April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Loeki, gelukkig dat het nu allemaal opgelost is tussen jou en je man, maar vlg. keer komt hij maar even een kusje geven onder de douche hoor ;) Hoe is t nu met je neus? Koud compres erop gedaan?

Evon, heel veel plezier bij de echo, zo te horen heb je goede VK's! Van mij zou het zo bij elke VK moeten zijn dat je bij elke controle je urine moet laten testen.

Tascha, lekker he 30 weken! Nu gaat het echt heel snel hoor, als je eenmaal af kan gaan tellen van 10 naar 0.....

Annabel een hele fijne dag toegewenst, hier in NL is het prachtig weer ik hoop bij jullie in Belgie ook! Ik hoop ook dat jij en je zoontje zich beter voelen.

Dizzy, een nachtje goed slapen is idd lekker. Beterschap voor je moeder!

Pientje, rustig aan doen he, ik ken het zelf maar al te goed die nesteldrang en dan blijf je maar doorgaan....

Mo, ik vind het helemaal niet lang geleden dat je gebeld hebt hoor, je schoonzusje heeft idd ook haar rust nodig, en ze zal vast niet alleen door jou gebeld worden, dus niet schuldig om voelen dat je het van een ander hebt moeten horen dat ze opgenomen is in het zkh. En je man gaat het hopelijk nog leren, de eerste stap is er :)

Vanmorgen mn dochter na 7 dagen thuisblijven naar school gedaan, de koorts was immers al 2 dagen weg en ze voelde zich goed. Ze hebben vandaag carnaval op school en daar keek ze de hele week al naar uit, dus vanmorgen haar verkleed en naar school. Belt de juf om kwart over 10 op dat ze heeft overgegeven, erg wit ziet en warm aanvoelt, of ik haar wil op komen halen. Dus mn meisje ligt wederom in dr bedje.......Ik snap er niks van want de afgelopen dagen leek het zo goed te gaan, maar ja blijkbaar nog niet helemaal uitgeziekt.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    :confused: kijk die twee katers van mij nou eens :confused: dit wil ik dus echt niet hebben hè.

3. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Uuuuuh, foto vergeten Loeki?

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Hihihi, ik was te snel....

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hij staat er bij hoor ;) stelletje donderstenen.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wens je kleine meid beterschap zorra.

7. Niet meer actief

O loeki!

Erg grappig natuurlijk, maar idd niet iets wat je wil!

Die van mij talen er gelukkig niet naar!

Heb je al eens ballonnen in de box gedaan?
    Dat heeft bij mij goed geholpen!
    Ben al een maand ballonvrij!

En zorra, beterschap voor je kleine meid!
    Sneu voor dr hoor, heeft ze een leuke dag op school, is ze ziek.

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    vervelend hoor zorra, misschien moet je even naar de dokter gaan met haar.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik zal eens ballonnen gaan halen, was ik al van plan, maar tot nu toe hielp het folie afdoende.

10. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bedankt voor de beterschapswensen meiden. Gelukkig heeft ze vanmorgen al een beetje mee kunnen feesten op school, waarschijnlijk was dat ook net teveel voor dr.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn neefje blijft ook maar doorsukkelen en soms dus overgeven als hij een flinke hoestbui heeft.

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Tascha, ik denk dat de dokter er niet veel mee kan, het blijkt ook enorm te heersen in dr klas, het duurt alleen deze keer wel langer voordat het echt over is, dus wss. een nare virus.

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Loeki, mijn dochter geeft ook altijd over door het hoesten. Een verkoudheid slaat bij haar altijd op dr bronchien, en dan heeft ze heel veel slijm en dat komt er vaak uit door overgeven. Gelukkig slaapt ze de afgelopen dagen weer normaal, want s'nachts overgeven en hoestbuien is zo sneu.

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik had weer de nodige was de afgelopen dagen, arm ventje. Hij kan er echt helemaal niets aan doen en is zo zielig als hij in zijn eigen braaksel wakker wordt.

15. Niet meer actief

Wat lief Evon dat je naar mij vraagt. Nu ik op een ander matras slaap, gaat het wel beter. Ik heb vanochtend zelfs tot 5.45 geslapen! Joepie ik heb uitgeslapen :)
    Wat gaaf dat je een extra echo krijgt. Ik had er ook om gevraagd, maar er was geen sprake van dat dat zou kunnen. ( ze zijn niet zo ..., ja hoe moet ik het zeggen, kan het juiste woord niet vinden.

Tascha 30 weken. Het aftellen is begonnen!

Ik heb Frummel alweer gevoeld hoor. Gelukkig. Wakker porren doe ik eigenlijk nooit. Als ik ga liggen dan meldt hij zich wel binnen een minuut of 5.( das wel goed voor deze meut)

Loeki, wat was je cadeautje voor vandaag?

Ik zie het al..., wij zijn een uitzondering.
    Maar ik vind het zo rot voor hem als ik lig te draaien en auauau te roepen en dat hij daardoor niet kan slapen. Terwijl hij wel de volgende dag moet werken. In het weekend slapen we wel samen hoor ;)

Over dat harde geluid. Ik was harde pepers aan het malen in de machine en Frummel reageerde daarop. Toen dacht ik, zou dat zijn gehoor beschadigen? Het was wel een grote pot die eraan moest.
    Maar dacht ook wel: geluid dempt, dus hij hoort het gewoon, maar ik vroeg het me gewoon af.

Loeki, hij heeft iig de bak buiten gezet. Is toch iets. Mannen vergeten dat meestal. Ach ik zie dat het een misverstand was. Gelukkig maar.

Mo, wat vervelend zeg, voor je schoonzus.
    Hihi, wat leuk van je man van dat concert. Makkie toch.

Zorra waarom ga je niet even met je dochter naar de HA, krijgt ze mss AB?

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Vandaag een knuffelleeuw/kruik

17. Niet meer actief

Dat is leuk!

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja zekers, zal hem vanavond vullen en tegen mijn man z'n zere rug leggen ;)

Oh, wat een heerlijk weer, krijg echt zin om op de fiets naar de fysio te gaan. Ik merk nu heel goed dat er echt niets meer over is van mijn conditie, zal haar straks eens vragen wat ik er nog aan kan doen, want er is helemaal niets meer van over zeker na deze verkoudheid niet.

19. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hi allemaal

Ik doe ff snel een berichtje zodat jullie niet denken dat ik van de aardbodem af gevallen ben.

Sinds donderdag heb ik nogal wat moeite met zitten ivm bekkenpijn en ik heb veel last van harde buiken dus ik lig al een paar daagjes plat om wat bij te komen. Ik denk dat ik me ongemerkt toch te druk maak terwijl ik denk dat ik het rustig aan doe. Nou ja rusten helpt wel wat gelukkig. Ik hoop na het weekend weer in mn normalen doen te zijn, dan kom ik weer gezellig meekletsen.

Wow zeg 1026 pagina's! Hihi gaat goed zo!

Annabel nog even voor jou voordat ik er weer vandoor ga: Ik hoop dat je een superdag hebt! Een hele fijne en romantische trouwdag toegewenst!

Ik ga zo weer liggen.
    Ik zie jullie na het weekend hoop ik weer.

Fijn weekend alvast!

20. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    hee!

ben terug van de echo, heb er toch weer een half uur gelegen!, alles was ok met de baby...ze ligt voor op het gemiddelde qua gewicht. Enne...ze ligt ineens in een onvolkomen stuit! Met haar beentjes naar het hoofdje en dan de handjes om haar beentjes gevouwen.
    Schattig om te zien maar ik hoop heel erg dat ze terug draait. Duimen jullie met me mee dat ze goed gaat indalen?

Maar ik heb inderdaad mazzel met mijn VK geloof ik.

@MO:de andere die ik komende woensdag weer heb is Brigitte hier van het forum. Ze is heel erg aardig en leuk.
    Beter dat je vriend heeft geluisterd! Nu hopen dat ie zich aan zijn woord houdt
    ;)

@Janne : ben blij voor je dat het slapen op een andere matras wat beter gaat Je hebt zowaar bijna de ochtend gehaald! Hoop dat het voorlopig zo blijft! :)
    Jammer trouwens dat jij geen extra echo kon krijgen..

@ Zorra: ach wat sneu voor je dochter,...toch anders even met haar naar de dokter? Toch wel een hardnekkige virus dan. Beterschap!

@ Loeki: haha ziet er wel grappig uit hoor die katers van je, maarja het schiet niet op nee. Ik heb hier 3 katten rondlopen en nog geen box. Ga het deze week maar halen om nog even "de afleerfase" te doorlopen voor de baby er is. 1 kleine poes hier die zat gewoon ineens in het ledikantje :confused: :confused:
    Hoe komt ze in godsnaam daarin? Ze moet daar echt voor kunnen vliegen hoor! Wat een gek beestje, werd voor de allereerste keer echt boos op d'r..*voelde me gelijk weer schuldig maar ik moest wel*
    Ze moeten uit die kamer blijven

Gelukkig was er niets aan de hand met je man, weer een opluchting.
    Mijn conditie is ook niet veel soeps meer trouwens

@Harley: sterkte met je bekken

Ik ga maar eens een boodschap doen. Om heeel eerlijk te zijn ben ik een beetje bang aan het worden voor de bevalling.
    Onvolkomen stuit
    Beetje zwaar kindje
    Breed hoofdje (mijn vriend is half moluks en die hebben vrij brede kaken)

Of stel ik me heel erg aan?

Deel Deze Pagina