We hebben gisteren een groen schemerlampje gekocht en nu blijkt dat het een heel creepy groen gloed naar buiten uitstraalt, alsof er een ufo in de kamer is geland haha! Leuk voor de buren Er is trouwens op mn kast geboden die ik op MP heb gezet Nu hopen dat het doorgaat!
Fijn dat het gesprek met de kraamzorg goed is gegaan. Een UFO, nou dat heb je binnenkort heel wat bekijks denk ik
Op dit moment prima, De scan van vanmorgen was zo'n stuk relaxter dan die van gisteren. Ze was niet erg actief, dus hebben wel even moeten porren om wat activiteit te krijgen, maar mooie duidelijk hartslag. Een tevreden kindje.
Nou gelukkig maar hoor! De gyn houdt trouwens bij mij ook een groeicurve bij maar die zit in mn dossier dus daar heb ik geen voorbeeld van.
Janne, sorry! Heb ff m'n gordijnen opgehangen. ('t is wel mooi geworden) Ik ga vanmiddag aangifte doen. Maar om te zeggen dat m'n man met z'n vriendjes langs gaan komen, vind ik een beetje te ver gaan. Het adres is in Alphen aan de Rijn. Is een tikkie ver.... Verder bedankt voor de tips! Harley, ik hoop ook dat diegene je kast echt koopt. Zou fijn zijn! Leuk zo'n lampje! Ik heb een plafoniere met een beer erop. Ziet er heel leuk uit, maar die beer is geschilderd op het glas en houd zoveel licht tegen dat je nog niks ziet..... Moet nog ff een andere komen dus. Ik ga nu maar weer met de benen de lucht in. Tot laters!
Jopie foto! Ik hoop dat de aangifte wat uithaalt. Stelletje ellendelingen! Ik denk dat ik je voorbeeld maar even ga volgen en ff gestrekt ga. Ik heb mega beurse ribben. (maar ik klaag niet hoor!) To over een poosje! Sorry dat ik je alleen laat Loeki maar met een beetje mazzel wordt het weer druk al ik weg ben, was gisteren ook zo
meiden, ik moet zo die taart gaan halen, maar het giet hier enorm. . Nou ja we moeten er maar wat voor over hebben he
Loeki: goed nieuws dus. Gelukkig maar. Wat lijkt me dat schrikken zeg. Ik had dat een paar dagen geleden ook, na porren nog niet veel respons. Maar een paar minuten later gelukkig weer beweging. Jopie: wat vervelend, Harley: fijn dat de baby is ingedaald! super,
Loeki: fijn om te horen dat het goed ging vandaag. Nu nog ff duimen voor Zorra Bij de Praxis hebben ze trouwens ook erg leuke lampjes voor aan de muur : DOTlight heten ze. Je hebt een lampje dat aan de voorkant is afgeschermd en dan van de zijkant straalt op een soort gekleurd plexiglas figuurtje: dit komt dan een beetje vergroot op je muur. Snappen jullie het nog? Ik heb een paarse bloem. Echt super mooi paars licht komt er op de muur op die manier. Ze hebben allerlei figuurtjes en kleuren. Zal snel even een foto maken van het kamertje voor zover het af is. Het begint echt al ergens op te lijken (behalve de kast die nog wacht op vervanging van kapotte delen )
ik wil die taart ook eten, maar mijn mannetje is nog niet thuis, moet ik misschien toch maar even wachten. Maar jullie mogen wel een stukje komen halen hoor.