April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Loeki ik heb snel even wat opgezocht over kinkhoest zoals het op internet staat begrijp ik dat het de laatste 6 weken van de zwangerschap gevaarlijk kan zijn voor de baby omdat ze dan na de geboorte besmet kunnen raken dat begreep ik eruit

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dientje, ik heb ook het gevoel dat de kleine al echt op mijn bekken bodem lig, als ik voel, dan voel ik daar echt iets hard drukken.

3. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dank je Loesje, ik geloof idd dat het op dit moment geen gevaar voor de kleine opleverd, maar wel voor na de geboorte. Nou geef me maar een AB-kuur als het moet hoor, alles beter dan de kleine na de bevalling besmetten.

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja morgen moet ik naar de Vk dan vraag ik het meteen even na.
    Het zou wel kunnen dat het bij iedereen verschillend is hoe wijd de baarmoedermond is maar ik hoorde dat hij gesloten moest zijn.

5. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Gaat iemand van jullie ook een buikdrager aanschaffen?

Wij gaan er zo 1 ophalen die ik via marktplaats heb gezien echt eeen mooie van babybjorn en mar voor 15 euro, me vriend wil er graag mee lopen echt schattig!

6. Niet meer actief

Ja die hebben wij ook. Het lijkt me geweldig ( als mijn rug dat houd)

7. Niet meer actief

Zit ik hier nu alleen op zolder. Echt saai.

Ik ga nog maar een beetje was vouwen en dan zijn de werkjes voor boven wel gedaan. Mss dat ik dan maar uit mijn neus moet gaan eten :) ;)

8. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    @ Dientje ik heb juist altijd begrepen dat hij niet helemaal dicht zit want bij mij kwam het bloed er ook uit.

@loeki mag je wel AB-kuur dan? ik hoop niet dat dat nodig is, het is toch gek dat kinkhoest nog voorkomt het gaat soms dwars door de vaccinatie heen. Ik heb op mijn werk ook al eens een kindje gehad met kinkhoest daar waren ze er gelukkig optijd bij en hebben ze het met een AB-kuurtje kunnen oplossen.

9. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ok ja ik weet het natuurlijk ook niet precies loesje, maar ik schrok een beetje dat ie al wat wijder was, ik heb eingelijk gewoon zin om de Vk te bellen, maar ik wacht wel rustig af tot morgen.
    Gister heb ik ook hevige harde buiken gehad die best wel pijn deden dat kan ook ontsluiting veroorzaken.

10. Niet meer actief

Daar heb je gelijk in Loesje. Dat was bij mij ook.

En nu heb ik ook afscheiding, dat komt toch ook uit de bm?

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    ja afscheiding komt ook uit je baarmoeder, maar die van mij is nu zowiezo wijder dan eerst dat weet ik 100% zeker.

12. loesje

loesje Bekend lid

1 mrt 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    ja volgens mij ook Janne maar Dientje als je het niet vertrouwd zou ik altijd bellen want nu maak je je gestresst en dat is ook niet echt goed dus ik zou bellen als ik jou was.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Volgens mij kun je echt weken met 1 of 2 cm ontsluiting lopen zonder dat het problemen geeft, wees blij, die hoeven straks bij de bevalling iig niet meer.

Ik krijg de buikdragen van mijn zusje, maar mijn man mag er me lopen hoor, ik heb de kleine lang genoeg op mijn buik gedragen, nu wordt het zijn beurt.

Voor ons is kinkhoest niet gevaarlijk, maar straks voor de kleine wel.

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    heb je of ga je nog de dokter bellen loeki?

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik vraag het dinsdag wel aan de VK. Ga op zondag de HA niet bellen voor zoiets.

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb ook een buikdrager. Lijkt me handig met bv boodschappen doen. Ik zie m'n man er nog niet mee lopen, maar wie weet verbaast ie me :p

Dientje volgens mij kan het ook geen kwaad. Maar morgen gewoon even vragen bij de VK.

17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Janne, jij uit je neus eten? Volgens mij weet je niet eens hoe dat moet :p

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik heb heel even het topic gelezen van de opvoedkundige tik, Maar wat een drama is dat zeg.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh is het nog erger geworden dan gisteren :p

20. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Vind het eigenlijk wel vermakelijk.... Mensen laten zich zo gauw op de kast jagen!

Deel Deze Pagina