April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Nou ik ben ergens ook wel blij dat hij hem niet heeft meegenomen, vaak nog meer geld en tijd nodig om die op te knappen dan een nieuwe te kopen, ik heb al een lijntje via marktplaats lopen sinds eergisteren een wieg met onderstel (zo'n rieten mand met matrasje ) voor 50 euro

2. Niet meer actief

Jopie attent van je Man :p

3. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dat vond ik ook. Ik kan van dit soort kleine dingetjes gewoon helemaal blij worden. Is gelijk de hele dag goed!

4. Niet meer actief

Benook even eten aan het maken dus reageer wat trager .....

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ja zeg, daar heb je de hele dag tijd voor gehad ;) :)

6. Niet meer actief

O ik ben alleen aan het kletsen Ja Jopie ik heb ook het idee dat er rond deze tijd de meeste aan tafel zitten of eten aan het maken zijn. harley heeft zich nog niet gemeld vandaag, zal hopelijk in de stad zijn ofzo.
    Vanavond verder niets op het programma, dus dat wordt wat zappen en achter de Pc denk ik. ben erg misselijk en ben zo dom geweest om daarvoor wat chips te eten, op dat moment gaat het even beter maar dan erna dom dom dom.. :rolleyes:

7. Niet meer actief

Klopt! ik hoef het alleen nog maar te warmen! dat scheelt :p

8. Niet meer actief

Nog maar 1000 pagina's en we hebben 2007 gehaald, was een wensje van loeki geloof ik. nou geloof mij maar dat we als we straks mama's zijn we nog meer pag kunnen vullen met honderden vragen aan mekaar. maar of we dan nog zoveel tijd hebben om achter de PC te kruipen :(:

9. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dus Loeki heeft de druk wat opgevoerd. Straks zijn de top posters allemaal april mama's haha!

Kan je helemaal niks eten zonder misselijk te worden? Of zijn er bepaalde dingen die wel gaan?

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb de aanvraag al ingediend of ik hem deze keer even voor mezelf mag houden :) :)

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Wij hebben in 2002 een hoekhuis gekocht. Het perceeloppervlak is geloof ik 178 m2. Wij hebben er toen 165 voor betaald, maar nu koop je een tussenwoning bij ons in de straat niet meer onder de 2 ton. Moet er wel bij vertellen dat het een bouwval was/is waar veel aan moet gebeuren (nog steeds niet klaar)

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hey meiden, Ik moet naar de yoga en daarna ga ik bij mijn vader voetbal kijken, dus ik spreek julie morgen weer. Prettige avond.

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Tascha, fijne avond. Hoop dat je baaldag morgen over is!

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    De voorraad tissues is aardig aan het slinken, 2e doos is al een heel eind heen, gelukkig heeft manlief nog een doos meegenomen. Ik heb straks geen neus meer over.

Het meest vervelende is dat mijn oren ook helemaal dicht zitten door al het snuiten, alles doet me zeer. Ik wilniet zielig doen maar zou nu wel een beetje gepampert willen worden, manlief is tennissen en mijnzusje is mijn neefje in bed aan het stoppen, dus ben weer helemaal alleen. Heb hoofdpijn van die kleine druktemaker, dan denk ik echt wel eens waar zijn we aan begonnen.

Belt mijn leidinggevende op 17 uur op wanneer ik weer kom, kan hem verzekeren deze week niet meer, of ik dan toch vrijdag wil proberen, want er zijn al zo veel docenten ziek, ja sorry hoor, maar ik lig niet voor niets de hele dag op de bank en werk er een hele doos tissues doorheen. Ik ben gebroken.

Vinden jullie mijn doel te hoog? 2007 leek mij een heel mooi aantal.

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja zo komen we er nooit. Waar is iedereen?

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, daar ben ik weer. Ik ga je helpen naar de 2007 pagina's! :)
    Ben ondertussen even lekker in bad geweest. Maskertje, cremetje. Héééérlijk!

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zie 1008 alweer!

18. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    bedankt iedereen voor de lieve reacties, k hoop ook dat de antibiotica vlug aanslaat.
    Loeki ja dat zijn buisjes hier noemen we dat diabolo's.

Zorra amaai ook zo'n rotdag achter de rug.

De rest weet ik niet meer.
    Kga zien of ik me nog kan aanmelden voor vrijdag maar denk het niet morgen zit ook al goed vol gepland en 's avonds vroeg in bed.
    Anders tot van 't weekend nog eens dames.
    En niet te veel babbelen é :)

Slaapwel,
    Annabel

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Wat denk je nou zelf :)

Fijne avond en tot gauw!