He super Harley!!!! Zorra heel veel plezier vandaag. Het is vast nog picobello in orde. Laat je snel weer iets weten?
Zorra bedankt en heel veel plezier met je eigen uk vandaag! Annabel ik hoop dat de eiwitten niks voorstellen. Succes! Vandaag ben ik 5 jaar getrouwd dus die echo gisteren was een supermooi cadeautje! Ik zal eens kijken of ik vanavond de echofoto's in kan scannen en in m'n album kan zetten. Ligt er aan of mn man gaat sporten dan heb ik ff een uurtje alleen. Ik ga zo lekker werken (pff geen zin!) fijne dag meiden!
Harley! Wat goed! Fijn dat alles goed is met die kleine!!! Gefeliciteerd met je trouwdag! Heb een fijne dag! Zorra! Heel veel plezier vandaag met de echo! Annabel! Ook ik hoop voor je dat de eiwitten niks voorstellen, ik duim voor je! Vandaag is bij ons een belangrijke mijlpaal in ons leven! De aannemer is bezig een afwerkvloer te storten. Aangezien wij na een heel verhaal, failliet enzo, eindelijk alles weer op poten hebben, is dit heel stom, een mijlpaal in ons leven. Wij wonen al 2 jaar in een huis met een vloer waar geen knikker stil op wil blijven liggen. Laminaat gescheurd enzovoorts... Ik kan niet wachten tot het klaar is! Dan kunnen we weer naar de toekomst kijken, en het verleden mooi onder het cement begraven.! Klinkt misschien allemaal suf, maar voor het hele verhaal kan je 2 weken uittrekken
harley - jij risico periode heb je achter de rug meid! gaaf dat je het maagje al zag!!!!! annabel - heb je de uitslag al van je urine? mo - tuurlijk niet suf!!!! het is alleen kei fijn dat jullie nu een goede tijd tegemoet staat te komen en dat alle minder leuke dingen begraven kunnen worden onder dat cement! ga er lekker van genieten als ze dat cement erin komen kiepen! zorra - suc6 bij je echo en heeeeeel veeel pleizer met het vertellen bij je schoonvader! ook ik ben erg bang dat het misgaat. iedereen zegt me dat ik me er niet druk over moet maken, maar doe het lekker toch. heb allemaal het idee dat ik niks meer voel. ik ga dalijk me VK bellen voor een nieuwe afspraak, hoop dat het niet al te lang meer duurt. ennuh me nachtdiensten ben ik gelukkig kwijt! me afdelingshoofd deed er niet moeilijk over.
@Harley: wat een fijn nieuws! Ben blij voor je! @ Zorra: spannennnnnnd!!!! Veel succes en plezier bij de echo! Ik ben benieuwd! @ Mo666: Dat moet dan zeker wel een lekker gevoel zijn als het straks klaar is Genietse alvast! @ Annabel: ik duim voor je dat de uitslag goed is! @ Meliske: Tis ook zo'n onwijze spannende tijd. Idd mensen zeggen dat je je geen zorgen moet maken maar dat doe je toch wel, het hoort er een beetje bij. Nog eventjes! Beter ook dat je je nachtdiensten niet meer hoeft te doen... Ik voel wat boven mijn schaambot uitkomen trouwens....volgens mij moet dat wel de baarmoeder zijn...
heb me VK gebelt en mag 11 oktober weer komen, dan gaan we het hartje horen (als het goed is)! en gelukkig al om 9 uur smorgens dus hoef ik niet de hele dag af te wachten!
Jaaaaaa de eerste echo gehad vandaag!!! En het was SUPER!! Ik lag echt te kijken naar mijn kleine wondertje... ongelooflijk!!! Het eerste wat ons opviel was het kloppend hartje, en het was prachtig hoe de verloskundige alles ging uitleggen, dit is het hoofdje, hier zie je één armpje daar de andere, Beentjes, maagje, neusje, ribbetjes, ruggetje echt PRACHTIG!! Ik liep ook echt zo naar buiten :cheers: , met mijn man... Ik ben volgens de metingen 12 weken en één dag. Ik wens iedereen dit prachtige moment toe! Ik hoop dat anderen die vandaag een echo hadden ook een prachtig moment hebben meegemaakt... Ben helemaaal blij en ook meteen de 3 maanden gepasseerd, is wel een hele opluchting, maar we blijven realistisch, misgaan kan het altijd. Toch is dit een hele mijlpaal.
hoi allemaal, oempje hartelijk gefeliciteerd en helemaal lekker dat je al over de 12 weken bent,dat is een hele geruststelling. verder wil ik even tegen iedereen zeggen,dat ik het erg fijn vind om al jullie verhalen te lezen. helaas,zitten er ook wat minder leuke tussen,maar ook dat kan gebeuren. is nooit leuk,maar helaas is moeder natuur soms erg onbegrijpelijk. wil niet te hard klinken voor de vrouwen,die ook een mk hebben gehad of een kindje hebben verloren. ik heb zelf ook mijn eerste zoon verloren,dus ik weet hoe het is. maar ik wil ook ff aan iedereen laten weten,dat ondanks het zo zwaar is,het zeker goed kan gaan. heb nu een prachtige 2e zoon van 5,bijna 6 en ben nu zwanger van mijnn 3e. heb heel veel vertrouwen,dat alles goed komt,want zoals iedereen al zegt,geen enkele zwangerschap is hetzelfde. ik hoop,dat iedereen een beetje vertrouwen kan hebben in de goede afloop en lekker kan genieten,want dat moet ook. iedereen een knuffel van miranda
wauwwww, kom hier ff "inbreken" om te zeggen dat jullie een stel gezellige klepperds zijn hoor! Jullie hebben al bijna 2 keer zoveel pagina's geklept als de februari mama's !!!
Joehoeeeee alles is goed, wat een opluchting zeg! Uk heeft de week achterstand grotendeels ingehaald en ik kon uitgaan van 10 weken en 5 dagen, maar 1 dag minder dan mn banner maar die pas ik zo meteen toch even aan Ik ben echt zo blij, het hartje klopte super en hij/zij lag al flink te trappen en te zwaaien. Mn dochtertje zwaaide terug naar het beeldscherm en ze wilde me elke keer kusjes geven, ze was zo blij om het te zien. Dat we eenmaal klaar waren hadden ze het beeld nog vaststaan op het laatste beeld waar ze een foto van hadden gemaakt, mn dochtertje wilde niet weg: ik wil naar de baby blijven kijken. Zooooo lief!!!! Morgen kom ik nog even terug om te reageren op jullie berichtje, nu ben ik erg moe. In ieder geval allemaal erg bedankt voor het medeleven
Mo Meliske kop op meid! Het komt vast wel goed! Gelukkig geen nachtdienst meer. Oempje gefeliciteerd! Zorra ik ben superblij dat het zo goed gaat en wat leuk hoe je dochtertje reageert! Nu genieten he! Nou het heeft wel wat bloed zweet en tranen en 4x overdoen gekost maar de echofoto's staan in mn album. Dus wie wil kijken..... Ik ga nu mn MvM vrachtje wegbrengen en lekker slapen, ben zoo moe! Trusten!
hallo, zorra tof om dat te horen ben ook zo benieuwd hoe mijn kids gaan reageren als ze de echo zien... heb mijn uitslag en ben echt dolgelukkig het eiwit dat erin zat blijft binnen de grenzen dus hoef ik me nergens ongerust over te maken, geen vergiftiging of ontsteking k moet toch zeggen dat het tijd werd om nog eens beke goed nieuws te horen want had het echt nodig! Mijn ventje zit thuis met ne hernia, ik met die hoge bloeddruk en ons huis die af moet geraken om zot te worden gelukig heb ik mijn lieve ouders nog die er dag in dag uit in werken, schilderen om het " werk" toch maar niet te laten stil leggen. Morgen moet ik om13u20 naar de dokter van mijn werk te Halle das zo dik uur rijden van hier ben benieuwd wat ze daar te vetellen gaan hebben.. * harley mooie foto. kga in mijn bedje kruipen het staat te roepen... slaapwel en tot morgen Annabel
Zorra gefeliciteerd met de mooie echo, fijn voor je. Wat zal dat een lief gezicht zijn geweest dat je dochtertje daar zo stond.
wow goed zo zorra, zie je wel meid!!! leuk joh dat je dochtertje er zo blij mee is! heeft ze een voorkeur? broertje of zusje?
Zorra super! Ik heb me aangemeld bij de VK. Ik moet 4 oktober weer. Nu vroeg de assistente of ik mee wilde doen met MvM. Ja dat lijkt mij oke, maar nu zou die vrouw gister bellen en dat heeft ze nog niet gedaan. Hoe gaat dat in zijn werk?
Janne dan zal ze vandaag wel bellen. Ze maakt dan een afspraak en dan komt ze bij je langs om alles uit te leggen en dan kan je meteen beginnen met verzamelen. Annabel fijn dat je eiwitten goed waren! Veel succes bij de dokter vandaag. En wat lief van je ouders dat ze je zo goed helpen! Wens je mannetje ook maar beterschap, een hernia is erg naar zeg!
Nee. Aan de ene kant heel erg jammer want het was heel vertrouwd, maar aan de andere kant zit de verloskundige aan het einde van de straat. En dat is toch ook wel makkelijk. Ik heb positiebroeken gekocht. Mensen kinderen wat zitten die broeken lekker!