April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Tja Loeki wij hebben jou in ons april forum en jij bent klester nr 4 vanhet hele forum :) :)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Haha, nou gewoon van die babydoekjes hoor, geen glassex of zo.

3. Niet meer actief

Ik ben ook duizelig als ik gewoon niets doe ( op de bank een mars wegwerken, maar ja dat is toch niet zo'n inspanning?)

Oh wat een leuke cadeautjes.
    Heb je ook het bestekje van MvM?
    Mijn man wilde ook nog uit eten voordat Frummel geboren is. Maar ik zie dat echt niet zitten. Eerst de rit naar een restayrant, vervolgens daar een paar uur zitten en dan weer terug.

We gaan dus van de zomer met zijn drietjes.

4. Niet meer actief

ik moet effe erg lachen, zie mezelf ook zo liggen en mijn man binnenkomen na drukke dag en hem horen vragen: en hoe was jouw dag schat?

Nou heel druk geweest met het eten van deze mars, en hij dan weer:
    Och arme schat, kom maar dan doe ik het eten klaarmaken en rust jij maar lekker even uit :) :)

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat bedoel je met een bestekje van MvM?

6. Niet meer actief

ik denk moeders voor moeders, die gaven bestekje als je meedeed.

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh, dat hebben we in Groningen niet.

Ik ga even stomen, ben met 15 minuutjes wel weer terug.

8. Niet meer actief

Nou Dizzy :cry: Ik voel me al zo schuldig dat ik zo weinig doe.
    Terwijl mijn man dat helemaal niet erg vindt.

Ja ik bedoel Moeders voor moeders idd.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wees blij Missy, mijn man heeft soms zo iets als jij niets doet, dan doe ik ook niets meer.

10. natanya26

natanya26 Bekend lid

13 jul 2006
    501
    0
    0
    Thuiszorg
    Den Helder
    Nee achtergebleven gebied he?! :):):)

11. Niet meer actief

Ach janne, ik voelde me ook heel schuldig om al een half jaar thuis niets te doen, maar hij en ik weten allebei dat dit tijdelijk is gelukkig en nu heb ik het schuldgevoel aan de kant gezet en benader ik alles maar met humor.

Loeki stoom ze, en dat is toch niet zo lief van je man om dan ook maar niets te doen, legt nog meer druk op je denk ik.

12. Niet meer actief

Hebben jullie geen MvM?

Ook raar.

13. Niet meer actief

Nee ik snap dat eigenlijk ook niet hoor Loeki. Mijn man holt voor me ( de schat)

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Goedemorgen allemaal,

Ik ben aan het terug lezen en terwijl ik dat doe springt hij weer een pagina verder, :confused:

Van 1000 alweer naar 1001. :)

Tascha: vervelend zo'n baaldag. Gelukkig is er inderdaad een forum zoals deze om even flink te klagen, of juist even gezellig te kletsen om je beter te voelen.

Loeki: beterschap, :( je bent goed ziek lees ik.

Dizzy: niet schuldig voelen hoor, het is niet "niks" doen, het is om je eigen gezondheid en die van je kindje denken. Werken is dan gewoon echt onbelangrijk.

Janne: voor jou geldt natuurlijk hetzelfde. En je man doet het waarschijnlijk met alle liefde voor je, ;)

Ik heb straks de intake van de kraamzorg. Ik heb geen idee wat ik moet verwachten. Ik hoop dat het snel klaar is, en ik weer lekker verder kan met niks doen of school. Ik moet zo al eerder met de hond lopen, want ze komt al om 12 uur. En mijn hondje moet nog even 45 minuten lopen.

15. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    verdienen wij niet ergens een vermelding voor onze 1000 prestatie :)

16. Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

1000 alweer! Jeetje, wat een babbelbox zeg!

Loeki: Meis, je klinkt idd errug beroerd, ga maar lekker onder de wol en laat je man jou maar thee brengen ipv andersom!

Tascha: Balen zeg, zo'n baaldag... (errug flauwe woordspeling, maar moest gewoon)

En de rest, ik weet t niet meer... Gefeliciteerd met de 1000 en allemaal een hele fijne valentijnsdag.

Mn man heeft vrij genomen vanmiddag, zodat we samen radiatoren kunnen kopen. hihi lekker romantisch. En new York pizza bezorgt nu ook bij ons in de gemeente, dus we eten romantisch dikke vette pizza op de bank!

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    mag hoor, brengt weer een klein lachje op mijn gezicht. Mijn kat voelt trouwens ook aan dat het niet mijn dag is, hij ligt al de hele ochtend op schoot.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    @ Tascha, eigenlijk wel hè. 1000 pagina's is niet niks. Daar moeten we een cybergebakje op eten.

@ Janne, Voor Mvm houdt Nederland op bij Zwolle.

@ Missy, mijn man is gewoon een produkt van zijn opvoeding, daar deed moeders alles, hij en zijn vader hoefden nooit iets in het huishouden te doen, ja dan krijg je dat helaas, alles wat hij doet is al meer dan toen ik hem bij zijn ouders weghaalde ;) Hij wist nog niet eens hoe hij een ei moest bakken of ramen moest lappen.

@ Natanya, achtergebleven gebied, misschien, maar ook dat heeft zijn voordelen hoor. Waar koop je in Nederland nog een vrijstaand huis met ruime tuin rondom, voor nog geen 2 ton.

@ Mo, mijn man is de hele dag werken, zou willen dat hij lekker vrij zou nemen om mijn even te verwennen. Ja radiatoren uitzoeken lijkt me weinig romantisch. Wij eten frietjes vanavond.

19. Niet meer actief

Vervelend zeg, maar hoe komt t eigenlijk dat je zo baalt?

Kan je niet iets kopen?

Daar word ik altijd weer vrolijk van...

20. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    nee iets kopen zit er helaas niet, maar het komt wel weer goed hoor.

Deel Deze Pagina