En hij staat ook nog niet in je album. Ik dacht als ik hem nu zie, dan denk ik daaraan als ik thee neem.
Ooooh, wat is ie mooi. Hij doet me aan onze bruidstaart denken met die roosjes. Die zijn altijd het lekkerst he, mmmmm. Nou ik wil best die 45 minuten in de auto zitten voor zo'n roosje hoor. Smul er maar lekker van. Jeetje het water loopt me in de mond.
Ja leuk he. Dan kan je maandag het kamertje klaarmaken. En dinsdag gezellig samen naar de vk en hij is ook bij de intake.
ja en hij zit bij mij gewoon om de hoek. Nog geen 5 minuten lopen echt ideaal. Hij is trouwens ook niet erg duur. Deze was maar 10 euro en dan voor 6 mensen. Is niet duur toch, of wel?
Tascha, een prachtige taart. Ik heb net ook een stukje gehad, cake, maar ik dacht aan jou taart, Echt niet duur,
Zorra zei al als ze straks niet komt dat ze dan in het ziekenhuis moest blijven. Ik heb trouwens de kruidvatdoos.
Bosi, dat weet ik, maar we moeten haar toch wel even de kans geven om te reageren. Ik hoop gewoon zo dat ze lekker thuis op de bank zit bij te komen. Is het nog wat die doos?