meiden nieuwe buik foto i nmijn album. Ik kreeg er maar 1 geupload, dus de rest volgt misschien nog maar ik ga nu naar mijn vader. tot morgen.
Bij mij gaat het opruimen eigenlijk ook niet meer Loeki, maar ik kan de kraamzorg daar niet straks de was op laten hangen tussen de troep, en mn vriend stelde het week na week weer uit, en nu was ik het zat.....Wel weer op de blaren zitten met mn rug, maar in mn hoofd voelt het allemaal een stuk rustiger aan. Ik was de afgelopen dagen in mn dromen alleen maar de zolder aan het opruimen, erg vermoeiend, helemaal als je sóchtends wakker word en de zolder er nog steeds zo uit ziet Tascha, ook een lekkere toeter he, mooi hoor! Dientje, ja die beestjes lijken idd voor het grootste gedeelte uit stof te bestaan. Ik hoop dat we er nu wat minder last van hebben nu alles netjes opgeruimd is in plastic bakken. Pientje, ja ik zag dat iemand op het forum een mooie banner had en die had ik geprobeerd maar dat lukte niet, daarna maar even deze als tijdelijk, van de week wel naar een andere kijken. Mn dochtertje heeft vannacht 14 uur geslapen en vanmiddag ook een uurtje. Ik twijfel of ik haar morgen wel naar school zal doen omdat ze blijkbaar toch nog erg moe is, ze heeft wel een naar "rokers"hoestje af en toe, maar niet echt de hele dag door en s'nachts ook nauwelijks, koorts heeft ze ook niet meer, dus echt ziek komt ze niet over, maar ze is wel snel moe.
Ik ga weer op de bank, ik heb hoofdpijn en goed last van mn rug. Even lekker tegen mn vriend aan zitten. Tot morgen!
Zorra, niet om je ongerust te maken hoor, maar mijn neefje heeft overdag ook nergens last van en 's nachts krijgt hij dus van die hoestbuien en moet hij overgeven. Gisteren en vandaag had hij er ook echt koorts bij (ruim 40 graden) dus erger dan je dochtertje, maar houd haar wel in de gaten.
tascha: wat een mooie jurk zeg! echt heel mooi, ook een mooie buik trouwens, Pientje: jij ziet er ook prachtig uit. Wat de anderen ook zeggen, een bepaalde uitstraling. Loeki: kinkhoest? Dat klinkt niet goed, Zorra: vervelend die zilvervisjes. Daar hadden wij in het vorige huis van ons ( maissionette) ook last van. Die zijn opzich niet schadelijk, maar ze zien er zo eng uit janne: jij hebt ook schoongemaakt? Dientje: ga je nog naar de HA of VK met die open baarmoeder? Ik ben wel benieuwd of het al ontsluiting is. Jopie: hoeveel dagen nog dat je man thuis komt? Ik ga zo de kraamafdeling kijken, als dat nog komt. Normaal komt dat geloof ik om 19.55
Ja Bosi ik moet morgen gelukkig naar de Vk toe dan vraag ik het meteen even. Dames net bij het naar de wc gaan hing er een hele lange dikke sliert slijm uit mijn vagina (sorry hoor maar weet niet met wie ik het er ander over moet hebben) weet iemand wat dit is ogf hebben jullie er ook wel eens last van gehad?
Ik denk dat je baarmoedermond aan het verweken is Dientje en dat je nu je slijmprop verliest. Hoort er bij hoor, niets om je druk over te maken.
het hoort er echt gewoon bij hoor Dientje. Het kan zijn dat je de slijmprop in een keer verliest, maar kan ook heel geleidelijk gaan en dan merk je er niet eens iets van,alles daar tussen is mogelijk.
Bij de cursus leren we dat dat wel kan, maar je kunt het ook zo gedeidelijk verliezen dat je het niet eens herkent. Dan verlies je alleen doorzichtige afscheiding.
Mooie nieuwe buikfoto's allemaal zeg! En leuk om de trouwfoto's te zien. Ik zal zo even 2 fotootjes van de pretecho proberen. Zijn wel met m'n telefoon gemaakt bij gebrek aan scanner, maar doet het vast ook! Was vannacht trouwens echt ff bang dat het begonnen was. Paar uur lang elke 10 minuten flinke krampen onder in m'n buik die telkens een minuut of 2 duurden. Gelukkig zakte het daarna weer weg. Nog veel te vroeg, kleine weegt nog geen 2 kg.