April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh ja en nog een rompertje met Lissy, Juultje en Babbet.

2. Niet meer actief

Jopie fijne dag vandaag.

Tascha mijn neefje van 3 maanden zag gisteren helemaal grauw en hield al een tijdje heel weinig voeding binnen, dus hun naar ZH en toen heeft hijdaar infuus en sonde gekregen zag er heel zielig uit. mocht nu naar huis, maar even afwachten hoe het gaat lopen.
    Ja ZOrra het is een onrustige tijd in onze familie, maar ja datheb je niet in de hand.

Mijn man heeft gisteravond de wieg opgehaald die ik op marktplaats heb gekocht, heel mooi verzorgd zo een van de prenatal van riet met onderstel van hout, was hij daar kreeg hij ook nog de hele wieg vol speelgoed mee en een wipper en een luieremmer vol spulletjes. heel leuk en net speelgoed, hele aardige mensen zeg. ik nog even bedank mail gestuurd. De vrouw kon met moeite afstand doen van de wieg en ze was ook heel blij dat ik er gelukkig mee was. Heb net mail gehad van haar met heel veel adviezen over baby's en spullen erg leuk :) :)

3. Niet meer actief

dat zijnde duck meisjes dacht ik he :) , wel leuk en bloemenbon is nooit weg :)

4. Niet meer actief

weet ik maar ik wilde toch even reageren :) zal wel aan tijdstip liggennachts en in de ochtend vroeg lees ik alles letterlijker :)

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik ben een beetje aan het inventariseren wat ik nog allemaal nodig heb nu de kraamzorg op 1 maart komt.

Ik mis nog:

- flessen + toebehoren (heb er niet zo'n haast mee)
    - spuuglapjes (kun je daar niet gewoon doekjes en katoenen luiers voor gebruiken?)
    - klossen
    - nagelschaartje (heeft dat haast?)

Ja dat was het denk ik wel, valt me heel erg mee.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh ja, nog een jasje en een mutsje

7. Niet meer actief

Nou flessen ach die zou ik wel een week vooraf in huis halen,
    Jasje en muts wel echt binnenkort halen hoor, hebben ze gelijk nodig.

Klossen "moeten "vanaf week 37 lees ik hier bij mij.

Nagelschaartje staat bij mij op voor als baby 6 weken is.

Spuugdoekjes ja dat kun je natuurlijk ook met andere doeken doen maar ik pers. vind het wel handig zo'n doekje voor alles en nog wat weg te vegen, makkelijk in de was, klein en niet strijken, katoenen luiers zijn toch stuk groter en ik ga die strijken.

8. Niet meer actief

Zo ben er weer vanaf, ga afwassenen moeders een bloemetje brengen, ja niet van ons maar mijn oom uit ZH belde vanochtend of ik dat wilde doen omdat mama zo ziek is. Lief he in zo'n situatie nog aan andere denken. :)
    tot later fijne dag loeki en anderen die zich nog melden :)

9. Niet meer actief

Mogge dames!

Loeki, heb je niet een nagelknippertje in huis? Die werken ook. En idd, hydrofiel luiers kunnen ook, zou niet weten waarom niet.

Missy, gelukkig is alles goed met je neefje

Dientje, Fijn dat je naar het ziekenhuis bent geweest! Gelukkig is er niks met die kleine. Hoe gaat t nu met je nog pijn?

Natanya, vreselijk! Daarom ga ik echt niet nu. Met mn hormonen is dat geen goed plan!

Tascha, dat klinkt niet best meis!

Nou, mn schoonzus is weer thuis. Ze moest er om 11 uur zijn, maar was pas om 15.30 aan de beurt. Door een fout, moest ze op zaal en daar mocht mn zwager niet bijblijven. Ze heeft een ruggeprik gehad en de boel is verwijderd. Toen moest ze nog wachten tot de verdoving uitgewerkt was en kon ze bellen dat ze naar huis kon. Heb dr ff gebeld. Ze was er emotineel erg kapot van allemaal. Zielig hoor. Dus samen maar weer ff flink gejankt. Ook dat ze alles alleen had moeten doen hakte er flink in!

Meiden, ik ga proberen een beetje weekend te vieren met mn man! Hij wilde wat leuks doen, dus zal mij benieuwen!

Fijne dag allemaal!

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Mo: wat heftig voor je schoonzus, :( heel verdrietig.

Dizzy: jij ook een fijne dag.
    Jopie: ook een fijne dag.

Mijn schoonmoeder is al geweest. Samen met mijn schoonzus. Ze hadden de familiewieg mee, een nieuwe maxi cosi, dekentjes lakentjes, borstkolf. Leuk dus. :p Ik zet later vandaag even een foto van het wiegje in mijn album.

Straks even lekker de stad in. Ik wil graag een nieuw parfum. Ik had een paar dagen geleden een lekker parfum bij douglas gezien. Eentje van boss.

Misschien gek, maar ik heb sinds een paar dagen ineens dat ik schoonmaakmiddelen zo lekker vind ruiken. Echt heerlijk. Gister bij het schoonmaken van de douche rook het zo fijn, :oops: Ik heb er nu alweer zin in, :) bij wijze van loopt het water me in de mond.

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo ben ik ook weer, was op de bank ik slaap gevallen en weer eens ouderswets 2 uur KO.

Mo, wat afschuwelijk voor je schoonzusje, zeker als je zoiets alleen moet doorstaan

Bosi, een luchtje van Hugo Boss kan nooit vies zijn, ik gebruik niets anders, heerlijk.

Missy, tot laters, ja we hebben wel een nagelknippertje hoor.

Manlief is klaar met werken en komt zo naar huis. HIj heeft een CD-speler voor op de babykamer gekocht, want ik wilde daar ook gewoon radio kunnen luisteren of zo en niet met een hele stereo zitten. Ben heel benieuwd wat voor leuks hij op de kop getikt heeft.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wow het is echt weekend he dames, niemand te bekennen. Ik ga zo maar eens boodschappen doen.

13. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ja het is echt weekend. Ik kan helaas niet te lang op een manier blijven zitten of staan, dus ik kan niet zo lang achter de computer zitten om uitgebreid te lezen en te reageren.

De vloer ligt in ieder geval in de babykamer en ik zou vandaag stof gaan halen voor het wiegje, maar ik had er niey veel vertrouwen in dat het goed zou komen als ik in de stad ging lopen, dus dat staat nu voor maandag op de planning. Als ik morgen nog last heb van die heup dan ga ik maandag even naar de dokter.

Hoelang is jou moeder eigenlijk nog weg loeki?

14. Niet meer actief

Nou meiden idd weekend je kunt hier een kanon afschieten vandaag :)
    geeft niet we halen de schade wel door de week in.
    ga zo even naar plein om naar carnavals uitdossingen te kijken, mijn broer is een inktvis :) niks voor mij ben ik te nuchter voor om daar te gaan staan hossen, ik zou het nu ook niet eens kunnen.
    veel harde buiken vandaag maar ja, had ik gisteren maar rustig moeten doen.
    :(

tot later dit weekend of maandag een keer. :p

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    M'n ouders blijven nog 3 weken weg Tascha.

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Heb heel weinig karretjes gezien, en er zeker geen last van gehad. We waren er net voor 11 uur en het was zeer goed te doen met de drukte. De HH-beurs hebben we grotendeels maar overgeslagen, want daar was het toch een partij druk.... Maar het was alles bijelkaar een gezellig dagje uit.

Loeki, wat een leuke cadeautjes weer! Gelukkig gaat het iets beter met je neus.

Tascha, ben je al bij de huisartsenpost geweest?

Mo, wat rot voor je schoonzus dat ze het allemaal alleen moest doen. Snap dat niet van het ziekenhuis....

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hoe gaat het tascha?

Loeki: zag ik dat je in een discussie bent verwikkeld hier op het forum over wel of niet je kind slaan? ;) meestal ben ik diegene die dat heeft. :)

Wij gaan straks grieks eten. Nou ja, ik maak vlees met griekse kruiden, ik heb tsatsiki gehaald voor op een stokbroodje en daarbij een salade. Ik hoop dat het lekker is. Ik ga er nu mee aan de slag, 8)

18. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Oh actie, ga gelijk ff kijken hihihi!

Bosi, eet smakelijk

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik ben vanmiddag even onder een hete douche gaan staan en dat heeft wel geholpen, dus ik denk dat het echt een spier is. Ik kijk het morgen nog even aan en anders bel ik maandag de huisarts voor een afspraak.

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dank je jopie.

Fijn om te horen tascha. Ik denk dat je inderdaad prima kunt wachten tot maandag. Tenzij je morgen natuurlijk niet meer kunt opstaan, ;) maar dat hopen we natuurlijk niet. Misschien wil je man je straks wel lekker even masseren, :p

Deel Deze Pagina