Mijn cursus voor de zwangerschap is al voorbij, ik heb hem eerder gevolgd dus nu heb ik niets meer behalve een HH les over ademhaling 28 februari nog eens oefenen met puffen en persen
ik heb nog 4 lessen yoga of zoiets. volgende week en die week daarna moet mijn mannetje mee naar de yoga, hij kijkt er al helemaal naar uit.
Als iemand me een samenvatting kan geven ben ik weer bij. Ik heb een rot nacht achter de rug. Heb op de bank geslapen, om manlief te laten slapen. Heb het heel koud gehad en heb echt liggen klappertanden, niet bevorderlijk voor mijn buikspieren. Heb ook liggen hoesten, wat dus al helemaal niet gaat. Probeer maar eens te hoesten zonder je buikspieren te gebruiken, dat gaat niet, Neussnuiten idem dito. Ik heb een extra deken gepakt om me warm te houden, met als gevolg dat ik drijvend in het zweet wakker werd. Vanmorgen ook helemaal geen stem meer. Mijn man schrok gewoon toen ik hem om 7.30 uur koffie ging brengen. Zo bleek was ik. Ik heb geen koorts gelukkig, maar ben wel ziek voor 2. Mijn kleine meid is wel actief, dus om haar maak ik me geen zorgen, maar ik kwam al niets aan en nu val ik nog verder af. Ik gebruik wel thijmsiroop, staat in de bijsluiter dat het kan, dus ik heb daar maar vertrouwen in, want als ik alleen drop eet ga ik echt over mijn nek vandaag. Ik hoop vandaag een beetje mee te kunnen kletsen, maar als ik niet lekker ben zien jullie me niet zo veel denk ik. iig een fijne valentijsdag.
Ik heb net besloten dat ik vandaag een hoop dingen ga afronden , brieven voor mijn werk ik ga na verlof def. 80 % werken, ik ga boodschappenlijst maken voor de bevalling wat ik in huis wil hebben, de laatste zaken voor de baby opschrijven en volgende week halen, zaterdag lampjes en rolgordijntjes laten ophangen waardoor het kamertje danook def. klaar is, en vrijdag haalt mijn man de klossen vh bed. dan heb ik zondag het gevoel dat er deze week echt vanalles is gebeurd, ik wil graag met 36 weken met alles klaar zijn.
Ojee Loeki dat klinkt niet zo best. samenvatting even denken, we willen vandaag de 1000 halen, zal wel lukken. Tascha heeft baaldagje Ik ben redelijk fit , zal de rekening vanmiddag wel weer krijgen, ondanks ik maar korte nacht gemaakt heb. Natanya is aan het sorteren geslagen van kleertjes van haar zoontje voor te verkopen. Jopie is al weg naar werk. Bosi had gisteravond al last van haar buik, is moe ,en zuurbranden.
Loeki je moet wel ook stomen he, dat houd de holten nog een beetje open en iig vochtig zodat het niet helemaal indroogd. tijmsiroop kan volgens mij de hele zwangerschap wel hoor. Misschien toch nog eens paracetamol nemen. en is je ijzergehalte nog wel eens gecontroleerd als je zo bleek bent :
Mijn ijzer was een week geleden in orde, dus ik denk dat het bleke gewoon te maken heeft met deze verkoudheid. Ja ik probeer wel te stomen, vind het geen pretje, maar ja het geeft wel lucht idd. Paracetamol gaat er nu wel in hoor Bedankt voor de samenvatting.
geen moeite ik ga me eens aankleden en dan strijken, ik krijg nesteldrang denk ik, of gewoon een verveel actie die omslaat in productie herkent iemand dat, je verveeld je (lees nergens zin in) en dan ineens ga je wat doen en voor je het weet heb je vanalles gedaan en heb je energie voor 2. (of ben ik een geval apart hierin hihihi)
Goede morgen dames, Ik had een paar dagen geleden al gevraagd hoe het met je man was gegaan Harley. Maar kreeg geen antwoord En nu weet ik het nog niet Dizzy dat had ik willen zien dat lijstje 10x gekopieerd. Bosi leuk die uitsparken die ga ik zo even kopieren. Annabel het is wel te hopen dat je zoontje vrijdag beter is. Gister werd het me weer zwart voor de ogen. Hebben jullie dat ook? Mijn bloeddruk is toch oke. Nou ja goed excuus om dropjes te snoepen.
Ik zou willen dat ik dat had Missy , heb nu echt nergens zin in, morgen weer mijn HH-hulp gelukkig, dus dan is het hier weer een beetje opgeruimd, heb niet eens puf om de vaat te doen vandaag.
Uh ik heb echt geen energie voor 2. Zelfs niet voor een. In mijn koppie wil ik wel, maar in de praktijk lukt het gewoon niet.
Goedemorgen Janne, ja dat zwart voor de ogen herken ik wel, ik heb dat in de vorm van sterretjes zien, bij inspanning zoals trap snelop en af, overgeven (getsiederrie) en me druk maken, doe ik dus niet meer. Ja Harley laat eens weten of Anton het wel/niet gehaald heeft zit hier zelf ook nog te lachen over biggetjes ligging
Haha, ik wist dat je dat zou vragen Janne. Even goed nadenken: - kinderbestek (nieuw) - puzzel (oud) - vochtige doekjes - diner voor twee (valentijn) Dat laatste moet echter even wachten tot ik weer beter ben.