April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ik heb helemaal nog niets van het kruidvat gehoord terwijl ik vind dat je met 33 weken er toch langzaam wel recht op zou hebben :(

heb forse rugpijn, ga lekker even warm douchen en dan huispak aan en de sloffen, lijkt me goed idee.

pientje gelukkig geniet je wel van de zwangerschap het is nog maar zo kort. ik geniet eigenlijk ook nog iet echt maar ik voel me ook nog niet goed dus ik kijk toch wel erg uit naar het moment dat de bevalling achter de rug is.

Ik heb nog niets gehoord van ZH over mijn oom maar aanhouden dat geen nieuws goed nieuws is en dat ze hem aan het opereren zijn.

2. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    doe maar lekker even rustig aan dizzy.

de blijde doos is inderdaad van prenatal.

3. Niet meer actief

hilarisch nieuws :(: WK Babyboom

Uitgegeven: 13 februari 2007 09:33
    Het WK voetbal in Duitsland heeft voor een ware babyboom gezorgd. Medio april verwachten de ziekenhuizen een stortvloed aan baby's.

Duitsers schrijven zich momenteel massaal in voor zwangerschapscursussen. Veel toekomstige ouders zijn van plan hun kinderen te vernoemen naar de helden van het Duitse nationale team: Lukas, Bastian and Michael.

weten we dat ook weer
    :)

4. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ja ik heb het ook gelezen. Nou de mijne is niet verwekt tijdens het wk hoor. Had ik geen kans voor gekregen met al dat voetbal op tv :)

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dag allemaal

Pientje: ik heb de blijedoos deze zaterdag opgehaald.
    Annabel: ik hoop dat het snel beter gaat met je zoontje
    Dizzy: doe maar rustig aan.

De intake van informatief en gelukkig snel klaar. Ik voelde me niet echt fijn, dus dan is het maar goed dat het snel klaar was.

Ik ben zo vreselijk moe, nog nooit eerder gehad. Ik heb ongi pijn in mijn onderbuik, uitgestraalt naar mijn liezen. Zou er alweer een groeispurt zijn?

Ik lig nu maar wat op de bank. :(

6. Niet meer actief

Bosi kan ook indalen zijn, had ik ook zo last van!

7. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Jopie Wat fijn dat je man weer gauw terug komt!

Harley Nu je baarmoeder voor loopt op groei betekend het dan ook dat je kindje eerder komt?

Loeki Beterschap!

Tascha Fijn dat je je weer wat happier voelt!

Janne en dizzy niet schuldig voelen hoor dat jullie even niet meer zoveel doen.

Annabel Ik hoop dat je zoontje snel weer opknapt!

Bosi ik had daar gister ook last van ik heb de VK gebeld en die zegt doodleuk dat het bandenpijn is :(

8. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Bandenpijn? Nou dat voelt toch wel anders. Het zijn echt steken die komen en gaan. Nou ja, ik wacht het even af, ik voel de baby wel steeds gewoon trappelen, dus dat zit eerst nog wel goed.

9. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja precies ik vind die VK van mij ook niet echt goed eerlijk gezegd ze denkt te makkelijk over bepaalde dingen.
    Toen ik gister belde kreeg ik ook eerst zo een centrale aan telefoon en die zei dat ze me later terug zou bellen omdat ze aan het slapen was :(

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou, wie mij KO heeft geslagen mag het zeggen. Ik voel me echt een natte vaatdoek :pale: Ik dacht even de oogjes dicht te doen en ben nu al weer bijna 3 uur verder. ZO gaat de dag wel snel om, maar ik ben bang dat ik vanacht niet echt meer zal slapen.

@ Dientje, ik ben heel benieuwd naar nieuwe foto's en er is helemaal niets mis met huren hoor, dat heeft ook zijn voordelen.

@ Janne, ik wist niet dat je in Bloemendaal woonde, nou ik zal eens langs wippen als ik weer in de buurt ben.

@ Bosi, het zou ook indalen kunnen zijn.

Dragen die Duitsers hun kind 10 maanden of zo? Of zijn die kids juist NA het WK verwekt, want ik snap anders niet helemaal hoe ze in april kunnen bevallen, het WK was begin juli al afgelopen, als ze tijdens het WK verwekt zijn zouden het toch maartkindertjes worden.

Ik heb alle dozen al, maar volgens mij heeft zorra de doos ook al een tijdje. Bericht van het Kruidvat komt per email, dus even checken of het niet bij de junk terecht gekomen is. Ik kreeg hem op de dag dat ik 7 maanden was, zorra een dag later meen ik.

Nou ik ben dus de hele dag niet van de bank geweest, alleen om naar de wc te gaan en iets te drinken te pakken. Ik heb de puf niet om eten klaar te maken, dus ik heb weinig gegeten. Hoop echt dat mijn mannetje iets eerder van zijn werk kan.

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Loeki misschien hebben ze gekeken naar de eerste dag van de laatste menstruatie.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Laat je niet te snel afschepen hoor dientje.

Ik snap ook niet hoe ze dat willen hebben met het WK. Ons kind is de 30e of 31e verwerkt, en ik ben eind april uitgerekend, dus dat kan idd nooit. Of ze zijn olifanten, :)

14. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja dat is het precies.

Dank je loeki!

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank je voor de link loeki ik denk dat dat het dan is.

16. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met de 1000 pagina s meiden:)
    Dientje ik zie dat ik 1 dag na jou ben uitgerekend..toevallig:)

Ik ben ook steeds vaker moe..vooral als ik een paar trappen heb gelopen..dan moet ik wel ff bijkomen.

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou mijn officieële eerste dag is 7 juli, 2 dagen voor de finale en toen lagen de Duitsers al uit het toernooi.

Volgens het bericht gaat het er om dat de kinderen verwekt werden bij de gewonnen wedstrijden van der manshaft. De laatste wedstijd die ze wonnen was op 30 juni, dan komen die kleintjes toch echt in maart of rekenen Duitsers altijd met 42 weken?

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dames een nieuw doel? 2007 pagina's halen :)

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Met jou in ons midden is dat zeker een doel dat haalbaar is, :)

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat zie ik maar als compliment ;)

Deel Deze Pagina