April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dag dames,

Zorra: die pijn ken ik ook niet, dus ik kan je helaas ook niet helpen hiermee.

Tascha: jammer dat je de Xfactor nu niet kunt zien.

Verder heb ik niet zoveel te melden eigenlijk.

Alleen dat mijn hond raar doet. Hij zondert zich helemaal af. Normaal ligt hij het liefst bovenop me, maar nu gaat hij alleen ergens liggen, of blijft in de tuin. :( Geen idee waarom. Ik houd het even goed in de gaten.

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    He Bosi, wat vervelend. Hoop dat het gauw weer over is en dat je hondje weer normaal doet.

Tascha, de grote schoonmaak moet wel klaar zijn voordat m'n man thuis komt (Bosi je zal het wel herkennen :p)

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Bosi, Misschien heeft je hond in de gaten dat er iets in jou lichaam de hand is en voelt ie aan dat ie straks niet meer alleen is.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Tascha: ja daar dacht ik dus ook al aan. Dat hij nu al iets aanvoelt. Ik denk namelijk zelf dat het ook niet lang meer gaat duren. Steeds meer heb ik het gevoel dat het rond de 36 a 37 weken al gaat komen, :(

Jopie: ja dat herken ik heel goed. Ik maakte alles perfect schoon, lekker nesteldrang. De laatste dag voordat hij thuis kwam moest ik zelf helemaal perfect. Ik ging vaak ook leuke lingerie kopen en mooie kleren, naar de kapper. Heerlijk!
    Hoe vervelend ook dat hij weg was, die thuiskomst is echt een feestje. Ik heb er al zin in voor jou, :)

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    het zou misschien wel zo kunnen zijn, dat je inderdaad wat eerder gaat bevallen en dat je hond dat aanvoelt.

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Bosi, nog wel ff wachten hoor! Een week of 5/6 graag!

Ben wel blij dat de schoonmaakwoede nu overdag bedwongen kan worden, en dat ik niet afhankelijk ben van de avonduren en de weekends.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nee ik wacht nog wel even, ;)

Hij doet trouwens nu al weer redelijk normaal. Tenminste, hij speelt wel weer. Hij eet alleen niet. Normaal lust hij wel een stukje kaas, maar nu niet.

Lijkt me ook lekker, even geen schoolwerkzaamheden meer. Maar ik moet nog wel even hoor. Nou ja, moet, ik heb nog een paar dingen dat ik af moet maken.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zo weer twee lesuren overleefd, ging niet echt lekker vandaag. Heb er het stemvolume niet voor en ik merk dat ik op mijn borst en rug pijn krijg bij het hoesten, nog meer spieren dieik te veel aanspan. Nog 2 uurtjes en dan zit de dag er weer op. Dan naar de fysio en Pilates.

Ha zal me zo terug bellen, ben heel benieuwd wat hij te zeggen heeft.

9. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    ik ben ook benieuwd loeki, laat je het wel even weten!

10. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Nog even volhouden! Hopelijk zijn je leerlingen een beetje aardig voor je.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja loeki, nog even de laatste lootjes.

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja die laatste loodjes zijn het zwaarst zeggen ze, nog 2 dagen les en dan nog 2 studie dagen. ;)

13. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi meiden. Ik ben er weer hoor. Gelukkig voel ik me weer een stuk beter. Nu rustig aan blijven doen dan zit ik mn tijd wel uit tot de bevalling.
    Ik begin er warempel zin in te krijgen!

Ik hoop heel hard dat er iemand is die voor mij even de highlights op wil schrijven want anders moet ik dus meer dan 50 :confused: pagina's terug lezen. Ik krijg al hoofdpijn bij de gedachte ;)
    Lekker stel kletskousen, ik heb jullie wel gemist hoor!

Goh alweer 34 weken zwanger! Nog 3 weekjes en dan is het safe om te bevallen, weer een mijlpaal om naartoe te leven.

Ik hoop dat met jullie alles goed gaat.

14. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    hoi harley, fijn dat je er weer bent en dat het helemaal goed met je gaat.

15. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Pientje, lekker dat de baby nu gedraaid is, nu nog even indalen en dan kan hij/zij niet meer terug ;)

Loeki, ik ben benieuwd wat de HA te zeggen heeft. En idd die laatste loodjes wegen het zwaarst. Maar daarna lekker rust! (hoop ik iig voor je)

Bosi, idd je hondje maar even in de gaten houden, kan natuurlijk ook net zo goed een virusje of iets dergelijks onder de leden hebben.

Tascha, gelukkig is je heuppijn weer over :D

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou HA heeft gebeld, kans dat ik zelf kinkhoest heb is erg klein en als ik over 7 weken zou bevallen is de bacterie in mijn directe omgeving al weg. Zou alleen een probleem zijn als ik nu kom te bevallen. Moet gewoon zorgen voor een goede weerstand (jaja die is dus echt al 0,0) en in de gaten houden dat het hoesten niet erger word.

Ben er niet 100% gerust op, maar goed, hier moet ik het mee doen.

17. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    He Harley, wat fijn dat je er weer bent! Ik heb je gemist hoor!
    34 weken alweer, het gaat hard he! Heb je thuis alles klaar en geregeld?
    Een verslag zal ik even over moeten denken wat er ook alweer allemaal is geschreven......

18. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik kan me voorstellen dat je er niet helemaal gerust op bent. Anders vraag je het de volgende keer als je naar de vk moet ook even aan haar. Misschien kan zij je gerust stellen. Er is nu in ieder geval, geen direct gevaar.

19. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    is idd een idee om het de vlg. keer ook nog even aan je VK te vragen Loeki, als zij hetzelfde zegt misschien stelt je dat dan meer gerust.

20. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Harley, fijn dat je er weer bent en dat het goed gaat. Had je het berichtje van meliske ook al gezien? Ik weet namelijk niet hoe lang je al niet bent geweest. :oops:

Zorra: ik denk dan hij een beetje ziek is, mijn hondje. Hij at net ook gras. Ik ga zo even een lekker stuk met hem lopen, kijken hoe dat gaat.

Loeki: Ik denk dat je wel kunt vertrouwen op je HA. Maar idd kun je altijd even vragen aan je VK. Bij twee dezelfde antwoorden wordt het al een stuk aannemelijker.

Deel Deze Pagina