April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb foto's gestuurd. De laatste moet ie nog krijgen. Schrikt ie niet zo heel hard, als hij net het vliegtuig uitkomt :p

We hebben deze reis extra zo gepland. Normaal gaat hij voor een maand of 4 weg, maar we hebben deze keer gekozen voor 6 maanden zodat hij bij de bevalling thuis is en daarna ook nog lekker een poos verlof heeft. Als het goed is heeft hij zo tot ongeveer half juli verlof.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb iets gemist vanochtend over boute uitspreken of zo?

Claudia zuigt, was erg leuk, vooral het stuk waarin ze de bevalling van een vriendin beschrijft, heerlijk, hoef gelijk niet meer :p Maar ze eindigd dat stukje dan met 'kan niet wachten' zo van ik wil ook wel :) Was ook in de stadschouwburg in Groningen, dus bekende dingen komen dan langs. Zo wonen lesbiennes blijkbaar in Warffum (woont mijn collega ;) )

Annabel jullie zagen er mooi uit, ik hoop dat je een helem fijne vakantie hebt. Hoe is het met je zoontje?\

Rest ben ik al weer vergeten.

3. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    owjee ik sta hier nog helemaal niet in de lijst :D
    maar als het goed is krijg ik toch echt een april kindje!
    9april zou de dag zijn :)
    dus het eind is al in zicht toch ;)

groetjes jantina

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Welkom Jantina.

5. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Hoi Jantina. Het is nu idd aftellen!

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh meiden, kreeg net niet zulk leuk bericht, mijn neefje heeft mogelijk een licht vorm van kinkhoest, (koorts en braken bij het hoesten) hij is aan de AB, maar nu ben ik heel bang dat mijn verkoudheid misschien ook het begin is van meer. Wat moet ik hier nu mee? Hij heeft in de afgelopen weken wel 7 dagen bij ons gelogeerd.

Ik voel me nu goed hoor, maar hij heeft ook dagen dat er niets mis is en dan ineens 4 dagen later begint hij weer te braken.

7. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik zou even de dokter bellen Loeki en even met hem/haar overlggen. Waarschijnlijk is het niets, maar dan ben jij in ieder geval ook gerustgesteld en heb je alles uitgesloten. Ik zou dus nu gewoon even bellen.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik zou idd ook even de dokter bellen. Eventueel met de VK. Ik hoop dat het niet zo is.

9. Niet meer actief

Ik ben er ook!

Even terug lezen...

Beneden zijn ze de meubels in de olie aan het zetten, maar het is olie op terpetijnbasis, dus ik ben de kamer maar ontvlucht.
    Is niet goed toch?

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou ik moet dinsdag naar de VK, dus ik ga het haar wel even vragen en heb ook de vraag op het forum gesteld. Ik wil niemand ongerust maken, maar dit is natuurlijk niet zo heel erg fijn. Ik heb geen braakneigingen en ook geen koorts gelukkig.

Lees dat ik de kleine vanaf week 34 kan besmetten dus zou dan eventueel net een AB-kuur kunnen krijgen voor week 34. Nou ja, kan er ook nog wel bij hè.

11. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    hoi meiden alles goed hier,
    Ik ben al een hele tijd niet meer geweest :oops:
    Ik heb niet alles terug gelezen dat is niet te doen ik heb de laatste 3 pagina's gelezen er toch niet iemand bevallen in de tussen tijd he.

@Annabel gefeliciteerd met je huwelijkl je ziet er stralend uit en veel plezier op je huwelijksreis.

@jopie fijn dat je man thuis komt en dat hij dan een tijdje blijft.

@ loeki hoe is het met al je spieren?

@tacha veel plezier met de xfactor.

@ Jantina welkom

verder heb ik nog niet terug gelezen sorry zijn er nog belangrijke dingen gebeurt?

12. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    volgens mij is dat inderdaad niet goed janne

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Het zal vast meevallen. Jij bent toch alleen snipverkouden geweest. Maar hou het wel ff in de gaten zou ik zeggen.

14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loesje, leuk dat je er weer even bent!

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo

Het was gister gzellig hier he jullie hebben heel wat afgekletst

@Dizzy veel plezier op het strand!

@Tascha Fijn dat het beter gaat met je heup!

@Jopie Lekker hoor nu al verlof geniet er lekker van!

@Loeki ik zou ook even de dokter bellen hoor.

@Janne die lucht is denk ik niet zo goed nee.

Dames waarschijnlijk heb ik al ontsluiting :confused: als ik aan mijn barmoedermond voel kan er gewoon een hele vinge in zeg maar echt vreemd
    Ik had op een andere site gevraagd of je het wel zelf kon voelen en dat kan idd wel alleen weet je niet hoeveel cm natuurlijk, maar ze zeggen dat het niks uitmaakt en dat je zo 9 weken met ontsluiting kan lopen.
    Ik hoop wel dat de kleine verloopig nog even blijft zitten

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat voor klachten heeft iemand met kinkhoest?
    Na besmetting duurt het één tot drie weken voordat ziekteverschijnselen optreden:

* Kinkhoest begint met een gewone neusverkoudheid en hoesten
    * Na één of twee weken ontstaan (vooral ’s nachts) hevige hoestbuien, met telkens een gierende inademing. De patiënt heeft het benauwd, loopt roodblauw aan, kan slijm ophoesten en daarbij braken

Dat ik nu verkouden ben zou dus goed kunnen kloppen.

17. Niet meer actief

Nee , dus nu zit ik verplicht maar boven. Strijk ik ook weer eens in de 7 maanden. Weten ze beneden niet, anders zou ik gelijk op mijn kop krijgen.

Annabel, mooie foto's.

Ik zou het ook even vragen als ik jou was Loeki.

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik zou toch even bellen hoor loeki, gewoon even voor je eigen rust.

19. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    wanneer moet je weer naar de vk dientje, ik zou het dan toch zeker even navragen.

20. Niet meer actief

Dientje, dat je voelt?

Ik heb altijd gehoord dat dat niet mag. Ik zou het zelf niet eens durven.
    En hoe weet je dat dat echt ontsluiting is? Mss is bij de een alles wel wat wijder dan bij de ander. Ik zou niet eens weten wat normaal is?

Deel Deze Pagina