tuurlijk stel je je aan evon! hahaha (echt niet dus) Nee dat je kind in een stuit ligt is echt niet relaxed! Maar t is de eerste, dus ze kan nog draaien! Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken om de andere 2, maar goed, ik heb er natuurlijk ook geen verstand van! Maar mijn idee is, of er nou 16 cm hoofd doormoet of 18 cm, oprekken doet toch wel pijn! (weet trouwens niet wat de doorsnee van een baby is) Harley: sterkte, doe maar rustig aan idd, dat helpt t beste! Ik had gister ook zo'n rotdag, maar kan me nu aardig weer bewegen! Ik kom net terug uit t bos. En die hond was lastig. zo hee, ben linea recta omgekeerd. Dan maar niet wandelen! Ik ga nu even naar de hema, de laatste dingetjes kopen. Dan heb ik alles in huis en hoef ik me daar iig niet zenuwachtig om te maken! Doei meiden!
Evon: mooi dat het goed gaat met de kleine. Hoop voor jou ook dat er nog gedraaid wordt. Bij mij dachten ze niet dat het nog ging lukken, vanwege buikspieren, maar het is toch gebeurd. Gewoon even ernstig toespreken....... Pretecho was erg leuk gisteren. Voorbeeldig slapend kindje, terwijl ze anders zo ontzettend druk is. Dus mooie beelden van het gezichtje kunnen krijgen. (en nog een keer duidelijk gezien dat het echt een meisje is!). Ze heeft echt mijn neus en mond en de voeten van papa (niet normaal, die zijn al 7 cm! ). Denk dat we de kleinste maat sokjes maar overslaan. Geschat gewicht was 1900 gram, vrij gemiddeld volgens mij voor 33 wk. Het is een lang dun kindje met wel een bol hoofdje. Nog 2,5 week werken....daarna kan ik volop met jullie meekletsen.
Ik ben weer terug van de fysio. @ Evon, ja je moet de katten wel afleren waar ze wel en niet mogen komen, bovenetage is bij ons altijd offlimits geweest, juist om te voorkomen dat we het ze nu af moeten leren. Natuurlijk schiet er wel eens langs, maar die halen we dan heel snel weer naar beneden. @ Harley, toch nog rustiger aan doen. Ik merk ook dat nu ik noodgedwongen thuis zit ik minder last van mijn buik heb. @ Mo, ja lastige hondjes moeten maar thuis blijven @ Em, Leuk dat de pretecho zo duidelijk was. Moet eerlijk zeggen dat ik je banner niet echt bij een meisje vind passen, zo'n blauwe ooievaar is meer voor een jongen. Nou bij de fysio weer iets wijzer geworden, door het hoesten heb ik nu al een dwarse buikspier ingescheurt, voelde daar eerst niet zo veel van, maar nu ze er mee aan het werk is geweest doet het toch pijn. Voorzichtig hoesten gaat natuurlijk niet Iets heel anders. Ik had bij mijn vaatwastabletten zo'n SUN Neutraliser van de reclame, zo'n ding voor in de vaatwasser die de geurtjes neutraliseert. Nou werkelijk verschrikkelijk. Ik kwam thuis en het hele huis ruikt naar wc-eend, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb het ding gelijk uit de vaatwasser gehaald en in de container gegooid. Ik wordt gewoon misselijk van de lucht. iemand hier ook ervaring mee?
kom net terug van de hema... Ze hebben nieuwe kleertjes... Ik ben nu weer arm! Maar ik heb nu wel alles in huis! Dat is fijn he!
Nee? Nou ik wel hoor! hahaha ben echt vreselijk met dat soort dingen! Ik ga trouwens niet die dingen kopen voor in de vaatwasser. Als ik ergens een hekel aan heb is het die lucht! Weet precies wat je bedoelt! Enne Em, heb je ook fotos?
Ik koop ze ook niet hoor,zat gratis bij de tablets, maar wat een stank komt daar uit, niks neutraliseren, het enige dat geneutraliseerd wordt is de gebruiker
Loeki lijkt me ook niks van die die geurneutraliserende dingen! Vaak maakt het dat alleen maar erger... Heb geen scanner, dus moet nog ff een manier vinden om de foto's erop te krijgen. Ennu.. ik zal m'n banner aanpassen. Vind dat je helemaal gelijk hebt Loeki
Hier is ie dan... ff tijdelijk. Ga nog even op zoek naar een mooiere! Maar het meisjesgehalte is in ieder geval vast opgeplust. Vandaag tante geworden van een heuse 9 ponder (zus van m'n vriend). Gelukkig hadden ze van tevoren al besloten tot een keizersnee. Vorige kindje was ook zo groot namelijk.
Heb ik net een heel verhaal voor iedereen getypt, klik ik op de verkeerde dingen. Alles weg Probeer het nog maar eens overnieuw. Zorra, ik begrijp je reactie wel, maar ik maak me nog niet echt druk. Mijn onderdruk is normaal 85, dus 90 is nog niet heel erg hoog voor mij. En ik was laat, dus ik had hard gefietst. Daar wordt je bloeddruk ook niet lager van volgens mij. Maar ik hou het in de gaten. Ga vragen of ik volgende week al gecontroleerd kan worden. Bel anders de ha wel even. Loeki, wat sneu voor je neefje dat ie nog zo ziek is. En jij natuurlijk ook. Gelukkig was het een misverstand met je man vanmorgen. Niet fijn. Ik zou het ook niet willen als mijn man in een ander bed ging slapen. Als hij thuis is wil ik wel graag datie gewoon bij mij in bed ligt. Dan maar een keer wat minder goed slapen Missy, wat fijn dat je weer eens een nacht hebt doorgeslapen. Hopelijk kan je er weer even tegen! Mo, het wordt nog wat met jullie! Evon, wat leuk dat je nog een echo mocht. Fijn dat alles goed is. Je kindje draait vast nog wel op tijd om. Annabel, ik hoop dat je de mooiste dag van je leven is. Heel veel geluk en liefde samen! Harely, misschien toch nog iets rustiger aandoen. Sterkte met de bekkenpijn. Hopelijk wordt het iets dragelijker. Miny, ik vind het niet raar dat je ook een berichtje aan Meliske wilt sturen. Ik denk wel dat ze daar steun uit put hoor. Voor iedereen die ik vergeten ben: Sorry! Nou ik heb dus verlof en nu kan ik jullie tot vervelends toe lastig vallen hihihi! Morgen naar de 9 maanden beurs en daarna heb ik alle tijd voor jullie
Jopie officieel welkom bij de thuis club geweldig dat je tot aan je verlof alles hebt gewerkt proficiat. als je jou met mij gemiddeld lijkt het net alsof alle vrouwen half werken tijdens zwangerschap hihihi. Loeki ingescheurde spier het zit toch echt niet mee he Em fijn dat alle oke is met de meid evon, onvolkomen stuit het kan nog wel alle kanten op maar ik kan me voorstellen dat je het lieer nu al anders had, hopelijk gaat er nog een draai komen. Zorra beterschap retour voor jouw meisje, zo sneu zeg. Harley rot dat je zoveel pijnhebt, wel heel wijs dat je volkomen rust houdt. sterkte he. janne heb je de vis nog gegeten, las vanmiddag dat vrouwen die vis aten slimmere kindjes krijgen, nou dan wordt die van mij maar een beetje minder slim lust toch echt geen vis brrr. Vandaag redelijke misselijkmindere (vrije is een te groot woord) dag. gelukkig maar want 1 ik moest met mijn moeder naar HA werd steeds zieker, maar voor dat we konden gaan (mijn vader was net naar mijn oom in ZH han- en span dingen doen) belt mijn broer,hadden daar acuut oppas nodig voor kleine neefje van 3 baby is erg ziek en ligt in ZH inmiddels dus ik daar weer naar toe gesjeest. ergens deed het me wel goed dat ik nu de fitste van de familie was, niet voor hun maar na 7 maanden de kneus te zijn voelde dit wel aardig. Horen vanavond wat er nu allemaal met mijn neefje aan de hand is, maar hij houdt geen voeding binnen en zag best wel grauw vond ik. Ligt inmiddels al aansonde en infusies zo zielig maar wel goed. nu ben ik dus wel heel moe maar ja vanaovnd toch maar even overal informerenhoe het her en der gaat van ene ZH naar eht andere ZH toe.
Oja Mo je kunt gewoon niet alles bijhouden van familie en ik heb het ook wel met de schoonfamilie dat wij ons ook echte vreemde eendjes vinden tov de rest.
Missy, als je mijn buik met jou buik middeld is het net of we allebei een normaal formaat buik hebben