goedemorgen meiden, Vandaag 30 WEKEN ZWANGER. Weeer een mijlpaal in de zwangerschap. Heb toch het idee dat ik vanaf nu echt kan gaan aftellen.. Zo dat is er ook weer uit Annabel, ik wil jou een hele mooie dag toewensen en als je tijd hebt, willen we natuurlijk graag foto's zien. Over de kilo's, ik ben nu in totaal 16.6 kilo aangekomen. Het ging natuurlijk ineens snel, met 7 kilo in 4 weken, maar de laatste controle was maar 0.5 kilo aangekomen en nu gaat het precies zoals ik het wil, hopelijk blijft het ook zo. Janne, iedereen verdient inderdaad de opmerking te krijgen dat hij/zij mooi is. Ik vind mezelf er ook echt niet mooier op worden, maar mijn mannetje juist wel. (slijmbal ) Loeki, is er iets anders met je mannetje aan de hand. Kreeg inderdaad niet het idee, dast er echt iets ergs aan de hand was. Misschien hem even een lief sms'sje sturen? Verder weet ik het niet meer, erg he
oh ja, gisteren was mijn neefje jarig, wordt ie ineens heel erg ziek, dus hij lag al bed toen wij aankwamen. Heeft ie waarschijnlijk roodvonk. Hij was echt heel erg ziek, ik vond het wel zielig. Wilde eiegnlijk naar hem toe gaan en hem even knufelen, maar ik ben toch maar zo ver mogelijk bij hem uit de buurt gebleven. maar ik vond het echt zielig.
Geeft niet hoor Tascha, het gaat ook zo snel met kletsen. Fijn dat je de laatste keer niet meer zoveel aangekomen bent. @ Janne, ik ben dus degene die verschrikkelijk schijnt te snurken, zeker nu ik zo verkouden ben.
vervelend loeki, een boze man. Vanavond maar even vertellen dat hij niet meer zo weg moet gaan. Ik snap wel een ochtendhumeur, heb ik ook, maar een kus moet altijd. Janne: wakker porren, die baby, Geluiden moeten volgens mij niet te hard voor een baby. Wij slapen nooit apart, alleen als ik echt niet kan slapen, dan ga ik even op de bank liggen. Maar dan laat ik hem lekker liggen. Dat gebeurt bijna nooit. Toen hij bij de marine zat hebben we al genoeg zonder elkaar moeten slapen.
Hoi meiden! allereerst wil ik even zeggen dat ik blij ben wat van Meliske te vernemen, wat moet ze het ontzettend moeilijk hebben... Soms wou ik echt dat ik kon toveren. Weet ook niet zo goed wat ik zeggen moet, als je nog contact hebt met haar, Loeki, geef haar ook een dikke knuffel van mij als je wilt... @Jopie: Ik vind ook wel dat Zorra gelijk, ik hoop dat je urine eerder al gecontroleerd wordt en dat het sowieso elke bezoek goed in de gaten gehouden wordt. Dan zijn ze er tenminste op tijd bij! Errug kleine moeite Mijn onderdruk is altijd 70 en mijn urine wordt echt elke week standaard gecontroleerd, geeft mij wel een veilig gevoel. Ik hoop uiteraard dat er niets aan de hand is! Succes @Zorra: Wat bizar dat dat allemaal zo gelopen is bij jou! Dan denk je dat je met proffesionals te maken hebt... Je bent zeker wel erg op je hoede nu in deze zwangerschap? @Annabel: veel plezier vandaag! @Loekiff mannen...! Lekker huilen hoor! Kan me voorstellen dat je daar verdrietig van bent. En dan dit alles terwijl je niet lekker bent! Het zit je niet mee nu. Sterkte. Las ook nog dat je iig geen EDS hebt, mooi zo! Hoop dat ze snel iets vinden, en dat er iets aan te doen is. @Janne: hoe is het met jouw zwangerschap? Veel last nog van je bekken? @Tasha: GEFELICITEERD Toch weer een speciale dag he! Op naar de 40! ik ga straks voor een extra echo, spannend! Had gevraagd of ik een extra echo mocht en dat was geen probleem, lief he! 1 van mijn 2 VK's is trouwens een VK hier op het forum.... :-$ wel heel grappig! Iedreen een hele fijne dag vandaag! xx
Ja Tascha, het is geen moment om ziek te worden, geloof me ik spreek uit ervaring, al is het niet meer dan een domme verkoudheid.
Ik typ gewoon te langzaam, Evon: leuk een extra echo, veel plezier, Tascha: gefeliciteerd met de 30 weken, Zielig inderdaad als zo'n mannetje ziek is, Ja leuk idee loeki:
Zo gedaan, ik heb vannacht gelukkig heel goed geslapen, doet echt goed eens een nacht door te slapen. Ik kan het ook niet hebben als mijnman weg zou gaan zonder dag te zeggen, dat is ooit wel eens gebeurd maar we hebben toen gelijk afgesproken dat dat eigenlijk niet meer kan, stel er zou wat gebeuren zit je dan... (Loeki wil je niet ongerust maken he dat weet je wel hoop ik) Zeg hem vanavond maar dat zwangere vrouwen nou eenmaal gevoeliger zijn voor zaken en dat dit gedraag niet zo aardig is. Anders stuur je mij maar een s op hem af 8-[ Ik wacht op telefoon van mijn werk over wanneer ik volgende week een afspraak heb om zaken te regelen voor in juni/juli. Verder ga ik even naar mijn moeder die heeft net als jouw Loeki alle holten helemaal dicht en is er goed ziek van.