April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

volgens mij kun je er niets aan doen hoor :( uitzitten en accepteren ;)

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik kan mezelf nog helemaal niet tot huishoudelijke klussen zetten :p heb daar echt geen puf voor.

Ik zal binnenkort weer een foto maken, want ik wil nu eindelijk wel eens showen hoor ;)

3. Niet meer actief

Ik denk Loeki dat bij me de nesteldrang aan het toeslaan is, ik heb overal pijn in de buik en rug maar ik zal en moet blijkbaar de was klaar hebben, dat zou ik eerder niet in mijn hoofd gehaald hebben :rolleyes:

Leuk bij mij ziet nu ook iedereen dat ik zwanger ben als ik geen jas aan heb, alleen als ik zeg dat ik met verlof ben schrikken ze, zo ver al :) :)

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Als ik dat wist, ik heb hetzelfde probleem, vooral als ik in de auto heb gezeten en de riem over mijn rechter borst heeft gezeten, dan voel ik het de rest van de dag zeuren.

Ja tegen lekker kun je alleen zoogcompressen gebruiken, geloof me ook dat went ;) ik draag ze al een maand of 3 en ook Tena voor het geval iemand daar nog van op kijkt.

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, dat is het bij mij ook, ze zien nu (zonder jas) dat ik zwanger ben, maar als je idd meld dat je al verlof hebt, dan staan ze even raar te kijken.

Oh, kreeg gisteren de oproep voor het bevolkingsonderzoek baarmoederhalskanker. Of ik maar even een afspraak bij de HA wilde maken voor een uitstrijkje. Nou mooi niet dus, ze wachten maar lekker tot na de bevalling (kun je invullen hoor).

6. Niet meer actief

IK ben erg verkouden geweest en toen ik moet niezen de hele dag had ik ook tena maar nu gelukkig kunnen mijn eigen spiertjes het nog even zelf aan .
    wat een gedoe allemaal zouden mannen zich bewust zijn dat dit er ook allemaal bijhoort, de verborgen kwaaltjes :)

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    nee, dat denk ik niet. Komt nog wel als ze straks de luiers mogen verschonen.

Ik moet geloof ik maar weer eens een afspraak bij de kapper maken, lijkt wel of mijn haar veel sneller groeit dan anders.

8. Niet meer actief

Nou mijn haar is niet veel sinds de zwangerschap, futloos en dof :( , ik ben blij als ik straks weer blond erdoor heen kan laten maken, coupe soleil ofzo. heb ze in begin vd zwangerschap in 1 kleur laten doen ivm anders lelijke uitgroei, en ik ben er nu toch wel op uitgekeken. misschien ook volgend eweek eens laten knippen fleurt het misschien wel van op :)

Best veel wer de babykleren strijken zucht :eek:

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    haha, heb je al zoveel dan Missy? Ik heb wel wat, maar ik heb niet alles gestreken hoor.

Ik hoop dat Zorra of anders haar man/vriend vandaag toch even iets laat horen. Gewoon dat we even weten dat het goed is. Ik heb van Zorra geen mailadres, dus ik kan in dit geval niets betekenen.

10. Niet meer actief

Ik denk dat Zorra ons van het weekend wel wat via via laat weten (hoop ik)
    Ja ik had best al veel blijkt nu. en ik strijk alle rompers en zo anders vind ik het zo rommelig in de kast. Nu heb ik de tijd nog straks doe ik het denk ik ook niet meer :)

Ik krijg zo ook gelijk overzicht in alle maten die ik heb. best veel verschillende. en aangezien ik een dikke baby ga krijgen denk ik niet lang te doen met de kleine maatjes, ik bedoel als die nu al met 34 weken ruim 3 kilo is :p

11. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    jeetje, de mijne is nog geen 4 pond, waar laat de die 6-ponder van je ;)

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat is het rustig hier, nog 45 minuten, dan mag ik weer naar de fysio, heb daar iedere keer weer zin in. Niet alleen omdat het me lichamelijk weer op de been helpt, maar ook omdat ik het gewoon heel gezellig vind. Ik zou willen dat ik haar tot mijn goede vrienden kon rekenen, het is altijd zo relaxed en ik kom er iedere keer weer met een goed gevoel vandaan.

Vanmiddag om 16.30 uur naar de kapper, helpen jullie en even herinneren.

13. Niet meer actief

Ja gisteren was het ook al rustig hier. en mijn buik begint nu ook al aardig uit te dijen, zal weekend nieuwe foto erop zetten als ik er aan denk.

Misschien wordt het wel een vriendin van je je weet maar nooit, heeft ze ook kinderen of begint ze er binnenkort mee en da heb je al sneller contact denk ik. Wel fijn dat je erg een goed gevoel van krijgt. fijne behandeling dan :) :)

14. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja ze heeft 2 kids, een jongen en een meisje van 2 en 4 als ik het goed heb.

Ik ben heel benieuwd naar jouw foto's. Kunnen we nu eindelijk eens showen dat ze zwanger zijn. Ben ook wel benieuwd of Em nog een beetje groeit, die was ook zo 'plat'

15. Niet meer actief

Ik dacht al bij mij, het kan toch niet zo zijn dat ik dadelijk een kind van 4 kilo op de wereld zet en ik geen buik zou gehad hebben. Nu lijkt hij ineens elke dag te groeien. niet dat ik dadelijk alsnog veel striae krijg. :)

Ik ben nu al moe maar ik heb bijna de was gestreken en dan snel aankleden en babykamer afstoffen kasten inruimen en dan mag de kraamhulp komen (om 12 uur). Misschien kijkt ze nieteens naar het kamertje maar ja voor het geval dat... :)

16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.269
    6.800
    113
    Goedemorgen,

Wat een droom pientje, :)

Dizzy: wel aan denken, de foto. Ik ben altijd erg nieuwsgierig.

Vraagje: is teveel beweging in je buik ook niet verkeerd? Vanaf gisteravond tot vanochtend wordt ik helemaal kapot geschopt van binnen. Hij/zij is echt heel erg druk. Is dat wel goed? Of betekent dat juist weer iets dat niet goed is. :(

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bij mij komen ze donderdag en mijn hh-hulp komt altijd op donderdagochtend, maar net volgende week is ze op vakantie, dus ik zal het zelf moeten. Ik kan me er echt niet toe zetten. Kan er niets aan doen. Ben weer zo snel moe, het is maar goed dat ik woensdag weer naar de acu mag

18. Niet meer actief

Hoi Bosi, ik denk niet dat het kwaad kan als de baby heel druk is, uiteindelijk kan hij /zij niets kapot schoppen. misschien is er een groeispurt aan de gang dat kan wel hoor.

herinner me even als ik geen foto heb geplaatst kan ik het dan doen, ben een beetje een vergeetmus aan het worden. :D

Tja Loeki dan hoop ik dat de acu je een turbo boost geeft :p

19. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bosi, ik denk niet dat je kleine té druk kan zijn.

Missy, ik snap je vraag over de foto niet helemaal

20. Niet meer actief

O Loeki ik bedoel bosi was nieuwsgierig naar mijn buik maar ik ben bang dat ik vergeet er een foto van te nemen straks of morgen en dan mogen jullie als jullie het leuk vinden me even herinneren dat ik er een foto op zou zetten.
    Maar ik heb inmiddels een post -it op de pc geplakt :p

Deel Deze Pagina