Nou zolang ik me verder goed voel zal het wel niets bijzonders zijn toch. Ik zal het de fysio morgen eens vragen.
Nee, In het bos hebben ze bankjes. En ik loop maar een klein rondje. (normaal een kwartier, nu half uur hetzelfde rondje) Alleen twijfel ik heel erg nu, want om eerlijk te zijn kan ik de stoel niet eens uitkomen... Maar ja, dan kan lopen juist wel weer goed zijn toch?
Ik weet trouwens niet of het in beweging blijven ook goed is als je BI hebt, heeft je fysio daar niks over gezegd?
Mijn moeder belde net om te vragen hoe t was bij de vk! Echt lief! Ga vanmiddag nog maar thee leuten bij haar (zeggen mn ma en ik altijd) hihi. Zij helpt me ook met alles van verven tot mn huis mee helpen schoonmaken lekker he! Liefs Almira
tot hoe lang heb je de kans dat je kindje draait? Hij ligt nu goed! Hopenlijk blijft hij een beetje zo liggen! Liefs Almira
Ja, die zegt bewegen, maar alles met mate. De hele dag liggen helpt ook niks. O het is ook zo moeilijk. Ik ga gewoon en dan hoop ik iemand tegen te komen met een hond en dan ga ik daar heeeel lang mee praten!
Almira, volgens mij kan je kleintje tot 34 weken draaien, bij een 2e kindje is dit geloof ik tot 36 weken. Als het al iets ingedaald is dan blijven ze meestal wel zo liggen, maar je hebt er natuurlijk altijd eigenwijsjes bij. Mo, rustig aan met lopen, geniet maar lekker van het weer en van je hondje!
Almira van wat heb ik heb gelezen kan ie na week 30 nog wel draaien..lief he moeders ik heb een lieve moeder een een lieve schoonmoeder gelukkig we eten minstens 1 keer per week bij mn moeder en 1 keer per week bij mn moeder avondeten of soms ook ontbijt ze bellen mij ook altijd op om te vragen hoe het ging bij de vk heel lief ja. Mijn kamertje moet nog komen over 3 weken ongeveer ik vraag me af of er dames zijn die het ledikantje naast hun bed gaan plaatsen of gewoon in kamer baby laten en snachts vertrouwen op de babyfoon? Ik heb zelf ook niet een hele grote slaapkamer maar als ik mijn commode zou verplaatsen zou ik het ledikantje er wel kwijt kunnen..
heey Ozzy, Ik heb een wieg waar ik zelf in heb gelegen deze staat op wielen en die zet ik zolang de baby in de wieg leg op onze slaapkamer Liefs Almira
hmm misschien moet ik naar een klein wiegje kijken voor in de slaapkamer..ik wil ook nog een box voor in de woonkamer haha in de keuken nog een slaapplaats creeren voor de kleine nou dan is alles opgelost
En zijn de toekomstige papa's er allemaal al klaar voor? Die doen er meestal iets langer over! De mijne is net 23 vondt zichzelf wel een beetje jong maar nu het eenmaal zo ver is ziet hij het helemaal zitten!
Dan heb je nog wat te doen ozzy! Wanneer komen bij jullie de kraamzorg allemaal kijken? Of zijn ze al geweest? Bij mij komen ze 6 maart dus dan moet alles af zijn bij mij. Het liep natuurlijk niet zo gesmeerd bij mij omdat we er achter kwamen dat er een grote scheur in de muur zat en de huurbaas maar niet op schoot volgende week de vloer eri en dan inrichten Kan haast niet wachten
Dat kan ik me helemaal voorstellen Almira, het is zo fijn als het kamertje klaar is en omdat mijn neefje hier nu een paar weken logeert is mijn kamertje ook al volop in gebruik. Heel leuk om te zien.
Ja en nee. Hoe moet ik dit uitleggen! Ik wou al heel erg vroeg kinderen. Was ook net 20 toen ik zwanger werd! En mn vriend 22 jaar. Maar mijn vriend heeft op uitzending gezeten in afganistan en heeft daar echt zo ontzettend veel mee gemaakt! Hij zit er nog steeds mee! En wil absoluut niet naar de psychiarer omdat hij vindt dat die toch niet kunnen helpen als ze niet het zelfde mee hebben gemaakt of niet hem persoonlijk kennen! Hij is er wel overheen maar is bang dat hij een kindje niet helemaal aankan vanwege die ervaringen. Volgende kan schokkend zijn: Hij heeft daar een meisje van 7 jaar aan een hek zien hangen met de spijlen dwars door haar buik en de ingewonden eruit! Hij wou het eraf gan halen en toen bleek het een val te zijn er lag een mijn voor. Een jongen heeft toen zn leven gered. Hij was ook een keer neer geschoten. De man die dit gedaan had heeft het niet overleefd. Hij heeft massa graven gezien waar je eng van wordt, half verteerd alles. Hij zegt ook altijd die geur blijft je hele leven bij je! Een verhaal he! Dit is nog maar een klein stukje! Maar nu het zover is is hij wel heel blij met zn zoontje! HIj wil alleen niet dat het het leger in gaat! Hij was bang dat hij er niet helemaal klaar voor was maar wou wel graag een baby! Hij is ook bang dat hij het pijn doet door het te laten vallen! Maar dan zeg ik: Ik moet het ook allemaal leren!Wij woonde al wel een jaar samen voor dat ik zwanger werd! Zijn nu 3 en half jaar samen en willen gaan trouwen voordat de kleine komt! Dat was het zo'n beetje.... Liefs Almira