Volgens mij wil Jopie van jou ook een nieuwe buikfoto zien Bosi. Nee, R&B is ook mijn stijl niet hoor.
haha, ik volg het al niet eens meer, word ik gequote, heerlijk toch, laat ze er zich maar lekker druk om maken, doe ik niet aan mee (maar ben wel nieuwsgierig)
Oh gelukkig, misschien dat ze er dan eens over na gaan denken. Volgens mij zitten ze aardig met mijn opmerking in hun maag
Denk alleen dat ze dat punt al gepasseerd zijn..... Ze weten het altijd zoveel beter. Net als het topic over Britney Spears. Dan denk ik laat dat mens lekker de kop kaal scheren en doen waar ze zin in heeft. Wat in die roddelbladen staat zal wel! Je moet niet gelijk een oordeel over de persoon hebben.
Nou ik heb even een klein stukje terug gelezen. Moet er om lachen als mensen zeggen dat ik als docent het recht niet heb om een kind een tik te geven, dat recht is aan de ouders. Helaas lach ik dan alleen als een boer met kiespijn, want van zo'n redenering kan ik echt kostmisselijk worden. Ze kúnnen gewoon niet beargumenteren waarom zij het wel mogen en ik niet.
Loeki, daar heb je helemaal gelijk in hoor. Maar ik vind dat ouders hun kinderen zo moeten opvoeden, dat leraren niet eens de neiging krijgen om een tik uit te delen.
Ik ben het helemaal met je eens. Er zullen op dit forum ook vast een paar vrouwen zijn met een afschuwelijk permanent, maar daar zeggen we dan toch ook niks van.