O zorra wat vervelend ( zachte uitdrukking, ) Zit je zelf weer aan hellp te denken? Houd je ons op de hoogte wat je vandaag gaat doen?
Ik zou het echt niet weten Bosi, bij mn dochter had ik hele andere symptomen (bloeddruk was helemaal niet hoog, bandgevoel bij maagstreek, gal overgeven) maar het zou nu wel ipv hellp pre-eclampsie kunnen zijn, of iig een die er aan zit te komen. Want ik had gisteren wel wat eiwit in mn urine, maar was nog erg laag om over pre-eclampsie te spreken. Maar verder zou ik het niet weten wat het zou kunnen zijn, aangezien ik altijd een erg lage bloeddruk heb en zelfs als ik me druk maak dan heb ik nooit zo'n hoge bloeddruk. We wachten wel af wat de gyn. te vertellen heeft.....
Goeiemorgen meiden! ben er ook weer even Jeetje Zorra! Ik schrik van je verhaal en dat je nu weer een hoge bloeddruk hebt...Ik hoop toch wel dat je even opgenomen wordt hoor, dat ze goed bekijken wat het is en dat je in veilige handen bent. Meid, heeel veel sterkte XX Tasha: Lief van je zeg, veel succes ermee Loeki: Sterkte in het ziekenhuis, goed ook dat je kindje lekker op schema ligt! Janne: Dat van het plastic is een goed idee, misschien doe ik dat ook wel. Of ik ga nog een keer wassen...Maar die lakentjes zijn nou niet bepaald makkelijk om te strijken vind ik...veeeeeeeeeel kreukels. PRDM: Fijn dat je baby is ingedaald! Bosi: laat je ons weten wat erin zit? Ben wel benieuwd namelijk. Ik kan me eerlijk gezegd niet meer herinneren of ik die doos ook heb aangevraagd Vandaag ga ik weer na de VK, hopelijk is ze ingedaald, maar ik denk van niet. Heb niets gevoeld. Ik merk wel dat het met de dag zwaarder wordt allemaal, zelfs een kleine boodschap in de supermarkt vind ik al teveel... Fijne dag allemaal! x
Goedemorgen Zorra hou ons svp op de hoogte, en hoe vervelend het ZH ook is alles beter dan onzeker thuis zijn denk ikmaar. Loeki ben benieuwd je zal wel al naar ZH zijn. Jopie is de kraamzorg er nog en hoe is dat gegaan, kreeg je nog tips? Evon ik herken het, in de supermarkt even wat spullen halen en oeps te zwaar en te veel meegenomen en dan nog naar huis lopen. Tascha nu nog taart regelen kan dat nog? PRDM gaat het weer, wel fijn dat je al weet dat ze de strijk voor je gaan doen. Pientje, Dientje en Janne kan het niet zo zijn dat jullie allemaal op een ander lijstje jullie goede gegevens invullen. Is het laatste nu voor iedereen de kloppende? Ik pas morgen wel weer alles aan dan weet ik zeker dat dan hopelijk alleen het goede lijstje nog circuleert hier alles oke vanochtend, ga straks de laatste babyspullen kopen zoals nog wat spullen voor in de wagen en wieg ed. En ik ga de babywas nu doen. elke dag deze week komt er meer af hier en dat is een lekker gevoel
Bosi ik heb nog steeds niets gehoord over kruidvat doos, ben even benieuwd wat er in zit. hoor het nog wel als je hem gehaald hebt.
zo ben weer terug. Heb even een taart besteld en heb ook gelijk een bosje bloemen gehaald. Ik heb een hele leuke en mooie tarat, ik zal er wel evene en foto van maken als ik hem thuis heb. Ik kan de taart tussen 14.00 en 16.30 uur ophalen, dus hij is al klaar voordat mijn mannetje thuis komt. ben benieuwd wat ie ervan vind. Zorra heb jij al wat van het ziekenhuis gehoord? Hoop dat alles goed is.
Ik hoop dat je snel wat meer antwoorden krijgt zorra, dit is ook zenuwslopend. Evon: ik zal de doos denk ik straks ophalen, dan laat ik het weten. Dizzy: heerlijk gevoel idd als alles een beetje klaar is. Leuk straks een foto tascha, ik ben benieuwd. Ik kreeg maandag nog een goede tip. Of misschien is dat wel algemeen bekend hoor, Het bed waarop je bevalt dubbel opmaken. Zodat als alles achter de rug is, je alleen van de ene zij op de andere hoeft te rollen en de kraamhulp dus alleen de bovenkant eraf hoeft te halen. Ik ga ons bed vanaf week 37 ook dubbel opmaken. Dus eerst de molton, daarna de matrasbeschermer, hoeslaken, en dan weer een matrasbeschermer en dan weer een hoeslaken.
Zorra, gaat niet zo goed dus.... Hopelijk kan je ons op de hoogte houden. Tascha, fijn dat je wiegje af is, jammer dat je schoonzus weer zo moeilijk moet doen. Kan je voor vandaag nog een taart laten maken? Ga je dan naar de bakker? Bosi, jij ook al. Ik heb nog steeds geen bericht van Kruidvat.... Evon, veel succes bij de VK. Hoop met je mee! Missy, lekker dat er vooruitgang in zit! Kraamzorg is net weg. Wat zij doen is het bijhouden van het huishouden, dus als er tijd genoeg is doet ze toch best nog wat hh klusjes. Ik vond het een prettig gesprek. Heb net ook bericht gehad dat m'n gordijnen klaar zijn. Wil ik ze gaan ophalen gaat het net regenen Nou ja, dan vanmiddag maar even. Vond het net zo'n mooie wandeling naar het dorp.
Nou meiden ik moet vanmiddag weer naar het ziekenhuis, mn bloeddruk blijft stijgen ondanks rust en ze willen weer een CTG en urinetest doen. Ik moest mn vluchtkoffer voor de zekerheid maar meenemen mocht ik moeten blijven. Dus als jullie een tijdje niks van me horen dan weten jullie waar ik zit
Zijn er eigenlijk nog werkenden onder ons? Als alles goed blijft gaan werk ik nog 2 weken, het wordt wel echt zwaarder.... Schrikken zeg Zorra en Loeki: sterkte! PRDM: ik heb dit weekend ook om de 10 min weeen gehad (paar uur lang), zelfde als jij denk ik. Moet morgen naar VK, dus zal het ook eens vragen. M'n mannetje is sinds gisteren ziek (koorts en zielig), dus hij kan goed profiteren van mijn zorgzaamheid door de hormonen! Wel slecht geslapen trouwens met zo'n sniffend en heet zielig hoopje naast me. Heb hem beloofd dat ie het straks ruimschoots goed kan maken als ik verzorgd moet worden, want hij voelde zich wel een beetje schuldig.... Ga weer even aan het werk, tot vanmiddag misschien.
Ik kan inderdaad nog een taart laten maken, bij een taartenatelier aan het einde van de straat. Hele lekkere taarten en niet heel duur en ontzettend mooi.
Zorra, sterkte meid! En geen rare dingen doen [-X Em, ik werk niet meer, en ik kwam tot de ontdekking dat ik toch best wel moe was van het werken. Vind het wel erg prettig thuis, moet ik zeggen. Mijn man was er ook blij mee. Hij zei gelijk, oh dan krijg ik straks elke dag ontbijt op bed ipv alleen in het weekend
Sjonge Zorra,succes in het ziekenhuis. Laat je zo snel mogelijk wat weten zodra je gelegenheid hebt! Ik heb ook een mailtje gekregen dat ik de kruidvatdoos kan ophalen. Maar nog steeds niks van de prenatal gehoord Oja Bosi dit weet jij vast wel,als ervaren ebayer Ik had een babyfoon gekocht via ebay en heb 9 dagen geleden betaald,via internet dus diegene heeft het dan ook die dag. Maar ik heb nog steeds geen babyfoon en ook geen reactie van diegene. Heb 2 mailtjes gestuurd,maar die persoon reageert niet. Wat nu? Of is 9 dagen afwachten nog niks?
Pientje over ebay weet ik niks wel over marktplaats maar ja heb je niks aan. Zorra sterkte en we denken hier aan je. dikke knuffel voor jouw! Man ik wist niet dat ik al zoveel babyspullen had , heb dus nu een machine vol met witte was en eer ligt nog zeker voor 2 machines aan lichtbont en bont. Heeft een van jullie iets in de droger gedaan was ik nl wel; van plan ipv alles ophangen, gemak dient in dit huis de mens hihi Tascha lekker taart, wat leuk een taartenatelier! Em over werk kun je met mij evenniet praten ga deze week officieel met verlof lees morgen en ik heb al 6 maanden niet meer gewerkt. Ik ga morgen wel officieel even dag zeggen . (met beetje lood in de schoenen dat wel, voel me zo'n loser, zo van heb je haar ook nog eens! Maar mijn collega's zijn wel heel lief dat wel.)
ow laat maar...krijg nu net een mailtje met dit antwoord : Bij controle is gebleken dat jullie pakket in het magazijn is blijven liggen en niet aan de post is gegaan, hiervoor onze excuses. Morgen gaat het pakket met TNT naar jullie toe. hmm jaja vast! @Tascha,hmmm mag ik ook een stukje taart? @Bosi,handige tip! Al ben ik waarschijnlijk te lui om het dubbelop op te maken. Heb al moeite met het bed opmaken...auw mijn rug...zware matrassen,grooote deken. Dus ik laat het wel aan de kraamverzorgster over als ik onder de douche sta om me te wassen. @Jopie,wat zal dat heerlijk zijn heh...elke dag samen rustig wakker worden. Meestal is zondag de enige dag dat we bij ons thuis samen wakker worden,vind ik zo lekker en gezellig! Jennifer die dan lekker tussenin komt liggen om te knuffelen...en straks is er nog een humpie dat tussenin ligt!
vraagje kan een baby die is ingedaald nog van positie veranderen? Morgenvroeg moet ik naar VK dan hoor ik het ook wel maar ik voel de baby op andere plekken raar he, terwijl ie al volledig ingedaald was.
Pientje, dat is echt te lang wachten. Kun je hun gegevens eens doorgeven ( naam + rekeningnummer) via PB, dan kijk ik even voor je. Heeft diegene ook meer advertenties? Oja, en mijn vriend maakt ons bed altijd op, dat hoef ik nooit te doen. Hij heeft bij de marine gezeten, en daar moesten ze leren hoe ze het snelst en het beste een bed op konden maken. En die kunst is hij nog niet verleerd. Zorra: ik hoop je zeker vanavond hier weer terug te zien. Jopie: ja ik ook, dus als ik jou was zou ik even contact opnemen met het kruidvat.
las toevallig ,bij zwangerschap was dat volgens mij, dat bij iemand al vast zat in het bekken en er toen weer uitgefloept was en nu weer ingedaald en vast lag...dus denk dat het wel kan? Maar zeker weten doe ik niet. Toen bij Jennifer deed ik alles in de droger. Maar op een gegeven moment merkte ik toch dat de spullen sneller lelijk werden en hun vorm kwijt raakten. Nu hang ik al onze kleren op en het blijft langer mooi, ook van kleur. En sommige dingen doe ik wel in de droger,zoals hydrofielen enzo,handdoeken,lakens,sokken,pyama's dat soort dingen,die best lelijk mogen worden.