Janne, nog niet. Ik heb niks ontvangen en ik ben ook nog niet weer teruggebeld. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik nu nog moet doen.
Je moet een berichtje naar hen sturen, dat je je aan gaat melden bij internetoplichting.nl En dat je als zij niet reageren je ook aangifte gaat doen bij de politie.
Janne, heb ik al gedaan, en ze zijn er niet echt van onder de indruk, want ik heb geen reactie gehad.
Van de aangifte kan je een printje naar hen sturen. En dan de mededeling als zij binnen een aantal dagen reageren dat je de aangifte intrekt. Ook kan je internetoplichting.nl of opgelicht.nl voor je laten bemiddelen.
Hebben zij een adres? Je zou ook langs kunnen gaan. beetje dreigen dat je man met zijn vriendjes wel even langs zullen komen. Dat werkt soms ook.
Jeetje ben ik weer 2 trappen opgelopen om je van dienst te zijn. Ben je weg. Ik zit hier nog helemaal uit te puffen.
http://www.kopersbelangen.nl/ Hier kan je je ook nog aanmelden Jopie. Zij hebben voor mij toen veel gedaan.
Zo ik ben weer bij! Ai Loeki wat een rotdagen heb je achter de rug zeg! Ik ben blij te lezen dat je de kleine nu wel weer goed voelt en dat de 2e scan goed was. Wat een opluchting! Zorra meis toch wat een vervelende situatie voor je. Ik kan me goed voorstellen dat de hele situatie met je dochter je weer door je hoofd is geschoten. Ik hoop voor je dat het achteraf mee gaat vallen en dat je de zwangerschap gewoon uit kan dragen. Heel veel sterkte! Janne frummel is gedraaid! goed nieuws! PRDM en Em ja dat is idd schrikken die weeen. Ik heb het ook gehad en dan weet je toch in eerste instantie niet wat je overkomt. Gelukkig zegt het niks over de bevalling en hoort het er gewoon bij. De intake met de kraamzorg was prima. Het was een prettig gesprek. Ik krijg 44 uur zorg met de mogelijkheid om evt na de bevalling uitbreiding te krijgen als mn BI erger wordt of als ik ineens emotioneel in de problemen kom ivm terugslag van mn miskramen. In eerste instantie geven ze die uitbreiding niet omdat mn man thuis is en ik het misschien neit eens nodig heb. Ik ga er gewoon van uit dat alles normaal verloopt. De kraamverzorgster doet idd licht huishoudelijk werk. Ik heb ook nog niks gehoord van de kruidvat. Ik laat het er maar bij. Ik heb niet zo'n zin om er achter aan te gaan. Tascha trek je maar niet teveel aan van dat gemiep over de wieg hoor. Pientje en Jopie ik hoop dat het nog goed gaat komen met jullie pakjes.