April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dientje, ik vind 2 toch wel een minium hoor. Als je kindje spuugt en je moet het bed verschonen, heb je iig nog een dekentje. Ik ben meer van 1 op bed, 1 in de was en 1 in de kast.

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Op de uitzetlijst van mijn kraamzorg staat ook 2 dekentjes.

3. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ok ja zo een idee had ikook ik den dat ik er dan nog 1 aanschaf 2 is wel voldoende toch ik heb er wel nog 1 maar niet in de kleur van het kamertje en dat vind ik dan niet zo leuk dus die tel ik niet mee.

4. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb nu ook al het bedje opgemaakt maar is het niet wat vroeg :oops: ben bang dat ik alles weer opnieuw ga wassen ivm stof oid

5. Niet meer actief

Dientje:Ik heb m ook al opgemaakt hoor! Mocht t niet goed zijn of te vroeg, gooi ik het wel weer in de was!

Janne: wat een goed nieuws zeg! Fijn hoor!

6. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dientje, het bedje staat hier al een hele tijd opgemaakt. Alles gaat straks gewoon nog een keer in de was.

7. zorra

zorra Fanatiek lid

16 jun 2006
    3.353
    0
    0
    Ik heb niks teruggelezen, ben net terug uit het ziekenhuis. Ik voelde me vanmiddag opeens beroerd worden, verschrikkelijke hoofdpijn en raar in mn hoofd. Gelukkig hebben we een bloeddrukmeter thuis en zag ik dat mn bloeddruk veel te hoog was. Bij HA langsgeweest om te kijken of mn bloeddrukmeter goed geijkt is en dat bleek zo te zijn. De assistente vond het echter niet nodig om me door te sturen naar het zkh. Mn vriend heeft mn gyn. gebeld en ik moest meteen langs komen, mn bloeddruk was dus echt veel te hoog. 3 kwartier aan CTG gelegen, bloed en urine onderzoek gehad en een echo. Alles was gelukkig goed, alleen in mn urine zat wel een spoortje eiwit (ik had net daarvoor geplast dus ik had ook niet zoveel voor ze om te testen) Vrijdag moet ik terugkomen voor weer alle onderzoeken, iig donderdag 24 uur urine sparen zodat ze goed kunnen zien of ik meer eiwit in mn urine heb. Mn bloeddruk was aan het einde van alle onderzoeken gelukkig weer gezakt. Ze weten niet waardoor mn bloeddruk zo enorm gestegen is, dus willen ze me vaker zien. Ik schrok me vanmiddag dus echt rot, volgende week is het 34 weken en toen is onze kleine meid geboren, ik kon het nu echt niet aan om weer een vroeggeboorte mee te maken. Gelukkig is haar broertje al een stuk groter, hij weegt nu 2355 gram (zij woog met 34 weken 1820 gram), maar ja dat zegt natuurlijk niks over de rijping van de longen. Ik moet iig wanneer ik me weer beroerd voel meteen contact opnemen, dan is de kans groot dat ik opgenomen word, mocht ik dus even niks van me laten horen dan weten jullie wat er aan de hand is. Ik ga nog even wat op de bank hangen en dan vroeg naar bed, ik ben uitgeput.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Pfff, Zorra, m'n hart zit in m'n keel van je bericht! Ik duim dat je zoontje nog even lekker een paar weken bij je blijft!

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou het is wel ziekenhuis dag hè Zorra, hier nog een. Gelukkig ook met jullie alles goed.

10. Niet meer actief

Tjee Zorra wat een dag voor je, rust nu ook maar goed uit en idd direct aan de bel trekken als je je niet goed voelt. sterkte he, en zoals Jopie al aangeeft laat die kleine nog maar even zitten in jouw warme buik :)

11. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeetje mina zorra ik schrik me dood, ik hoop dat je zoontje nog even blijf zitten en doe rustig aan meid.

Jeetje in 1 week tijd 3 mensen aan het CTG :(

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    ja, ik ben ondertussen een kapitaal aan parkeergeld kwijt bij het ZH.

Zorra, ik heb een vermoeden hoe je je nu voelt hoor. Ik heb ook 1,5 uur aan die scanner gelegen vandaag en ik ben er kapot van, alsof al je energie in dat apparaat gaat zitten.

13. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Net terug van de pufclub. Weinig interessante dingen gehoord. Alleen dingen die niet leuk zijn....

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dingen die niet leuk zijn?

15. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Inscheuren, hechten, geen controle over je blaas na de bevalling. Dat soort dingen. Kop gaat gewoon nog weer even terug het zand in.

16. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
  17. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Zo is inscheuren eigenlijk best leuk :)

Maar toch liever niet....

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee idd liever niet, maar rekt het niet dan scheurt het wel.

19. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Je lijkt m'n man wel ;)

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265