Mo: nee ik vind je zeker geen zeikerd. Ik zou het volgende compromis voorstellen. Hij kan gaan naar de voetbal wedstrijd, hij kan immers binnen een half uur thuis zijn, maar dan mag hij geen druppel drinken. Ook niet 1 biertje. Dan hebben jullie beide het beste van de deal. Een half uur is namelijk best snel. Zolang duurt het ook dat mijn vriend terug is van zijn werk.
Ja, hij is ook een half uur onderweg van zn werk! Hij zegt wel dat ie niet gaat drinken, maar ik ken m. Hij drinkt toch. Durft geen nee te zeggen... Ik kan idd iemand vragen om bij me te zijn die avond. Dat is nog wel een optie... Maar eigenlijk als ik heel eerlijk ben denk ik: Ik zit al vanaf week 31 thuis omdat ik niks meer kan. Hij doet alles waar ie zin in heeft. Kan ie nou niet 1 keer iets laten schieten? Hij gaat wel gewoon naar alle wedstrijden. (heeft seizoenskaart) De bekerwedstrijden gaat ie allemaal naartoe. Dan heeft ie nog zn vrienden, waar ie allemaal dingen mee doet. Ik vind het allemaal best, maar ik zit echt hele dagen in mn upje en wat heeft die ene wedstrijd dan voor meerwaarde? Ik snap het echt niet...
Hoi Allemaal Hier weer eens een berichtje van mij ik wilde mijn gegevens even aanpassen maar dat was al niet meer nodig zag ik. Ik ben weer bij de vk geweest en alles was goed. Ik kan alleen de kleine niet voelen bewegen ik zie het wel bewegen maar voel het dus niet dit maakt mij heel onzeker vandaar dat ik er niet zoveel ben. De baby kamer is klaar nu alleen de slaapkamer en badkamer nog opknappen en verbouwen en dan zijn we klaar. Als we dat nog redden voor de bevalling. ha ha Voor alle zieke heel veel beterschap groetjes Ellen
Het is voor de mannen ook lastig denk ik. Ze hebben moeite om dingen op te geven. Het is voor hun ook nog niet zo tastbaar als voor ons. Misschien tegen die tijd wel. zij hebben het idee dat ze echt nog alle tijd hebben, terwijl wij al lopen te stressen, bij wijze van.
Punkey: fijn dat alles goed was met de baby. Niet voelen vind ik ook nooit fijn. Ik heb zelf net nog even de baby wakker gepord, omdat ik hem niet voelde, De babykamer klaarhebben lijkt mij ook geweldig. Ik hoef alleen nog de gordijnen. Mo: ik snap je man wel een beetje. Hij wil nu nog zoveel mogelijk vrij zijn. Ik push mijn vriend juist om nu nog even lekker veel leuke dingen te doen, die straks gewoon minder snel kunnen. Ik snap dat het niet leuk is om alleen te zitten, maar ik denk dat hij het misschien nodig heeft om nog flink vrij te zijn en weg te gaan wanneer hij wil.
Ja idd... Ik laat het ook zitten hoor. Je zal zien dat t weer met een sisser afloopt! het zelfde is dat ie al oppas loopt te zoeken voor Juni, kind is nog geeneens geboren of het moet al ergens gedumpt! Meneer moet namelijk naar een concert. En ik moet die dag werken. (is ook mn eerste dag, dus ik ben BOOS) Ik snap dat echt niet hoor! Wacht gewoon ff tot die kleine er is en kijk dan hoe het gaat! Maar goed, dat zal wel een vrouwending zijn! Ik kan er soms wel om lachen hoor! Hij weet echt niet wat m te wachten staat! hihi... zal m nog zwaar komen te vallen!
Goedemorgen, ik ben ale: lekker heftig misselijk blejhhh! heb er zo genoeg van. Punkey het is niets persoonlijks maar de lijst bestond uit zoveel mensen die nagenoeg nooit posten in vergelijking met anderen, dat het lijstje een enorme lijst werd, Zo doende dat afgelopen week de lijst verkort is tot de actule posters wil je er wil op geen probleem gewoon even ertussen zetten. fijn dat het met jullie goed gaat. Bosi laat dat lieve kindje lekker slapen , wakker porren ja dat herken ik wel we lijken soms wel maf he,
En Bosi, hij gaat echt vaak weg hoor! Het is echt niet dat ie de hele dag mn hand vast moet houden. Alleen heb ik gezegd vanaf week 37 gewoon kappen... En dat is voor hem het startsein geweest om alles in die laatste 3 weken te willen. hahaha, als die kleine van mij straks 3 is, ben ik iig wel peuterproof!
Mo, ik kan het me wel voorstellen hoor, als je vriend niet zou drinken zou het anders zijn denk ik. Mijn man drinkt sws geen druppel, dus die mag z'n gang gaan wat mij betreft, heb alleen wel gezegd dat hij geen stand-by diensten of overuren mag draaien in die periode. Zeker stand-by, daarvoor kan hij naar eindhoven moeten, nou daar ben ik dan klaar mee als mijn man 3 uur hier vandaan zit, nee, dat wil ik niet.
Mo ik denk als ik het zo lees dat jouw vriend idd een shock krijgt als hij over een week of 10 niet meer alle kan doen zoals hij is gewend/verwend. maar het was ook zijn keuze dus dan mag hij ook moeite doen he.
Hee Missy! Balen dat je zo misselijk bent meis! En ik herken dat wakker porren ook trouwens... En we zijn idd net gek! Had gister trouwens een lekker kontje in mn hand! Kleine lieve billenbotjes staken zo uit mn buik naar buiten!
Mijn man houdt al rekening met eenmogelijke bevalling vanaf week 37, maar hij moet echt 1 dag vanuit werk in week 38,5 naar het noorden voor werk, daar kan hij en ik niet omheen tenzij ik echt weeen heb dan kan hij thuis blijven maar anders moet hij gaan en als het dan begint moet hij vliegensvlug (ja lekker hier met dat verkeer in NL) naar huis 2 tot 3 uur rijden. Ach we zien wel hoe het loopt het zou me te toevallig zijn als ik die dag net beval.
het loopt allemaal wel los meiden. Mijn man is volgende week een week vrij en ik heb hem gisteren voorbereid dat dit het weekje gaat wrden waarbij wij een aantal dingen gaan regelen, want daarna moet ie constant werken en is er dus weinig tijd.
Meiden, bij zw-gym heb ik gehoord dat de kans dat je bevalt als je bevallingspartner er niet is vrijwel nuhil is, iets in ons lichaam geeft aan dat we kunnen beginnen of niet. Daar hoef je dus echt niet bang voor te zijn.
Ja inderdaad Tascha, dat is wel heel toevallig. En die kleintjes schijnen ook te wachten tot het kan... Nou dan kan die van mij op zaterdag 31 Maart geboren worden. dan heeft ie niks nee ik loop nu flauw te doen hoor! en idd loeki, eindhoven is iets te ver... Als het dan begint mist ie het zowiezo, dat is zonde! En manlief krijgt een shock als de beeb er is... Hij loopt nu al te klagen dat ie zo druk is! (dus ik zeg steeds, dan geef je toch je seizoenskaart op? )
We beginnen nu allemaal wat kriebels te krijgen merk ik, Dat heb ik trouwens ook gehoord loeki, meestal houd je dan de bevalling onbewust tegen. Ik zal de baby niet meer wakker porren, , als hij/zij maar even een trappeltje geeft.
volgens mij krijgen we inderdaad allemaal een beetje de kriebels bosi. Je merkt toch dat de hormonen en de zenuwen een beetje op spelen