De dikke spieren die van mij bekken naar mn heupen lopen blijken dus ook tekort te zijn, volgens mn fysio lig ik op mn rug met mn bekken gekanteld, ik kan dus niet platliggen waardoor ik het niet lang volhou op mn rug, kwam ik deze week dus weer achter bij fysio Maar ik denk dat het bij mij komt door mn botafwijkingen aan mn onderste ruggewervels, en ik door de chronische pijn anders ben gaan bewegen om die onderrug te ontlasten.
Hoi ben ik weer Zorra ik wou idd dat ze dat eerder gezegd hadden over naar het ZH gaan maar gelukkig is er nu niks aan de hand. De volgende keer dat er iets is hang ik gelijk aan de telefoon (ga er natuurlijk van uit dat het niet nodig is) En die klossen konden we zonder problemen al meenemen. We mogen ze tot half mei houden. Janne als de baby "gewoon" groter is zal dat waarschijnlijk wel opgaan wat je zei over de bevalling maar bij een suikerbaby zijn de kans op complicaties juist groter. Suikerbaby's lijker vaak ook heel gezond terwijl ze dat eigenlijk niet zijn. Ik hoop dus idd dat het is zoals Zorra zei en dat de baby een groeispurt heeft gehad want zwangerschapsdiabetes kan zowel voor de baby als voor mij behoorlijk ernstig zijn. Ik weet niet meer wie dat zei over hoe de gyn het gewicht van de baby wist maar dat deed hij met het echo apparaat. Daarmee kan hij de grootte en het gewicht van de baby meten en ook dingen als hoeveelheid vruchtwater en ik weet niet wat nog meer. Er komt dat een hele lijst cijfers uit rollen. Bosi leuk dat je zo'n fijne dag hebt gehad! Dizzy Missy wat moet het zwaar zijn voor je en je familie. Ik hoop echt dat de laatste wens van je oom nog uit kan komen. Veel sterkte. Loeki fijn dat je geen EDS hebt, ik moet zeggen ik ken mensen met fibromyalgie en je klachten doen daar niet direkt aan denken. Ik hoop nog steeds dat het probleem na de bevalling verdwijnt en dat het verder niks blijkt te zijn. Mo wat leuk dat je bij de vk je baby zo goed hebt gevoeld!
Mhhh Harley, volgens mij heb ik iets gemist.... Heb je kans op zwangerschapsdiabetes? Moet je dan nog meer gecontroleerd worden?
Aha Harley dat verklaard waarom de gyn. het zo exact aan kan geven hoeveel de kleine nu weegt, met een echo apparaat kunnen ze dat idd, bij een VK blijft het altijd een schatting. Laten we maar hopen dat je suiker goed is en dat het allemaal meevalt. Komen er misschien grote baby's voor in de familie? Dat hoor je soms ook nog wel.
Ja omdat de baby te zwaar is en mijn moeder het ook had moet ik morgen bloed prikken voor mn suikergehalte. Ik hoop dat het niks is want zoals ik al schreef is er een verhoogde kans op complicaties.
Harley d'r buik is al op 38 weken en ook de baby is bijna een pond zwaarder dan gebruikelijk. Jeetje Zorra jou wordt ook niets bespaard hè.
Zorra voor zover ik weet komen er verder geen grote baby's in de familie voor. Nou ja een tante van anton kreeg een dochter van 12 pond dat wel maar dat is de enige uitzondering. Mijn moeder had dus zwangerschapssuiker maar pas op het allerlaatste moment dus daar is niet veel schade ontstaan en mn zus en ik waren ook niet bijzonder groot of zwaar daardoor.
O dus je moeder had ook zw. schapsdiabetes, dat was me blijkbaar even ontgaan. Nou ik ga hard voor je duimen dat het niet zo is Harley, dan zal je denk ik nog intensiever gecontroleerd gaan worden, gelukkig is er nu al veel meer over bekend dan vroeger en kunnen ze je daar veel beter in begeleiden dan toen, maar het blijft dan spannend.
Harley, ook met zw-suiker kun je gezonde kinderen op de wereld zetten hoor Mijn 2 broers zijn daar het bewijs van. Alleen goed op je eetpatroon letten.
hey meiden ik krijg een nieuwe computer en die wil manlief even instaleren, dus ik ben vanavond niet op het forum te vinden snik snik :-# Ik spreek jullie morgen weer.
Ja Loeki ik weet dat het niet altijd problemen geeft maar wel een verhoogde kans dus. Over 2 weken weer terug dan weet ik meer.
Tsja Loeki, ik moet zeggen dat ik er eigenlijk niet meer zo versteld van sta als er weer iets bij komt, ik heb in mn leven al zulke rare dingen meegemaakt met mn lichaam, blijkbaar wen je er ook wel weer aan en zolang ik er niet aan dood ga......
Hihi Tascha dat is wel een leuke reden om afwezig te zijn. Tot morgen dan! Veel plezier met je nieuwe computer!
2 weken? maar je hoort toch wel sneller of je suiker hebt of niet? Ik moest 2x prikken bij de VK en kreeg gelijk te horen dat het goed was.
Dizzy, ik hoop dat alles lukt met je oom. Lieve Harley. Mijn man is ook een suikerkindje en was echt niet groot. 6,5 pond. En hij heeft er niets ( en zijn moeder ook niet) aan overgehouden. We gaan gewoon duimen dat het een groeispurt is.
Ja, maar het leven moet ook nog wel leefbaar zijn, ik bedoel ik heb geen zin om een kasplantje te wordem.