Oh PDRM, dan heb ik het verkeerd begrepen, ik dacht dat de kleine nu al 3700 gram woog. Nee, we hebben nog niets van Zorra gehoord.
Normaal ga ik om de 6 weken, maar mijn groeit gewoon erg snel nu. Nee zorra is nog niet bevallen. ( naar mijn weten)
Dan begreep ik dit berichtje verkeerd hihihihi gelukkig maar. O,ja de foto's van mijn kids staan in mijn album ze waren toen 1 week oud.
Uh verkeerd gelezen ipv begrepen. En een meid noem je altijd haar en geen hem. ( schrijffoutje van mij) Zouden wij eigenlijk niet plat moeten?
Ga je ff boodschappen doen, moet je gelijk 2 pagina's bijlezen Missy, gewoon aanhouden die uren. Afzeggen kan volgens mij later ook altijd nog. Loeki, fijn dat je zus aangekomen is. Weer een zorg minder! PRDM, zo te lezen ben je er helemaal klaar voor! Janne de laatste keer dat ik naar de kapper ben geweest is 3 jaar geleden.... Wil volgende week nog wel ff.
PRDM, wat een schatjes! Trouwens mijn klachtenvrije zwangerschap is voorbij. Ik hou veel vocht vast, pas bijna m'n schoenen niet meer
Nee en ik moet nu af gaan sluiten. Sorry, tot de volgende keer maar weer. Oh, heb je nog aangifte gedaan?
Ja heb ik, maar of het wat helpt..... Als er dan toch verder niemand meer is, ga ik. maar even met de beentjes de lucht in
Nou hete kraambezoek stelde dus niets voor, heeft niet het kamertje willenzien, ze wilde alleen weten of ik een rookvrij huis had en of er stagaires meemochten enz. Ben net terug van klossen halen en bedpo, dat staat nergens maar mijn vriendin gaf me die tip zo'n po is handig bij het opvangen van de nageboorte en evt. bij hechten schijnen ze die omgekeerd onder je te leggen zodat je wat beter ligt voor de VK om te hechten ed. nou ja hopelijk allemaal niet nodig
Loeki dat is best wel anders dan dat je je in het begin voorgesteld had, nu waarschijnlijk polikinisch gaan bevallen en ook nog met pijnstilling, ik weet alleen niet of je dan wel daarna direct naar huis mag als ze je een ruggeprik geven... ach dat is vooruit lopen op alle zaken, laten we eerst maar eens afwachten hoe alles de komende weken verloopt he! Fijn dat je zus is gearriveerd wat een reis zeg. PRDM leuke foto's! Jopei vocht vasthouden vervelend dadelijk loop je alleen nog maar op sloffen rond, doe maar vaak je benen hoog leggen en niet te veel staan en zitten.
Ja ik zie allemaal wel hoe het gaat met de bevalling, het heeft geen zin om me er druk om te maken. Ik wacht het overleg tussen mijn VK en fysio wel even af en ik kijk eerst wel hoe ik het de komende weken uit ga zingen. De bevalling is straks alleen nog maar een verlossing van de pijn helaas.
Hai Loeki Fijn dat je zus is gearriveerd! Prdm Leuke kindje heb je hoor! Janne je haar knippen om de 3 weken pff dat si wel erg veel. Jopie Bij mis is het helaas ook voorbij kheb alleen maar klachten ineens en dat pijnlijke menstruatie gevoel komt elke dag weer terug Dizzy Fijn dat je gesprek goed is gegaan! Ik heb nog steeds het gevoel dat ik met 37 38 weken ga bevallen, ik was trouwens een 10 ponder toen ik geboren was, ik hoop niet dat ik een 10 ponder krijg eerlijk gezegd.