijn moeder ook pas 2x, mis ze wel heel erg nu.

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wat ben ik blij dat me ouders hier 5 min. lopen vandaan wonen zeg! als ik jullie verhalen zo lees. ik heb me ouders en vooral me moeder zo hard nodig dat ik er niet aan moet dnken dat k haar zo weinig zie. heb er bewust voor gekozen om een huis te kopen dicht bij me ouders.

ik had gister een broek besteld bij wehkamp, en nou net binnen gekregen, nou echt, hij zit fantastisch!!!!! heerlijk!

pientje - ja idd krijg alleen het hartje te horen bij de VK, zij heb geen echo apparaat. maar dat lijkt me idd ook erg mooi om te horen. en denk dat die jongen van MvM het wel vaker meemaakt hoor!

mochten jullie trouwens bij jullie echo ook een video mee nemen waar ze het op konnen opnemen, ik heb het kloppend hartje van afgelopen donderdag op video, dus ken ik iedere dag even kijken!

3. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow gaaf op video!! lijkt me super!

Wij wilden de echo laatst filmen maar waren het vergeten,hadden hem wel bij ons maar we waren erg onder de indruk van de echo.
    Volgende echo ga ik het wel vragen,hoop dat het mag!!
    Volgens mij kunnen ze het bij de gyn niet opnemen,bij de vk is dat wel vaker dat dat kan volgens mij.

En? Kijk je ook echt elke dag ff?? :D

4. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    Hoi ! :D

Ik kom gezellig bij jullie, ik ben 1 april uitgerekend.
    Spannend!!!!!! Van harte gefeliciteerd allemaal

Ik heb met 9 weken het hartje zien kloppen en met 11.2 weken het hartje gehoord.
    Morgen ben ik dus precies 12 weken maar durf het nog steeds aan niemand te vertellen want weet dus niet of het hartje nog wel klopt...
    Klinkt raar allemaal, want heb em afgelopen week nog gehoord, maar ik weet niet precies hoe en wat met die 12 weken grens :(:
    Ik ga pas 25 oktober weer naar de VK....
    Vorige keer een MK gehad en sindsdien durf ik er haast niet meer zo op te vertrouwen...

Ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap, en ben benieuwd naar al jullie verhalen enzo!

Liefs Evon.

5. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    evon - gefeliciteerd, leuke datum om uitgerekent te zijn! veel kletsplezier hier!!!!

pientje - tot nu toe heb ik nog iedere dag even gekeken, het duurt niet lang hoor, een minuutje, maar is toch leuk! en zo kan ik het ook aan iedereen even laten zien!

6. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    @ Evon: he meis we zijn dedelfde dag uitgeteld.. ik moet 9 oktober pas weer naar de VK en dan krijg ik het hartje pas voor het eerst te horen, maar echo's waren heel goed..

@ iedereen: ik heb het van de week tegen iedereen verteld.. oei vond het wel spannend, morgen ben ik 12 weken, dus ga er van uit dat het helemaal goed komt.....

Liefs

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik was net naar de Praxis voor een boortje en ik kom terug met een tuintafel, niet echt de bedoeling, maar er zat 80% korting op, dus hij ging voor nog geen 9 euro mee naar huis, waren toch toe aan een nieuwe tafel.

8. vonkje27

vonkje27 Actief lid

13 aug 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    hoi,

loeki,is zeker niet echt leuk,dat je ouders zo verweg wonen en ik snap helemaal dat je ze vooral nu erg mist.
    als je zwanger bent,wil je meestal vooral je ouders om je heen hebben,doordat zij zo goed begrijpen wat je doormaakt.
    ik msn veel met mijn ouders en vaak ff bellen,dat is wel weer erg fijn dan.
    gelukkig dat msn bestaat.

zorra, ik ben zeker blij,dat mijn zoontje het weekeknd wel bij me is,maar geloof me,het went zeker.
    de eerste paar keer heb ik ook flink gehuild en deed ik niks anders dan wachten tot hij weer thuis kwam,maar nu kan ik er ook wel van genieten.
    ff lekker wat meer tijd voor jezelf,langer in bed en ff lekker kunnen shoppen zonder de kleine man,maar langer dan een weekend kna ik hem ook niet missen hoor.

verder voor alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd.

groetjes miranda

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vonkje, ik heb mijn moeder geprobeert MSN uit te leggen, maar ik houd het maar bij bellen. Ik ga 3 hooguit 4 keer per jaar naar mijn ouders en mijn ouders komen ook zelden hier. Mijn moeder zie ik wel vaker, maar mijn vader komt alleen 'langs' als hij op weg is naar een beurs op of doorreis voor vakantie. Ach, vergeleken met Me2 treffen we het nog, haar ouders wonen in het buitenland en ze kan er alleen per vliegtuig heen (geloof niet dat ze ooit verteld heeft waar ze wonen, maar lijkt me ver weg)

10. Minoes

Minoes Actief lid

25 jun 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    ojeeee helluup! Ik pas niet meer in mn broeken! Ben al mn kleding aan het uitzoeken, alles passen, kijken of ik het nog leuk vind etc. Heb het eerst een beetje genegeerd, maar ik kan er niet omheen, ik word nu al dikker! Mn taille verdwijnt en ik krijg een buik, kan um ook niet inhouden. Nu was ik al 3 kilo aangekomen omdat ik gestopt was met roken, maar daar zag je eigenlijk niks van. Maar nu krijg ik opeens een heel ander figuur. Wie heeft er tips om dit proces wat langzamer te laten verlopen??? En wie wordt er met 9 weken ook al echt dikker?

11. vonkje27

vonkje27 Actief lid

13 aug 2006
    269
    0
    0
    huismoeder
    hoogezand
    hoi,

loes,ja dan hebben we zeker meer geluk dan me2.
    dat lijkt me zeker erg moeilijk.
    jammer dat je ouders geen msn hebben,maar verder wel fijn dat je je ouders dan nog (vaak) ziet.
    ben erg blij dat ik morgen heen ga.

minoes, ik moet eerlijk zeggen,dat ik het moeilijk vond om mijn lachen in te houden,toe ik je berichtje las.
    ik herken mezelf er helemaal in.
    ik draag nu een paar maatjes groter en volgende week komen de eerste zwangerschapkleren binnen.
    ja meid, ik denk dat je je er gewoon bij neer moet leggen.
    het proces heb je nou eenmaal niet in de hand.
    probeer er lekker van te genieten,ondanks de snelle groei.
    in het begin dachten mensen ook, zo van ze word nu al dikker.
    en daar heb ik me in het begin mateloos aan geiiriteerd.
    ik schaamde me voor mijn dikke buik,maar dat is niet de bedoeling vind ik.
    ik dacht,moet trots zijn op mijn mooie buik en nu doe ik soms expres een mooi strak jurkje aan en dan loop ik lekker verwaand langs die mensen en denk,ach wie is er nou zielig.
    hahahha
    zet hem op meid

groetjes aan alle zwangeren

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Minoesje, ik denk dat je een van de weinigen bent die nog GEEN positiekleding heeft, ik heb mijn eerste meegroeiBH gekocht in week 5 en mijn eerste broeken was ik in week 6 al uit en dat terwijl ik nu in week 11 nog 'maar' een kilo aangekomen ben. Het is heel normaal dat je nu uit je kleding groeit hoor, gaat straks alleen nog maar sneller, niet mee zitten, ga lekker met je dikker wordende buik pronken.

Mijn moeder kreeg in december 1976 serieus de vraag 'hoelang moet je nog?' ik werd in juni 1977 geboren, ze was toen dus net 3,5 maand zwanger.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh ja Evon welkom. Morgen voor jou al de grens van 12 weken, lijkt me heerlijk. Ik moet nog 2 weken.

14. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    @Meliske: dankjewel! Dat kletsplezier gaat wel lukken!

@Lisje : echt leuk dat je dezelfde dag bent uitgerekend! Fijn dat de echo's goed waren, zometeen dan het hartje, dat is wel iets heel gaafs om naar uit te kijken!

@Minous : ik ben ook gestopt met roken en kwam in het begin al snel aan, ik at ook gewoon veel meer en mijn eetpatroon was toen echt niet veel soeps...ik lustte ineens heel veel normale dingen niet behalve de slechte dingen.....:oops: Gelukkig is dat grotendeels weg!! Met 9 weken had ik ook al een positiebroek...nog wel veel ruimte maar daarom zit het zooo lekker

@Loeki : spannende tijd voor je...hoop dat die 2 weken snel voorbij vliegen!
    Ook al ben ik wel wat onzeker, toch diep van binnen voel ik wel wat opluchting nu ik morgen 12 weken ben....
    Ga je binnenkort nog naar het hartje luisteren?

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    minoes - ik zou zeggen, lekker genieten meid van je buikje, ben er maar trots op!ik denk maar zo, mensen zijn er jaloers op of ze vinden het mooi om te zien, maar niemand zal denken god wat lelijk zo'n zwangerschaps-buik.

wanner komt me2 eigenlijk weer terug van vakantie? die heeft veel bij te lezen ;)

16. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi hoi! Ik kom nog ff op de valreep buurten!

Evon welkom en gefeliciteerd! Je bent net zo ver als ik leuk!

Loeiki mooie slag heb je geslagen met je tuintafel!

Ik krijg ook al een lekker buikje hoor en ik ben er trots op!
    Morgen 12 weken, dan nog 2 dagen tot mn echo. Ik ben zooo benieuwd!
    Vandaag zijn we naar babydump geweest, we hebben een supermooie babykamer gezien. We hebben er een optie op genomen zodat we verzekerd zijn van de aanbiedingsprijs zonder dat we er direkt aan vast zitten. We moeten het half oktober laten weten, nou dat is ruim tijd om te beslissen.
    We hebben vandaag ook een kinderwagen gekocht. Niet bij babydump maar bij een klein zaakje in gorkum die restpartijen van faillissementen verkoopt. Nu hebben we de kinderwagen die we wilden voor 100 euro goedkoper dan in de winkel. Nou dat scheelt nogal. Ik heb een kaartje van die man gekregen van zijn uitgebreide outlet in Tiel. Daar heeft hij nog veel meer babyartikelen voor een fractie van de winkelprijs maar ook kleding en schoenen en ik weet niet wat allemaal. Daar gaan we zeker een keertje heen!
    We hebben dus een hele leuke dag achter de rug. Er waren vrienden van ons op visite en die zijn nu net gaan kroegen met mn man dus ik ben nu alleen. Ik dacht ga ik nog ff snel hier kijken voor ik naar mn bedje ga. Dat ga ik nu dus doen. Trusten!

17. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    harley wat leuk meid dat je een kinderwagen gekocht heb!! maak er maar een mooie foto van, ben errug benieuwd hoe die eruit ziet!
    ik zal deze week ook is een foto maken van me maxicosi.

ikke ga nu naar de efteling! fijne dag allemaal en tot vanavond!

18. Niet meer actief

Goedemorgen meiden!
    Ik ben weer thuis!! Ben heerlijk vertoeteld door m'n schoonmoeder en ja ik heb het echt met haar getroffen!
    Zo'n lieve vrouw als zij heb ik echt nog nooit ontmoet!

Ik ben nogsteeds niet beter. Voel me wel lekkerder dan vrijdag, maar nogsteeds niet helemaal top. Ben wel weer thuis, is toch vertrouwder.

Ik heb een foto van de echo geplaatst in m'n fotoalbum!

Ook ik ben nu 12 weken zwanger, heerlijke gedachte. Hoef er tegen vreemden niet meer moeilijk over te doen en het klinkt toch wat lekkerder hoor!!

@Harley, leuk hoor! Een kinderwagen en waarschijnlijk een kinderkamer! Gaaf!!!

@Meliske, heel veel plezier in de Efteling!
    @ de rest, een heel fijn weekend!!

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hoi hoi!

Vonkje, Lisje en Evon welkom en gefeliciteerd!

Er is weer een hoop gekletst zeg!

Mo, vervelend dat je je nog niet zo goed voelt. Wel lekker dat je zo verwend bent door je schoonmoeder. Fijn is dat hè, zo'n lieve schoonmoeder!

Meliske, fijne dag vandaag.

Loeki, lekker zo'n meevaller!

Mijn buikje begint ook al een beetje te groeien, al heb ik het idee dat het gewoon mijn eigen spek is wat aan het verzakken is ofzo... In ieder geval ik heb het idee dat ik al 10 kg ben aangekomen en als ik op de weegschaal ga staan is het maar een paar ons.... Ik heb sinds een paar dagen ook een positiebroek aan maar dat zit wel wat comfortabeler!

Kunnen jullie je baarmoeder ook voelen? Als ik nu op m'n buik druk zit er een bal ter grootte van een grote sinaasappel. Best appart moet ik zeggen. Dit is voor mij eigenlijk het eerste bewijs dat er wel degelijk wat gebeurt! Ik kan bijna m'n mond niet meer houden, ik wil alleen nog even tot na m'n echo wachten. Dan mag iedereen het weten.

20. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, er is veel geschreven, ik hoop dat ik nog een beetje onthouden heb wat er allemaal is gezegd.

Evon, welkom hier, er word gezegd dat het babytje met 11 weken al helemaal "klaar"is alleen nog moet groeien, volgens mij ben je dan al de onzekere tijd voorbij maar geven ze gewoon 12 weken aan omdat je dan die 3 maanden voorbij gaat. Als je met 11.2 weken nog een echo hebt gehad zit het vast en zeker allemaal nog goed hoor.

@Minoes: Er is echt niks te doen aan je groeiende buikje hoor, lekker laten groeien en er trots op zijn. Ik had vrij vroeg al positiebroeken aan en niet zo zeer omdat ik het zo graag wilde maar meer omdat mn buik gewoonweg zo groeide dat mn kleren niet meer paste (kijk maar naar mn foto in mn album) Dus lekker positiekleren kopen en dragen :D

@Mo: Hopelijk voel je je snel wat beter. Wel lekker dat het gezellig was bij je schoonmoeder.

@Jopie: Je baarmoeder komt nu misschien net boven je schaambot uit en voelt dan als een randje, als een sinaasappel heeft ie bij de zw. schap van mn dochter nooit aangevoeld :( Misschien voel je je darmen???

Deel Deze Pagina