Tja... Ik heb het dus gelezen en t klopt wel aardig. Ik heb ook het gevoel dat de boel aan het verstrijken is, maar ze heeft gevoeld en de boel zat nog mooi dicht. Ik doe nu gewoon een avond en nachtje rustig, zit mezelf ook zo gek te maken, volgens mij krijg je daar ook weeen van als je niet zwanger bent! Bedankt voor je zoekwerk! Ik ga even lekker in bed tv kijken en misschien wel heeeel vroeg slapen!
Tja onbze gedachten kunnen ons gek maken, zeg. houdt het rustig en een hele fijne nacht dat je goed mag slapen. en de rest hier natuurlijk ook
Dan ga ik ook maar voor de tv hangen en manlief beetje steunen met het schoonmaakwerk tot morgen allemaal
Nou net bericht gekregen, na 14 uur is mijn zusje met haar gezin weer terug bij haar auto, misschien hebben jullie de beelden op het nieuws gezien, nou het weer is daar dus echt bar en boos. Nu proberen om verder te rijden naar Noorwegen, want er is weer heel slecht weer op komst.
Ayyildizf, leuke om foto's van je te zien! Mo, laat ook jij de kleine nog maar gewoon een week of wat zitten! Loeki, heerlijk verlof! Kan je zus niet beter terug gaan ipv verder? Missy, is het eind al in zicht Hier een flink eind opgeschoten met de grote schoonmaak. Gaat toch een stuk makkelijker als je moeder aan het werk is en jezelf op de bank zit met de voeten omhoog Niks waard, om toe te kijken hoe een ander in jou huis aan het werk is....
Haha Jopie, zou jij terug gaan als je je een jaar op je vakante verheugd hebt en bovendien de bootreis betaald is en alles, je krijgt er niets van terug, dus dat is dan ook zonde, nee ze gaan echt door
Daar in het hoge noorden bij jullie is natuurlijk veel meer sneeuw als hier in het midden van het land
haha, nou dat valt wel mee, maar in Noorwegen moet je wel ergens tegen kunnen, maar dit is meer dan ik ooit gehad heb hoor.
Wij zijn in juni naar noorwegen geweest en toen lag er nog behoorlijk wat sneeuw. Gelukkig waren toen alle wegen wel vrij.
Ja, dat is 's winters wel anders, ik heb hem ook wel eens geknepen hoor, maar zo erg als het daar nu is, nee, daar heb ik gelukkig alleen vanuit de veiligheid van ons huisje.
Nee, maar nu ben ik heel blij dat ik niet hoef. Ik had het gelukkig ook al een tijdje geleden uit mijn hoofd gezet.
Nou mijn neefje mocht een pakje uitkiezen en die pakte de muts Rustig hier hè, hoe zou het met Zorra zijn. Zouden we zo allemaal een voor een af gaan vallen, net als bij de mol?
Beetje positief blijven! Straks ben ik hier als enige over. Dat schiet ook niet op De meeste van ons zullen vast op een normale manier, op een normale tijd bevallen en dan gaan we gewoon gezellig verder bij de mama's. Ik hoop dat Zorra alleen maar opgenomen is in het ziekenhuis en dat ze nog niet gaat bevallen..... Hoest trouwens met je neefje? Gaat het alweer wat beter?