April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ja dat voelde ik mij inderdaad.

Als het aanblijft Loeki, toch maar even de dokter bellen morgen.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wow, mooie foto's Tascha, op onze trouwdag regende het :( helaas,maar wat wil je op 5 december.

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    wij hadden enorm veel mazzel. Als we binnen waren regende het en als we buiten waren scheen het zonnetje. We hadden een witte koets en die kon open, was echt geweldig.

4. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hallo allemaal!

@Jopie, jeeeh nu kan je echt echt aftellen :D

@Annabel,leuke foto's!

@Dientje,nou ben benieuwd wat de vk morgen zegt hoor,ben benieuwd of je ontsluiting hebt!
    Ik moet ook morgen weer naar de vk! :D

@Loeki,goh dat zou wat zijn als je kinkhoest onder de leden hebt,zit dan ook echt niet mee heh!

euh wat was er ook alweer nog meer gekletst? :oops:

Owja heb eindelijk weer eens nieuwe buikfoto's geplaatst.

En ja die discussie over de tik. :rolleyes: vorige keer had ik meegedaan :)
    Anyway ik ben tegen tikken.
    Hier bij ons is dat echt niet nodig,omdat we vanaf het begin duidelijk hebben gemaakt wat wel en niet mag.
    en dan die stomme excuusjes dat je liever een tik geeft dan dat ze zich verbranden aan een kopje thee dat op tafel staat :rolleyes:
    Wij hebben gewoon direct vanaf dat Jen klein was gezegd,dat is auw dat is heet,niet pakken.
    En buiten bereik van haar gezet.
    Je moet gewoon zelf opletten vind ik!
    En ik heb ook zoiets van "wat is een tik,wat is het nut ervan"
    Dan krijg je als weerwoord dat ze ervan schrikken en dat een tik geen pijn doet.
    Maar ik kan me echt niet voorstellen dat als je een tik geeft die niet pijn doet,dat je kind daar van schrikt!
    Het laat toch alleen indruk achter als het pijn doet?
    Nee ik zie het nut er niet van in.
    Ik los het liever op met praten en dan niet eens stem verheffen.
    En tot nu toe werkt dat bij ons.
    Zo mijn zegje ook weer gedaan :)

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik mag toch niet slikken tegen de hoest. Dat is juist het vervelende. Ja en eventueel die kuur, moet ook nog maar afwachten of de AB tegen kinnkhoest wel geslikt mag worden.

6. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow heb ondertussen van het typen alweer een hoop gemist :confused:

Wauw Tascha mooie bruid was je!

7. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Pientje, flink gegroeid! Stralend zwanger :p

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mooi hoor Pientje. Zeker stralend.

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb mijn moeder gebeld en die dacht niet dat ik al eens kinkhoest gehad had, dus ook haar advies morgen even de HA bellen.

Nee, ik moet er niet aan denken, als ik een kinkhoest aanval krijg, dan houden mijn buikspieren het helemaal niet meer. Oh man, moet er echt niet aan denken, ze doen nu al zo veel pijn (is weer zondagavond hoor)

In de info van het RIVM staat ook dat kinderen met kinkhoest gewoon naar het KDV mogen, dus dat is ook geen indicatie dat het niet ernstig is. Hè verdorie begin me er nu toch wel een beetje zorgen om te maken.

Heb echt het "HEB IK WEER", gevoel. :cry:

10. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Tascha wauw mooie jurk had je aan op je bruiloft!

Loeki Jammer dat je nie naar die opening kan, wel vervelend die hoestbuien drink je wel hoestdrank?

Pientje Mooie buik hoor hij is aardig gegroeid!

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou Dientje, meer dan Thijmsiroop mag ik niet en als het echt kinkhoest blijkt te zijn dan helpt dat ook niet meer denk ik. :(

12. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Nee dat is waar, ik hoop het niet voor je t lijkt me niet echt prettig.
    Ik zou het morgen wel even aan de HA vragen als ik jou was.

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Loeki, wat heb je gedaan dat je dit allemaal verdiend :cry: :cry:

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Geen idee Jopie, maar het wordt me niet gegunt van de zwangerschap te gennieten hè. Misschien valt het allemaal wel mee hoor, maar ik ben er niet gerust op. Ben ook benieuwd in hoeverre ik nu onderzocht word op kinkhoest.

15. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Zo alles weer teruggelezen....

Annabel, jullie zien er beiden mooi uit en zo te zien was het lekker druk. Is alles goed gegaan met je zoontje? Veel plezier op jullie huwelijksreis.

Loeki, ik zal voor je duimen dat je een gewone verkoudheid hebt en geen kinkhoest.

Jopie, wat heerlijk zeg dat de thuiskomst datum van je man nu vaststaat, kan je nu echt gaan aftellen! Nog even en dan is hij weer lekker bij je.

Pientje, wat zie je er toch mooi stralend zwanger uit!

Tascha, wat een mooie bruiloft hebben jullie gehad, je jurk was echt prachtig.

Dientje, ik ben benieuwd wat de VK morgen te zeggen heeft, ik durf daar echt niet te gaan voelen ben veel te bang dat ik merk dat ik veel ontsluiting heb (als ik dat zou weten hoe dat voelt) en dat ik me druk ga maken om een evt. vroeggeboorte (wat helemaal niet hoeft bij ontsluiting, maar toch....)

Bosi, mooie buik heb je hoor!

Janne, jouw meubels zien er nu dus weer mooi blinkend uit, lekker hoor!

Verder weet ik het niet meer, sorry.

Wij hebben vandaag de zolder opgeruimd, was echt nodig. Achter de luiken meteen gekeken wat er weg kon en wat niet, kunststof opbergboxen gehaald gisteren en daar spullen ingedaan (we hebben elke keer last van zilver en ovenvisjes en er stonden wat dozen achter de luiken met boeken e.d. en dat blijkt een voedingsbron voor ze te zijn, dus nu alles in kunststof bakken die dicht kunnen) Het is meteen een stuk opgeruimder in mn hoofd, stom he. Iig weer wat weg kunnen strepen van mn lijstje :)

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Lekker hè, af en toe een grondig opruimen. Heerlijk vind ik dat, maar nu gaat dat bij mij helaas niet meer.

Ik hoop dat je duimen helpt Zorra, want dat kan ik er nu dus echt niet bij hebben.

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    hey Zorra je hebt een andere banner!
    Hoe is het met je dochtertje?

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    loeki ik ga ook echt voor je duimen meid, dit verdien je allemaal niet.

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Hé bedankt dames, met zoveel positieve energie moet het wel goed komen toch.

20. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Zorra idd een lekker gevoel als je hebt opgeruimd, wij hadden ons vorige huis ook last van zilvervisjes echte irritante beestjes zeg ze bestaan ook bijna alleen maar uit stof lijkt wel.

Deel Deze Pagina