April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisje

Lisje Bekend lid

17 mei 2006
    523
    0
    16
    Gelderland
    he meiden, gister bloeduitslag gehad en alles was heel goed, HB was 8,7 ( Ijzer en dat was erg goed, mijn glucose was 5,7 volgens mij en dat was ook goed, en verder ook gezond en zo...... dus oei ben ik blij... zwangerschaps meegroei bh is ook aangeschaft en denk dat ik volgende week maar eens ga kijken voor een positiebroek hihi want kan nu nog maar 1 broek aan.:)

Fijne dag vandaag!

Liefs

2. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    vandaag nog 1 dagje werken en dan heb ik weer 2 dagjes om uit te rusten! daarna moet ik er weer 4 werken! gister was me hoofd er niet dus kon ook niet zeggen dat ik zwanger ben en dus die nachtdiensten niet wil, maar vandaag ga ik het zeker doen!
    echt leuk joh die verschillende reacties van mensen als je vertelt dat je zwanger bent. de ene zegt oh en je bent pas 22!!! en de ander vliegt je om je nek! haha!

harley - suc6 en heeel veeel pleizer met je echo!!!!

lisje - netjes hoor je uitslagen! en idd 5,7 voor glucose is goed!

janne - geniet er maar lekker van meid, ennuh lekker zoveel kopen als je zelf zin in heb ;)

mo - ben je al weer wat opgeknapt?

3. Niet meer actief

Hoi Meliske. Voel me al wel wat beter, maar nog niet stabiel. Lief dat je het vraagt!!

Geniet lekker van je vrije dagen!
    Ik hoop voor je dat je baas een beetje relaxed reageert op de nachtdiensten! Laat weten hoe het afliep!!

Harley! Succes, laat je ons snel weten hoe het ging?

4. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    @Janne: Wat fijn dat je echo weer goed was en dat Frummel zo goed groeit :D Echt heel erg goed om te horen! Nu is je kleintje helemaal af en hoeft alleen nog te groeien, de "enge" tijd is voor jou nu voorbij, lekker hoor. Spannend he al die babydingen kopen, zo leuk ook als je over een paar weken al je kleintje voelt :D Ik voelde bij 14 weken al mn dochtertje in mn buik, ben benieuwd wanneer ik het deze keer ga voelen :D

@Lisje: Lekker dat alle bloeduitslagen goed waren, volgende week maar lekker gaan shoppen, leuk!!! :D

@Harley: Morgen heb jij dus ook je echo, ik heb ém ook pas aan het einde van de dag, 15.00 uur, dus dat word wel even nagelbijtend spannend. Mn vriend is vrij dus dan heb ik wat afleiding :D

Ik zal morgen trouwens pas laat in de avond of de volgende ochtend op het forum kunnen komen want we gaan, als alles goed is, het na de echo vertellen aan mn schoonvader en zn vriendin, die zijn namelijk net terug van vakantie en weten nog van niks.

5. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik ben een beetje zenuwachtig :oops: Ik moet nog zo lang wachten hihi.
    Ondertussen heb ik foto's gemaakt van mn kinderwagen en die wil ik in mn album zetten maar de foto's zijn te groot. Weet iemand hoe ik de foto's in mn album krijg?

6. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik doe altijd mijn foto die te groot is openen in paint. en dan staat er bovenaan een tabblad afbeelding. opklikken, dan zie je uitrekken/hellen.
    daarop klikken, en dan kan je procenten invullen, ik zet em altijd op 40 procent dan heb ik altijd de goede grootte. de gradne gewoon laten staan. en dan opslaan als.

7. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Dank je! Ga ik ff proberen!

8. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik ben ook zenuwachtig hoor Harley, laten we hopen dat we allebei morgen een mooie echo hebben, dan kan het echte genieten pas echt beginnen :D Ben benieuwd naar je kinderwagen :D

9. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Zorra ik heb vanmiddag mn echo, ik kan me voorstellen dat je ook zenuwachtig bent. Gisteren was ik op mn werk er niet helemaal bij hihi ik zat de hele tijd met mn hoofd bij vandaag. Hmm nog een paar uurtjes en dan is het avond dan ga ik vroeg naar bed en dan is het snel morgen hahaha ze werden helemaal gek van me!

Meliske bedankt voor je tip! Het is gelukt! M'n foto's staan erop!
    Ze zijn gemaakt in de kamer die straks de babykamer wordt. Het is nu dartkamer/opslagfacilitiet haha mn arme man is straks z'n speelkamertje kwijt. Ik moet alleen nog even verzinnen waar ik alle spullen laat die er staan :oops:

10. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    wow mooi hoor harley!!!! mooie kinderwagen!!!
    hihi ja dat probleem had ik ook met alle rommel die stond op het babykamertje.
    wij hebben boven op zolder allemaal planken tegen de muur gemaakt en daar konden we dus heel veel opzetten.

11. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Dank je! :D
    Onze zolder heeft helaas een schuin dak dus planken gaat helaas niet lukken. We weten het nog niet. Maar we hebben gelukkig nog alle tijd!

12. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Stom :oops: Ik weet al hoe het komt, ik had je berichtje van gisteren vandaag pas gelezen en helemaal niet naar de dag gekeken :oops: Maar je hebt ém vanmiddag dus, spannend hoor, nog even en dan kan je weer naar je uk kijken. Mooie kinderwagen hoor, en je wippertje is ook mooi. Zie je jezelf al achter de kinderwagen lopen, ik vond dat erg moeilijk om voor te stellen en toen het eenmaal zover was liep ik wel wat onwennig maar super trots over straat :D Veel plezier straks he!!!

13. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Nou net voor het eerst boven de wc gehangen, zou je misselijkheid erger kunnen worden ook al zit het niet meer goed? (ik probeer mezelf op alle mogelijke manieren gerust te stellen dat het vast goed zit :oops: )

14. Minoes

Minoes Actief lid

25 jun 2006
    122
    0
    0
    reclame
    Buitenland
    Hi Zorra! Tuurlijk zit het nog helemaal goed joh! Waarschijnlijk maak je je een beetje te druk. Probeer vertrouwen te hebben in je kleine mini babytje!

15. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    na mijn inziens zit het gewoon goed meid, ik denk maar zo als je klachtjes hebben of ze worden juist erger (behalve krampen en bloedverlies) dan zit het allemaal wel goed! lekker kitsen :puker:

16. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bedankt meiden voor de opbeurende woorden, ik heb denk ik erg last van mn hormoontjes, net al aan de tel. met mn vriend gehuild. Het voelde allemaal de hele tijd erg positief waardoor ik het gevoel had dat het wel goed zat, maar na het verhaal van Leontien van Moorsel en ME2 die allebei tegelijk met mij liepen en een 1e goede echo hadden gehad enorm onzeker geworden. Ik ken het verdriet van een MK, 2x meegemaakt en wil het niet meer meemaken :( Ik ga even proberen te slapen, ben erg moe, en mn dochtertje is voor het eerst bij een schoolvriendinnetje eten (erg vreemd zo stil tijdens de lunch, maar kan ik even wat bijkomen hoop ik)

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Zorra het komt vast wel goed. Ik weet zeker dat je morgen een prachtig poppetje te zien krijgt op de echo!

Over echo gesproken..... Alles was in orde alles zit erop en eraan en de gyn heeft zelfs al het maagje kunnen zien hihi echt heel grappig om te zien. De beeb was ook keurig op schema qua groei. We hebben het hartje horen kloppen dat ging lekker tekeer! Echt zo mooi als je dat voor het eerst hoort! Mijn man werd er helemaal emotioneel van!
    Mijn bloeddruk was ook goed dus geen probleem. Alleen wilde de gyn me toch zelf onder controle houden dus niet naar de VK voor mij. Hij wilde met mijn geschiedenis toch zelf de groei controleren en ivm de aspirine die ik slik heb ik een iets verhoogde kans op bloedingen. Vandaar. Alles is echt in orde maar hij vond het een prettiger idee dus dat vind ik alleen maar goed.
    Het was heel spannend maar er is echt een last van mn schouders gevallen, ik kan niet anders zeggen. Ik ben echt zo blij en opgelucht nu!

18. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Bedankt Harley :D En wat super dat alles goed is met de kleine!!! Nu kan je pas echt gaan genieten he, die 1e 3 maanden ben je nu voorbij!!! Wel zo prettig onder controle bij de gyn toch? Ik moet vanaf volgende week aspirine gaan slikken. Goed om te horen dat alles ok is met je kindje :D

19. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    @Harley mooie kinderwagen hoor en wat fijn dat alles goed is!
    @Zorra veel succes en plezier morgen!

20. Annabel

Annabel Bekend lid

30 jul 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    goeieavond,

harley mooie kinderwagen en wipper tof daje al die spulletjes hebt.

zorra begrijp je ongerustheid na al die mk hier op het forum zou je wel zo eens beginnen denken...succes morgen meid.

morgenavond mag ik ook bellen voor mijn uitslag van mijn urine onderzoek ben echt benieuwd en hoop dat het niks voorstelde dat eiwit.... :(

slaapwel en tot morgen,
    Annabel

Deel Deze Pagina