help ik kan me niet met lijf bewegen van de buikpijn, het lijkt wel of de kleine mijn eigen ingewanden aan het verbrijzelen is. ik durf amper te ademen. duurt al een minuut of 10 . Iemand enig idee :
Nee dizzy ik heb echt geen iedee, heb er namelijk ook vaak last van denk soms dat het weeen zijn. Als het snel achter elkaar komt zou ik even je VK bellen. Als je even een douche neemt en het trekt niet weg zijn het volgens mij echte weeen.
Nou het is niet regelmatig op een dag vanochtend had ik dat en nu maar idd een douche nemen is ook een idee, wacht nog even af. Maak me nu toch wel een beetje zorgen over de weeen als ik dit al zoveel pijn vind doen, hoe ga ik dan in godsnaam bevallen. (over algemeen heb ik dacht ik wel een redelijke hoge pijngrens, maar ja dat lijkt nu mijlenver weg)
Ik heb iedere dag darmkrampen, dan kun je ook bijna geen voet verzetten, nu al bijna een week lang. trekt gelukkig snel weer weg. Neem een pcm en als dat niet helpt de VK bellen. Weeën verdwijnen niet met pcm, kramp wel.
Als je weeën krijgt gaat je lichaam stoffen aanmaken om e pijn op te vangen, dat gebeurt nu niet, dus maak je geen zorgen om de bevalling.
Och hemel, ik krijg me hier toch een hoestbui. Ben helemaal buiten adem. Dit vind de kleine vast niet leuk en mijn buikspieren al helemaal niet.
Je lichaam produceerd tijdens de bevalling stoffen als endorfine die je makkelijker met de pijn om laten gaan. Hierdoor wordt een bevalling dragelijk, zou dat niet gebeuren dan zou je gek worden van de pijn.
Het is al gezakt gelukkig, misschien heb ik te lang gezeten in eenhouding waardoor de spieren verkrampt zijn geraakt of zo, dat deed erg zeer zeg. voelt nu gewoon pijnlijk aan Arme Loeki hoesten is niet fijn voor de buik. ik ga boodschappen halen voor eten van vanavond en dan rest van de dag maar rustig aan. tot zometeen dan maar
Tot laters Missy, ik ga zo ook maar eens aan de 'arbeid' boodschapjes doen, kapper, pakketje ophalen e.d.
Nou ik heb weleens mensen zien liggen creperen van de pijn bij een bevalling, en waarom zijn er dan pijnbestrijders voor de bevalling? Maar ja het zal wel, ik weet t ook niet.
Nou het schijnt nog erger te zijn als je lichaam het niet zou doen. Nou ik ga er van door dames, tot laters. Oh, nog even een vraagje. Mijn neefje hangt heel erg sterk aan mijn ouders, zijn opa en oma, ook omdat mijn oma 2 jaar lang 3 dagen in de week op hem gepast heeft. Nu maak ik mij een beetje zorgen voor als de kleine er straks is en hij die aandacht moet gaan delen met zijn kleine nichtje, iemand hier ervaring mee?
Ik denk dat dat wel gaat meevallen Loeki, mijn neefje was 3 jaar nr 1 in ons gezin, bij mijn ouders en zijn eigen ouders en nu heeft hij dus sinds 4 maanden een broertje en het valt best wel mee, hij heeft zijn momenten dat hij heel graag alle aandacht wil maar begint al te snappen dat hij moet delen en at ze nog steeds even gek op hem zijn, en over 6 weken moet hij nog meer delen met mijn kindje
Meiden, een tienponder is makkelijker dan een 5-ponder. Ten eerste door de zwaartekracht en ten tweede omdat het kindje zelf sterker is. Ik heb het al een keer gezegd, maar geloof me nu eens
Volgens mij geldt dat alleen als je staand je weeën wegpuft,dan helpt het alleen kwa zwaartekracht. Maar het lijkt mij dat als je op je rug ligt te persen dat zwaartekracht geen reet uit maakt. Dan lijkt mij juist een klein kindje makkelijker eruit te persen. Ik had zelf een klein kindje en persen ging super,gelukkig!
@Missy,Hmm dus het had net zo goed telefonisch gekund die intake? Heb bij Jen ook nooit een intake gehad,dus weet niet wat ik kan verwachten. Ow ik had gemaild voor de blije doos,bleek dat mijn gegevens niet in hun bestand stond. Ze heeft ervoor gezorgd dat ik die uitnodiging volgende week in de post krijg....joepie!