Ik heb ook geluk gehad.... Ik neem altijd de telefoon mee, als ik in bad ga, voor het geval ik er niet meer uitkom... Nou heb ik dat afgelopen weekend wel heel letterlijk genomen, want de telefoon is in bad gevallen. Die deed het dus niet meer..... Vanmorgen dacht ik ach ik probeer het nog een keer, en dan ga ik een nieuwe kopen. Wat blijkt, baterijen erin gestopt en hij doet het gewoon weer! Toch geen rotzooi, de spullen van Philips
Haha, zo wil ik het horen Jopie, maar hoewel ons hele huis vol staat met apparatuur van meneer P. ben ik lang niet over alles even tevreden. Moet zeggen dat de babyfoon wel super is.
Ik geloof dat de telefoon het enige hh apparaat is van Philips, maar ik vond het wel een aangename verassing dat de telefoon het weer deed. Hij was duur genoeg. En nou kan ik tenminste weer zien of ze van m'n werk bellen....
Nou wij hadden een stofzuiger van Philips en die hebben we een jaar gebruikt, toen weer via marktplaats verkocht een een Miele aangeschaft.
Ik ben me rot geschrokken Mo (en ik niet alleen, mijn mannetje heeft ook een stressdag gehad hoor). Gelukkig is alles goed.
haha, nou rekenmaar dat dat kan hoor. Philips is niet zaligmakend hoor. Al is de personeelswinkel soms wel lekker goedkoop.
Maar als het dan goedko(o)p(er) is en niet bevalt heb je er nog niks aan. Ik ben ook helemaal niet merkgebonden. Fijn dat ze weer nadrukkelijk aanwezig is!
Weet je loeki waar ik afgelopen dagen veel over heb nagedacht en ik zeker ook VK naar ga vragen: Zou het niet kunnen nu de baby steeds groter wordt dat wij (mensen met weinig buik) zoveel spanning op de spieren hebben staan dat je gewwonweg minder gaat voelen en de baby ook minder plek heeft om te trappen want die spieren geven natuurlijk geen rek dus de baby schopt als het ware tegen muurtje. wat een theorie he
Missy, ik wil je droom niet verstoren, maar mijn Uk is ook veel minder actief als een paar weken geleden.
Nou ik droom gelukkig over leukere zaken dan zorgen hihihi. maar ik hoop dat het komt doordat de babies minder plek hebben en daar misschien langzaam aan gaan wennen ofzo. Jopie dat jij je Uk minder voelt stelt mij weer gerust omdat jij voor mij het voorbeeld bent van een redelijk probleemloze, met de bekende kleine ,wel vervelende kwaaltjes, zwangerschap.
Wauw, nog geen kind, en al wel een rolmodel Ik heb het vorige week ook gevraagd aan de VK, maar het komt idd omdat de kleintjes gewoon steeds minder ruimte krijgen om te bewegen.
Maar dat wist je toch al maanden ik zei gisteren nog tegenmijn man dat alles als de baby er is wel zal veranderen maar dan delen we de verantwoordelijkheid tenminste nu voel ik me zo alleen daarin, mijn gevoel, mijn lijf, mijn pijn, wel /niet VK bellen ect. ect.
Zo heb ik het niet ervaren hoor. Ik vind het gewoon een gezellige groep meiden die toch wel veel lief en leed delen en er altijd voor mekaar zijn om een ander op te beuren. Ik had niet het idee dat ik zoveel "beter" als een ander was. Al is het wel prettig dat ik een tot nu toe redelijk probleemloze zwangerschap heb. Moet er niet aan denken hoe het zou zijn geweest als ik zo krakkemikkig ( ) was als jullie, zo in m'n eentje....
De kleine krijgt idd minder ruimte, dat zei mijn VK ook. Maar bij mij was het van de ene op de andere dag een stuk minder en daarom moest ik toch even voor een scan naar het ZH.