Sorry Jopie, maar ik wind me hier dus alweer op! Je bent 4 kilo weer aangekomen, houdt vocht vast en hebt een oplopende hoge bloeddruk? Zo ging het bij mij dus ook.....Ik snap dus echt niet dat ze je zo lang laat wachten hoor! Er hoeft niks aan de hand te zijn maar het kunnen symptomen zijn van zw. schapsvergiftiging of Hellp. Als ik jou was zou ik toch echt vragen of je urine eerder gecontroleerd mag worden of een bloedonderzoek. Misschien denken jullie wel, heb je haar weer, maar ik krijg hier dus echt de zenuwen van.....
Zorra, je hebt helemaal gelijk hoor, toch denk ik ook dat de VK wel weet waar ze het over hebben, anders zouden ze toch hun beroep niet uit kunnen oefenen, of ben ik nu gek?
ik denkook dat de meeste VK een te afwachtende houding hebben en zich niet realiseren wat er kan gebeuren, ik snap dan ook niet waarom die VK iet gewoon even maandag de bloeddruk weer checkt en de urine even onderzoekt
Nou Loeki, vertel dat dan maar tegen de 3 VK's die ik gezien heb vlak voor mn Hellp! Mn symptomen werden allemaal weggewimpeld! Het is dat ik zelf een bloedtest heb geeist anders zat ik hier echt niet meer en dat is niet overdreven. Mn gyn. toen zei dat als ik iets later binnen was gekomen het met me gebeurd was omdat zowel mn lever als nierfuncties aan het falen waren en ze snapte niet dat de VK me naar huis wilde sturen. En ik lees hier op het forum vaak genoeg dat vrouwen moeten afwachten en dan is er wel wat aan de hand. Moest Meliske ook niet afwachten van haar VK, ze had haar kind al een week niet gevoeld...... Ik vertrouw dus absoluut op mezelf en niet een VK! En liever dat ik hier als een zeikerd over kom maar dat ik wel iemand ervoor heb kunnen waarschuwen en degene niet hetzelfde hoeft mee te maken als ik dan dat ik mn mond hou en er wel wat gebeurt.
Gelukkig Loeki! Pfff ik heb er gewoon hoofdpijn van gekregen, zo druk zit ik me er om te maken. Ik kan nl. ook nog steeds erg boos worden om de VK's die ik toen gezien heb, vooral degene die ik die bewuste dag heb gezien. Ik had toen zo'n enorme drukpijn in mn maagstreek, en kramp tussen mn schouderbladen. Ook gaf ik gal over. De VK zei dat het hartje van de baby goed was, en mn bloeddruk netjes was (week daarvoor was het al gestegen en was ik weer een aantal kilo aangekomen in zeer korte tijd) en ik gewoon last had van mn darmen. Ik huilde van de pijn, maar zij vond dat ik maar met een paracetamolletje op bed moest gaan liggen. Nou het voelde zo slecht aan dat ik toen een bloedtest heb geeist.......De rest van het verhaal ken je. Bij mij gaan de alarmbellen misschien wel sneller af door mijn verleden, maar ik wil het jullie zo graag besparen die ellende.
Mijn vk helpt me gelukkig overal mee! Ze geeft me ook voldoende informatie en ik kan haar bellen als ik met een vraag zit! Ga ff eten tot zo allemaal! Liefs Almira
Zorra, het is heel goed dat je ons wil beschermen tegen dit soort malavide VK's, maar ik denk toch dat de meeste gelukkig niet zo zijn. Bij onze zw-cursus kregen wij ook het advies altijd naar ons eigen lichaam te luisteren en niet alles te slikken dat VK's en doktoren ons wijs maken, als JIJ denkt dat het niet goed zit, onmiddelijk actie ondernemen en als je VK niet luisterd, dan écht een second opinion vragen.
Zo na een weer lekker misselijk te zijn geweest en uiteindelijk van alles gesnoept te hebben om er vanaf te komen(herkent iemand dit eten om misselijkheid tegen te gaan gek he)heb ik net goed overgegeven en voel ik me nu een stuk beter , ach al met al was het toch fijne dag omdat ik en goed nieuws van belasting had en vooral over mijn oom. gaat er iemand nog wat leuks doen vanavond :
Bankhangen, zoals ik al 3 dagen doe. House kijken, verder niets. Missy, helpt het niet om gember te eten tegen de misselijkheid?
Gember is ook al geprobeerd, nee ik denk zelf dat dit pas over gaat als ik bevallen ben. Ik ga ook op de bank hangen, stereo hangen wordt het dus Loeki
Hey meiden! Ben er ook weer even.... Heb het mailtje van Meliske gelezen...Jeetje zeg.... Weet niet goed wat ik moet zeggen. Heb er eigenlijk ook helemaal geen woorden voor. Zou haar graag warme woorden willen geven, maar is dat niet een beetje raar? Ik kwam hier pas, net nadat het bij haar mis is gegaan....
Dat is niet vreemd hoor Minyaweth. Heerlijk stereo hangen Missy. Nou ik heb hier dus net mijn broek vol geplast tijdens een niesbui, gelukkig had ik al Tena in mijn broek
o loeki! Dat had ik gister. hahaha mooi valentijnskado voor mn man. Schat, ik ga even douchen. hij: dat heb je vanmorgen toch al gedaan? Zit je jezelf onder te niesen? ik: nee, ik pies in mn broek. hij: WAT? hahaha het weet wat, dat zwanger zijn! Enne Zorra, je hebt gelijk hoor, ik zou me ook opwinden! O ja Loeki, ik ben pas 8 kilo aangekomen. En als ik heeeel eerlijk ben eigenlijk maar 6... Dus wees blij! Maar goed, ik ben dan de 100 ook allang gepasseerd, dus het mag wel een keer meezitten met dat gewicht van mij! Missy, toch wel balen he, dat je zo misselijk bent! Ik ga vanavond helemaal niks doen. Ga zo weer liggen. t lijf werkt niet mee! Manlief gaat morgen mn schoonouders ophalen van schiphol, dus we moeten vroeg op!