Er is nou toch wel een last van me af hoor. Ben helemaal moe ineens.... Vanavond maar lekker vroeg naar bed.
Grrr ik wodt echt niet goed van die verloskundige van mij, ik ben net van de trap af gevallen en heb nu last van buikpijn en ze zegt dat ik gewoon rustig aan moet doen, dat is toch echt belachelijk... Sorry dat ik zo binnen kom vallen dames maar ik moest het ff kwijt.
Dientje als je zelf er geen goed gevoel over hebt zo ik naar de eerste hulp gaan, daar luisteren ze wel naar je hoor! niet afwachten als je echt pijn hebt. sterkte!
Of zoals Jopie al aangeeft de huisartsenpost, maar bij ons zit die in het ZH. Je zult wel goed geschrokken zijn, bah zeg.
Kan ik daar gewoon langs gaan dan of moet ik eerst even bellen? Ik ben idd erg geschrokken ik wilde me hond uitlaten maar ik moet 1 trap naar beneden en ik til hem altijd op en ja hoor daar ging. Gelukkig ben ik op mn rug terecht gekomen en niet helemaal vanaf boven aan de trap. Maar ik voel me er echt niet goed bij vooral door die buikpijn ook.
Dientje, Hoe gaat het nu? Schrik van je meis! Ga maar naar de eerste hulp als je het niet vertrouwd hoor! Ik zie dat je laatste post ook een uur geleden was... Hoop dat t goed gaat! Jopie, Gefeliciteerd met je verlof, geniet maar lekker! Missy, Het zit echt niet mee he! Hoop dat t goed komt met je neefje! Loeki, is je man al thuis? Hoe gaat t nu? Heb je nog last van die spier? Nou, we hebben allemaal nog niks gehoord van mn schoonzus. Moet zeggen dat ik me nu wel zooon zorgen maak. Het voelt niet goed. Schoonmoeder was ook niet vrolijk. Schijnt dat schoonzus de hele tijd de schijn op heeft zitten houden. Hele erge pijn heeft ze, al de hele week! Had zelfs vannacht 112 gebelt of ze niet eerder kon komen. Nou en dat voor mn schoonzus. Nee dat zit echt niet goed, echt niet! Het gaat niet echt lekker met de aprilmama's deze week he? Als ik het allemaal even de revu laat passeren hebben we allemaal best heftige dingen zeg. Alleen Jopie heeft echt leuke dingen! En verlof en ze weet wanneer dr mannetje thuis komt! (of zie ik nu iets over het hoofd?)
Mo, wat een nare berichten over je schoonzus. Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt over hoe het met haar gaat. Ik denk dat ik er heel gauw aan wen hoor!
ja we proberen nu al te bellen met mn schoonmoeder, maar ze is de hele tijd in gesprek... Ik trek het echt niet meer... Wat K*T allemaal zeg! Enne idd, je zit zo in het ritme hoor, lekker uitslapen, bankhangen, tv kijken, alle soaps volgen... Heerlijk!
Loeki, ik ben opzoek naar een berichtje van je maar als ik zoek naar alle berichten, krijg ik 372 (!) pagina's met berichten...... Volgens mij heb je al eens een overzichtje gepost met hoe groot je baarmoeder wanneer is, tijdens de zwangerschap.