nou lekker toch! Scheelt weer... mn man komt thuis, dus ik ga weer. (die is zich doodgeschrokken vanmiddag, dus ff goed verslag doen) Spreek je misschien later wel weer! Doeiiii
Ayyildizf: leuk om eens foto's van jou te zien. Mooie buik, Mo: doe maar rustig aan. laat je baby nog maar even zitten. Loeki: lekker verlof voor jou! \/ Nu lekker genieten!
Leuke baby Mo je neefje, Ja mijn 2 neefjes waren ook ruim 4 kilo dus zal wel in familie zitten. Ik denk ook dat zorra in ZH ligt, laten we maar hopen dat geen nieuws hier dan goed nieuws is. Loeki eindelijk echt vrij he, ik voel me ook zo super, ben al weken wat heet maanden thuis maar dit voelt voor het eerst echt lekker ipv ziek zijn kan ik nu zeggen ik ben met VERLOF . voel me gelijk wat beter. de wasserij is aan het inkrimpen hier, tjonge he wat hebben we al verzameld aan spullen. moet nu nog 40% strijken enk ik
Nou kreeg vandaag een geboortekaartje van een van de meiden uit mijn zw-cursus, met 36 weken bevallen van een jongen, 50 cm en 7 pond en verdorie dezelfde jongensnaam als wij hebben , nou krijgen we een meisje, maar stond wel even vreemd te kijken.
Dizzy: lekker muziekje erbij, of voor de tv gaan staan, en de strijk zal lekker snel gaan. Nu ik geen bloesjes meer aan kan hoef ik echt bijna nooit meer te strijken. Af en toe een broek,
Goh dat is lekker snel loeki. Maar wel een goed gewicht en lengte. Ik denk daar nu ook weleens aan. Stel we hebben hier ook allemaal dezelfde naam,
Ach ja wat geeft het, we wonen niet naast elkaar, tenminste you never know dus de kindjes heten misschien wel hetzelfde maar zitten niet in de klas bijeen. Ja ik heb idd gestreken voor de TV, bij ATWT lekker onbenullige tv. mijn huis staat dus nu helemaal op de kop. alles uit de bijkeuken staat ik de keuken en woonkamer, incl. droger enzo. wat een rommel maar na zondag hoop ik een mooi geverfde ruimte te hebben die al lekker helemaal fris is gepoetst.
Ja ik had dus de complete babywas en die moest toch echt even gestreken vond ik voor mezelf strijk ik ook weinig, ik draag bijna geen blouse en de shirts die gaan heel snel.
Wat een rustig dagje hier op het forum vandaag zeg. ik ga me douchen en dan lekker kijken hoe mijn man zich aan het uitsloven is met afwassen van de muren, anders kunnen ze overmorgen niet geverfd ivm witsel wat er ooit op gezeten heeft, wat een troep is dat zeg.
missy: Jij had toch ook om de 5 minuten weeen? Of heb ik dat verkeerd onthouden? Hoe lang heb jij daar last van gehad? Ik ben dus vanmiddag bij de vk geweest en heb er nogsteeds last van... (en als het missy niet was, dan is de vraag voor degene die dat had ) Bosi: daar ben ik ook wel eens bang voor! Ach dan hebben we in ieder geval geen moeite met vergissen in namen!
Hoi Mo, wat vervelend zeg, ik zou als ze echt blijven zo lang toch echt even bellen hoor. volgens mij had PRDM dat, ik had ze om de 15 minuten ong. 2,5 uur lang dat waren bij mij bleek achteraf indalingsweeen. Maar ik vind het bij jouw wel erg lang duren. ik zou even bellen hoor!
Ja, ze heeft t helemaal gecheckt en ze zei dat t echt door het indalen kwam. Kleintje zit al zo laag, dat lager niet kan. Dus nu moet ik wachten tot ik slijm verlies en of bloed verlies... Maar eerlijk gezegd ben ik doodsbenauwd dat die kleine al komt... Het is ook niet constant. Net een half uur geen last gehad, nu weer wel. Vind t allemaal maar erg vaag en vertrouw het voor geen meter...
Nou het schijnt zo te zijn dat echte weeen om de zoveel minuten komen en voorweeen/harde pijnlijke buiken irregulair. ik leef met je mee kan me indenken dat dit niet fijn is!
nou hier staat eea uitgelegd en ik wil niemand ongerust maken maar idd daar staat ook dat dit kan duiden op verstrijken baarmoedermondhttp://www.dezonverloskunde.nl/index.cfm?pg=stapvoorstap