Niet echt meegedaan, O ik weet het al. Over kinderen alleen laten. Nou ik respecteer beide kanten hoor, zowel dat je het niet wil als dat je het wel wil, alleen wilde ik een ander perspectief in de discussie gooien. Ik vind dat er soms zo eenzijdig wordt geredeneerd. Vandaar een pittige uitspraak!
dat zal het zijn. Zijn denk ik altijd moeilijke onderwerpen, waar misschien wel geen discussie over te voeren valt.
ik heb even een vraagje. Ik ben op zoek naar gordijnen voor in de babykamer. Heb jij enig idee waar ze leuke gordijnen verkopen.
Ik weet dat ikea wel leuke heeft. Gordijnenspeciaalzaak misschien. Verder is het erg lastig. Ik heb zelf via marktplaats leuke gordijnen gekocht. Het zijn overgordijnen. Daaronder komt gewoon een rolgordijn ( verduistering)
ja ik vind het inderdaad lastig. Heb wel even op de site van ikea gekeken, maar ja dat vind ik ook lastig zien. Dan zie je natuurlijk ook de kleur niet goed. Ik ga binnenkort wel even naar de Ikea.
hallo iedereen, vlug kort berichtje uitgebreid verslag volgt op het einde van de week. Voorallereerst bedankt voor de fijne verrassing het topic hadden we echt niet verwacht. Heb daar ook iets neergezet. Heb al paar foto's in album staan die vrienden genomen hadden er volgen er zeker nog... Nu ga ik me klaarmaken want vertrekken op mini huwelijksreis naar luxehotel aan zee even uitblazen en bekomen. tot later en nogmaals bedankt, Annabel en Frederik Janna en Janis xxx
hey Annabel. leuk dat je wat van je hebt laten horen. Jullie zien er ook allebei heel erg mooi uit. Ga maar lekker genieten van je mini vakantie en we spreken je snel weer.
Annabel, jullie zien er mooi uit! Ga lekker uitrusten en genieten van elkaar in het hotel. Bosi, ik heb geen kritiek hoor, maar ik vond het wel een beetje de kat op het spek binden (is wel leuk soms ) Tascha, heb je al eens bij Hema gekeken voor gordijnen? Of Kwantum heeft ook gordijnen. Ik had net even manlief aan de telefoon. Het gaat echt lukken. In San Juan wordt ie afgelost! Ongeveer 7 maart! Zelfs z'n aflosser is al bekend. 't Is ongekend
dat is in ieder geval wel fijn. Je hebt wel foto's gestuurd toch, van hoe je eruit zag. Wist je wel zeker dat hij er zou zijn voor de bevalling?