Sorry Janne ik zie dat je dat al neergeschreven had, onze berichtjes hadden elkaar net gekruisd en ik had net even snel gekeken welke berichtjes er na mijn berichtje was gekomen. Maar je hebt dus het serviesje en bestek, leuk
ik kan jullie niet meer bijhouden! wat een verhalen. hier gaat alles nog goed. heb maandag een echo voor de combinatietest en de dag erna ga ik het op mijn werk vertellen en de groene flessen bij de voordeur zetten ipv achteom. kan nog steeds niet geloven dat het nu allemaal goed gaat. wat een wonder!
Wat fijn dat het met iedereen zo goed gaat! Hier worden de klachten steeds minder. Ik hoop dat ik het ergste nu gehad heb en dat ik echt kan gaan genieten. Vandaag is m'n schoonzus met een keizersnee bevallen van een jongen. Hij heet Tristan en alles zit erop en eraan. Zo lief!! Ik heb van de week een wandelwagen gekocht en morgen avond ga ik kijken voor een kinderkamer. Het is allemaal misschien nog vroeg, maar het is allemaal 2e hands. Dat scheelt zo veel geld! Vloerbedekking heb ik ook al uitgezocht. Nu nog even een afspraak maken wanneer ze komen leggen en dan kunnen de spullen erin. Nog een paar nachtjes slapen en dan mag ik eindelijk voor een echo maandag. Pfff, wat duurt dat wachten lang zeg....
Hoi allemaal... Het is idd niet meer bij te houden pffff wat schrijven wij veel zeg!! Sorry als ik niet overal op reageer... Zorra, fijn dat je echo goed was! Wat een wondertjes zijn het toch he? De vloer is gestort, ziet er super uit! Vandaag zouden ze er om half acht zijn... het is nu bijna 8 uur en ze zijn er nog niet! Ze gaan nu de babykamer bouwen!!! (hoop ik dan) Ga over een half uurtje maar eens bellen of ze nog komen....
iedereen zit nu zo tegen de echo aan of heeft hem net gehad ik ben blij voor jullie dat de echo's zo leuk waren. Zorro en Melissa thanks voor de support en uiteraard ook alle andere dames op het forum. zit klaar om een paar uur te gaan werken ben benieuwd of het lukt. als ik nog in de efteling kom is zo'n pakje wel erg schattig. maar voorlopig draai ik nog even op de hormonen molen mijn rondjes tot snel en allemaal fijne dag! 27ste echo
Dizzy Missy hihi de hormonen molen ik zie het helemaal voor me! Kom hier maar lekker veel kletsen hoor! Gezellig! Tjonge wat is er veel geschreven zeg. Ik hoop dat ik alles kan onthouden! Janne mooi dat je mee kan doen met MvM en leuke cadeautjes! Mo fijn dat je vloer goed gelukt is, hopelijk gaat de rest net zo goed! Jopie gefeliciteerd met Tristan! Leuk een kinderwagen, heb je een foto? Veel plezier met kinderkamer kijken! Ik zal de tijd voor je vooruit kijken dan is het snel maandag en kan je je beebje zien rondzwemmen! Meliske volgens mij heb ik die box ook besteld, klinkt bekend.
hoi, fleur,hoe was het bij de verloskundige? en had even een vraag,komt iedereen al zo snel aan dan? ik heb ook al een aardig rond buikje. vind het allemaal zo snel gaan. ik moet volgende week naar de verloskundige. spannend hoor. groetjes aan allemaal miranda
hmm ja viel mij ook al op dat er geen banners meer waren. DUs ik in mijn profiel kijken,was dat veld leeg,dus je moet het opnieuw doen denk ik. Nog 3 uurtjes en dan gaan we voor de 2e echo,ben weer megaaaa onzeker..... Zijn jullie al in gewicht aangekomen? Ik weeg nog steeds hetzelfde. Heb ook zin om te shoppen voor babyspullen Ik wil trouwens een ronde box,lijkt me wel leuk. We hebben best een ruime woonkamer,dus wil ik hem midden in de kamer zetten,dan is een ronde wel leuk.
Pientje spannend! Veel succes! Ik ben trouwens 2 kilo aangekomen en heb al een behoorlijk buikje, erg grappig hihi.
Hier ben ik ook weer eens. Ik probeer regelmatig alles bij te lezen, maar we zijn druk aan het klussen in ons nieuwe huis, dus veel tijd om nog te reageren is er niet. Iedereen gefeliciteerd met de fantastische echo's! Geniet er van.
Jopie ik heb het gevonden nu snap ik het, had m al opnieuw gemaakt. Hoi Em! welkom terug! Succes met je huisje.
Em ik denk dat je je banner even aan moet passen, als je echt 64 weken zwanger zou zijn heb ik medelijden met je!
Valt wel tegen hoor dat klussen de hele dag. Moet tussen de middag echt ff gaan liggen. Alhoewel voor de rest de meeste klachten echt minder beginnen te worden. Door al dat gewerk ben ik dan ook nog helemaal niks aangekomen. Voel trouwens best wel druk bij m'n buikspieren (die helemaal onder in m'n buik). Net alsof ze continue opgerekt zijn. Soort spierpijn gevoel. Herkent iemand dit?