Daarom zeg ik nu ook niks, blijft het een verrassing. Ik ga in elk geval straks iets bekijken uit de doos, waarvan ik het nut wel heel erg zie. Dat is dus wel een leuk cadeau.
lekker hoor jopie, dat je even hulp krijgt. Het gaat nu toch echt niet meer zo snel als dat we zelf zouden willen. Ik ga morgen ook aan de schoonmaak. De babykamer moet morgen klaar zijn, zodat vrijdag de wieg erin kan en maandag de kamer.
lekker hoor jopie, dat je even hulp krijgt. Het gaat nu toch echt niet meer zo snel als dat we zelf zouden willen. Ik ga morgen ook aan de schoonmaak. De babykamer moet morgen klaar zijn, zodat vrijdag de wieg erin kan en maandag de kamer.
hey meiden, ik ga even eten en daarna naar de yoga, het is vandaag partner dag, ben benieuwd hoe die het vind. tot straks en anders tot morgen.
Kreeg net bericht van m'n man dat ie weer vaart. Dus nog 1 tussenstop (in Canada) en dan in San Juan naar huis. Het kan bijna niet meer mis gaan! Heb lekker een pizza besteld. Ben bang dat die helemaal opgaat. Hij is errug lekker!
1 pizza was altijd ruim voldoende. Een grote was meer als genoeg voor mijn man en mij samen! Ik had begrepen dat je op het einde van je zwangerschap minder kon eten, omdat je maag in de verdrukking zou zitten. Nou ik eet als een bouwvakker Weet iemand trouwens hoe het zit met de theeine in witte thee? Heb white tea soft fruit van Pickwick ontdekt. Supper lekker! Zorra, maak alsjeblieft een geluidje..... Oh, nee type maar een berichtje!
@Tascha Mooie taart hoor t ziet er heel leuk uit! @Bosi Goeie tip van het bed! Ik heb trouwens ook die mail gehad van kruidvat wel stom dat je hem moet uitprinten. @Zorra ik hoop dat alles goed is! @Dizzy Volgens mij kunnen ze niet meer draaien als ze volledig zijn ingedaald. @Pientje dan mag je wel opschieten met een naam verzinnen @Loeki Fijn dom te horen dat alles oke is! @Harley Fijn dat je gesprek goed is gegaan 44 uur kraamzorg is best veel. @Jopie nog eventjes en je man is weer lekker thuis, wel fijn dat je moeer je mee helpt met schoonmaken!
goedenavond meiden! Nogsteeds nik van Zorra gehoord dus... Hoop dat t goed gaat. Jopie, wat fijn dat ie nu ook ECHT thuis gaat komen! Kan me zo goed voorstellen dat je echt superblij bent. Ik weet niet hoe het zit met de thee... Die met bloesem is ook errug lekker trouwens... Tascha, mooie taart zeg! Ook echt niet duur, hoe vond ie het? Loeki, fijn dat alles goed is hoor! Mooi weer een opluchting. Lief van je baas dat je thuis mocht blijven. (meestal bellen ze daar niet zelf over op) Harley, fijn dat de intake goed verlopen is. Ik heb ook niks van het kruidvat gehoord. (misschien geloven ze onze bevaldatum niet?) Enne, leuk hoor een ufo lamp! Weer eens wat anders dan zon lieveheersbeestjesnachtlampje (mooi scrabblewoord) in t stopcontact! Ik heb buikpijn. Al de hele dag. Hoofdpijn, misselijk, druk kind. pff, niet mijn dag. Was net boodschappen doen en zakte bijna door mn knieen. Lijken wel weeen, misschien oefenweeen ofzo? Ga morgen de vk maar bellen als het nog zo is. Het hondje is trouwens erg opgeknapt. Alleen ze kan nog nergens af springen. Ze ligt altijd bij mij in bed en ze springt er soepel in, maar eruit durft ze niet. Madam heeft besloten dat ze zo zielig is, dat ze keihard begint te piepen als ze er af wil. Dan kom ik en til haar met mn b.i. en 34 wk. het bed af. Ik lijk wel gek... Maar goed, je lacht je slap om dat beest, wat een show voert dat beest op zeg...
hey mo, Hij vond het hartstikke leuk en de taart is ook enorm lekker. Er zit echt een enorme laag marsepein op. Hij is voor 6 personen, maar je kunt er zeker 8 stukken uit halen, zo zwaar valt ie. Misschien ligt Zorra dan toch in het ziekenhuis. Ze had natuurlijk gezegd dat als ze niet reageerde, ze opgenomen zou zijn. Je moet het wel even in de gaten houden he mo. Als je je morgen nog zo voelt, moet je inderdaad maar even de vk bellen. Ik heb ook nog even een vraagje. Mijn borsten beginnen nu steeds meer pijn te doen en mijn tepels worden helemaal gevoelig. Zou dan nu toch de melkproductie op gang komen en zou ik dan ook gaan lekken? De yoga was trouwens wel leuk, zo met partner. Mijn man vond het gelukkig ook niet erg vervelend en heeft er wel wat aan gehad, denkt ie. Dus daar ben ik blij mee.
Ik weet t niet precies, ik vind dat hele borstengedoe maar vaag... Ik ben vd week wel begonnen met lekken. Maar niet zo erg dat ik al een compres moet ofzo. Ook zie ik de gaatjes in mn tepels groter worden, dus er komt zeker iets op gang.. Fijn dat je man er iets aan gehad heeft! Wij hebben volgende week een prive-bevalles. Ben benieuwd hoe dat gaat... Ik ga maar weer naar mn bed, kan niet meer zitten! Spreek jullie morgen weer!