April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Babytown :D
    Heel raar om het op te schrijven! Ik loop er ook al heel lang mee!
    Snap dat jullie er niet op reageren want het is een heel schokkend verhaal! Zo kan je op jonge leeftijd zoveel mee maken! De missie's
    van het leger is bijna nooit een vredesmissie, zodat ze wel altijd zeggen!

2. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Das leuk loeki dat je kamertje al in gebruik is wou dat het klaar was! Kan haast niet meer wachten totdat wij het in gebruik kunnen nemen!

3. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Ik heb geloof ik iedereen afgeschrikt...
    Sorry daarvoor, t was zo te merken toch te erg!
    Jullie weten niet wat je er mee aan moet,
    wat jullie moeten zeggen

4. Fijn dat Meliske iets van zich heeft laten horen! Bedankt Loeki voor het plaatsen. Heel erg ook dat ze niet hebben kunnen vinden wat er nu mis was. Het "waarom" blijft dan altijd. Goed teken dat ze al flink kan huilen en er iets over op kan schrijven denk ik.....

Almira idd schokkend verhaal zeg.

We hebben vanavond nog een pretecho. Ben benieuwd. Gisteren kwam er een heel beentje uit m'n buik gestoken, echt een heel maf gezicht.

Ga even lekker liggen. Het was zo mooi weer dat ik naar de stad ben gefietst, daar rondgelopen en weer terug. Kost toch wel veel meer energie dan eerst.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Sorry Almira, je hebt me niet afgeschrikt hoor.

Jeetje wat een verhaal zeg, ja daar kom je niet zomaar over heen. Wat lijkt me dat een verschrikkelijke ervaring voor je vriend, maar ook voor jou.

6. almira

almira Fanatiek lid

30 okt 2006
    1.217
    0
    0
    Interieur verzorgster
    Het is ook moeilijk te vergeten! Maar je moet toch een keer door met je leven je kan niet in het verleden blijven hangen dat is ook niet de bedoeling! En deze baby is van harte welkom! We wachten heel ongeduldig op onze lieve schat! Mijn vriend is ook zo ontzettend lief voor me!

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat is fijn om te horen Almira, want dat ik het belangrijkste toch. Dat de kleine straks met liefde wordt ontvangen.

Dames ik ga lekker in bad liggen weken, tot laters.

8. Niet meer actief

Jeetje Almira, wat een verhaal!
    Dat is idd niet niks zeg! Redt ie het wel zonder hulp dan?

Em77: Veel plezier bij je pretecho! Leuk hoor, ik wil ook!

Ozzy, ik heb een ledikantje. Heb met de kraamzorg afgesproken dat we de eerste week de baby op onze slaapkamer doen en dan naar de eigen kamer. We zetten dan het ledikant naast mijn bed neer. Dit hebben we zo afgesproken omdat ik het vreselijk vind om gelijk afstand te moeten doen, maar verder niemand die mening deelt. Dus zei ze: dan spreken wij het zo af, want anders kan het nog wel heel vervelend voor je worden. (emotioneel dan)

O ja en ik heb ook een box in de huiskamer, in de keuken kan je toch gewoon de kinderwagen gebruiken?

Nou we zijn terug uit het bos. Ze is zooo gelukkig. Ben blij dat ik gegaan ben. We kwamen 4 honden tegen, dus ze is kapot. Ondanks het korte stukje!
    En ik ben weer voldaan omdat ik mn hondekind gelukkig heb gemaakt!

9. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Jee almira dat is idd wel heftig ja, dat beeld blijft hem als maar achtervolgen denk ik.

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Heftig almira. Mijn vriend is ook militair geweest, , maar bij de marine, en heeft dit gelukkig niet mee hoeven maken.

Mijn vriend is 26 als de baby geboren wordt. We hebben het echt gepland, maar ik denk dat je er nooit 100% klaar voor zult zijn. Ik twijfel soms nog weleens of ik het allemaal wel kan en zelfs soms wel een wil. Ha ha, onzin natuurlijk.

Mo: wij hebben de baby ook naast ons slapen hoor, in een wiegje. Het liefst 6 maanden, maar dat moet ook maar lukken. Ik hoor dat sommige ouders dan niet zo goed meer kunnen slapen, omdat ze elk geluidje horen. Maar ik ben juist erg voor een kindje bij je op de kamer. Trouwens, dat laat ik niet afhangen van wat iemand er van zegt, ik bepaal, en niemand anders.
    Waarom al na een week op het eigen kamertje?

11. Niet meer actief

haha bosi, ik durf het bijna niet te zeggen....

maarre mijn man...

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Die ziet het niet zitten?

O dat is wel jammer. :(

13. Niet meer actief

Die vind het dus onzin. Kind hoort op zn eigen kamer, klaar.

Helaas zijn zijn ouders, broer, mijn ouders en veel vrienden het roerend met hem eens.
    Ik sta dus helemaal alleen in de strijd. Gelukkig heb ik wel de kraamzorg achter me, dus nu gebeurt het gewoon! Dat is fijn he?

14. Niet meer actief

Nou er is wel veel gekletst in mij afwezigheid vanmiddag,

Loeki ik denk idd ook aan tekorten in de electrolyten dwz natirum kalium ed door te weinig eten drinken en verlies van energie door ziek zijn nu.

Almira ik denk hoe erg het ook was voor hem dat juist omdat hij jong is dit beter aan kan dan als men ouder is en wellicht al kinderen had. Ik hoop voor jullie dat het niet tussen jullie in komt te staan in de toekomst als hij echt er mee zit en geen hulp wilt.
    Oja en het is een heftig verhaal maar mijn ervaring is dat je op dit onderdeel van het forum alles kwijt kunt, zijn allemaal lieverds hier. :p

Ik wil dus ook een wiegje naast het bed voor de eerste weken hoe lang zie ik dan wel.

Mijn VK is trouwens wel van het uitleggen en begrip, alleen ze is nu ook met verlof is nl 4 april uitgeteld. donderdag leer ik de vervangster kennen.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja het is zelfs erg goed om niet direct te scheiden. Een kindje kun je namelijk zeker de eerste 6 maanden niet verwennen.

Nou ja, 1 week is ook al beter dan helemaal niet. Dus het is al een klein compromis.

Mijn vriend heb ik niks gevraagd, die schikt zich maar. Die zegt er ook niks van, hij denkt dat ik wel weet wat het beste is. Maar volgens mij vindt hij het wel gezellig.

Ik ga even kijken of ik iets kan googlen voor je, waaruit blijkt dat het wel goed is om even bij de moeder in de buurt te slapen. Ik weet niet of dat er is, maar ik kan altijd even kijken, ;)

16. Niet meer actief

voordat jullie trouwens denken dat ik met een of ander beest getrouwd ben. Het valt allemaal reuze mee hoor!

Hij legt zich heel snel bij de beslissing van bijv. de kraamhulp neer.

'o, vind ze dat, ja is goed, doen we'

Dus het is allemaal niet zo heeeel erg hoor!
    Het is echt een lieffie, alleen op sommige punten zijn we het niet eens.. En we zijn allebei redelijk compromisloos...

17. Niet meer actief

Bosi eigenlijk is het heel simpel, welk dier in de natuur houdt zijn jong niet direct na de geboorte bijzich niemand legt het direct apart.
    Wellicht genoeg om de man van Mo te overtuigen, niet Mo? ;)

18. Niet meer actief

Ach ja Mo iedereenheeft wel wat he, en gelukkig laat jij ten minste dat denk ik niet het kaas van je brood eten :)

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    het is hier wel de bedoeling dat de kleine in de eigen kamer gaat slapem, maar mocht het niet gaan hoef ik ook geen 2 keer na te denken.

20. Niet meer actief

haha missy, nee hij eet geen kaas van mijn brood! :)

Meiden, ik ga weer even tv kijken. Spreek jullie later wel weer!

Deel Deze Pagina