April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik wist het, ik wist het. ( dat je met een plaatje zou komen)

Mijn man hoefde ook nooit iets te doen thuis. Gewoon drillen :) :)
    Nee hoor, mijn man wil dat alles goed gaat met Frummel en mij. Van de week zei hij ook zo iets liefs: ik moet nu goed voor jullie allebei zorgen. Oh mijn hart smolt.

Ja Loeki, bij jullie zijn de huizen erg goedkoop. Bij ons heb je voor 2 ton nog niet eens een maissonette.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ha Mo, ben jij er zo eentje ;)

3. Niet meer actief

gelukkig maar meis! Geef je kat nog maar een dikke knuffel dan!

4. Niet meer actief

Ja loeki, erg he...

Maar gelukkig ben ik ook blij met een lekker broodje van de turk, dus ik KAN voor een euro klaar zijn...

Hihi, maar als ik me heeeeeel verdrietig voel, dan kan je maar beter mn pinpas afpakken!

5. Niet meer actief

Ik las net dat je kindje bij 32 weken 90-95% van de dag slaapt. Nou dat gaat voor ons kindje echt niet op. Mss 90-95% niet slapen. Dat zou beter in de buurt komen.

6. Niet meer actief

Ja janne, ik heb ook ergens zoiets gelezen, maar wat een vriend toen zei:
    Bewegen babys niet ook in hun slaap?

Dat lijkt me een goede theorie...

7. Niet meer actief

Jawel, maar dat voelt anders volgens mij.

Soms voel ik heel licht iets en soms krijg ik een echte dreun.

Frummel is iig een erg actief kindje.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, dat is het voordeel van het Noorden, hier zijn starterswoningen nog betaalbaar. Wij hebben een ruime 2 onder 1 kap, met garage en voor en achtertuin. Daar hebben we iets meer dat 1,5 ton voor betaald. Dan komen de kk er nog wel bij, maar we zitten ver onder de 2 ton met onze hypotheek.

Nee, mijn man is geen zorgzaam type, misschien werk ik daar ook wel aan mee door hem te veel werk uit handen te nemen. Mijn moeder vind altijd dat hij te weinig doet, maar ze weet dat ik niet wil dat zij zich daar mee bemoeid. Ja en mijn schoonmoeder ... ik krijg daar niet echt hoogte van. Ze vind ook wel eens dat er hier te weinig gedaan word, maar of ze mij dat nu aanrekent, dat weet ik niet, dat vermoeden heb ik wel eens. Nadeel is dat ik natuurlijk ook veel thuis werk en het lijkt dan alsof ik veel meer tijd voor het huishouden heb, maar ik werk ook 42 uur per week.

9. Niet meer actief

Ja dat van dat slapen begreep ik van de week ook niet, ik heb toch echt net het idee dat mijn kleine maar 5% wakker is op een dag, gelukkig maar, ik voel de baby heel graag schoppen, kan niet vaak genoeg zijn, ik heb blijkbaar continue bevestiging nodig :)

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    dat had ik mij inderdaad ook al afgevraagd.

mijn kat is inmiddels van mijn schoot af, schrok van een schop van die kleine :) :) :)

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Tascha ook de kat moet zijn nieuwe plaats leren ;)

12. Niet meer actief

Ik woon voor 175 in een hoekhuis, ruim beneden kleiner boven maar ja kan niet alles hebben he :) , ik heb kleine achtertuin maar wel lekker ruime parking voor 2 auto's en na jaren parkeer problemen in de stad op een flat is dat nog elke dag zalig om niet een stuk te hoeven lopen voor je auto.

13. Niet meer actief

Jeetje waar wonen jullie dan?

Hier begint een gewoon rijtjeshuis ( 163 vierkante meter grond) vanaf 240.000 excl kk

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja Missy, dat is dan een hele verbetering.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wij hebben 222 vierkantemeter perceel en 140 vierkantemeter woon oppervlak.

16. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hier in rotterdam is het ook echt verschrikkelijk de huizenmarkt

17. Niet meer actief

Hihi, kijk normaal kon je kijken op welke bladzijde ( onderaan), maar als de 1000 gepasseerd is kan je het zelf invullen en hoef je niet meer te scrollen.

Ik ga weer naar beneden. Ik voel me rug aardig.

18. Niet meer actief

Perceel 380 m2, indeling huis kelder 6 m2, ruime hal, kantoortje (7 m2) leefkeuken 22 m2, woonkamer 27 m2, bijkeuken en berging 20 m2.
    boven 2 gewone slaapkamers, kleine badkamer zonder bad, wel grote douche voor 2, inloopkast, 2de verdieping ruime slaapkamer (nr3) en 3 bergingen. Ik woon in middenlimburg en de huizenprijzen zijn daar de laaste jarenook aan het stijgen ik heb het huis dus wel al bijna 8 jaar en het moest nog opgeknapt toen we het kochten vandaar denk ik "maar 175" nu is het als ikhet zou kopen ook meer dan 2 ton waard opgeknapt enal. :)

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    handig hè Janne

fijne dag

20. Niet meer actief

Ja maar dat mag ook wel voor dat oppervlak.

Bij een maisonette heb je nl geen oppervlak ( ik bedoel dan een tuin)

Deel Deze Pagina