Uit ervaring van een kraamhulp gehoord. En ik ken iemand die bij een 5-ponder 21 hechtingen binnenwaarts had en 26 uitwendige. Dus ik denk dat het bij een ieder anders is. Maar ik heb geen vrees voor een 10-ponder, omdat ik weet dat het ook anders kan.
Nou ik kom net van de kapper. Komt mijn zwangerschap zo ter spraken: K: Oh,ik dacht al dat je wat dikker was, maar ik durfde niets te zeggen, hoe ver ben je? Ik: Ik ben al met verlof. K: Oh ja, het is natuurlijk al vakantie, wanneer ben je uitgerekend? Ik: 14 april K: Bij het afrekenen stoot ze haar collega an terwijl ik bij de kassa sta. K: 7,5 maand Nou daar sta ik dan te kijk terwijl iedereen in de kapperszaak mee aanstaard en wil zien wat zo bijzonder is aan 7,5 maand. voelde me niet echt prettig en aan de andere kant super trots ze zagen iig mijn buikje en IEDEREEN KEEK
Hey meiden, Weer even een snel berichtje van mijn kant. De babykamer is klaar. We hebben hem vandaag helemaal schoongemaakt. De wieg kan er dus in en die komt vanavond. Zal er gelijk even een foto van maken. Ook heb ik de slaapkamer een grote beurt gegeven, dus alleen de badkamer en de keuken moet nog. De badkamer staat op de planning voor morgen of zondag en de keuken voor zondag of maandag. Ik ga nog even een poging doen of mijn moeder hierheen kan komen anders moet ik het zondag in mijn eentje doen. Ik ben nu ook wel kapot moet ik zeggen, maar mijn mannetje moet mij steeds remmen, want ik ga maar door. Kan geen grenzen bewaken, zal wel te maken hebben met de nesteldrang. Maar mijn mannetje past goed op me. (doet ie ook wel uit zelfbelang, want anders moet hij ook te veel doen) Ik heb verder vrij weinig nieuws. Heb wel het idee dat die kleine aan het indalen is. Heb iedere keer wat meer druk op mijn bekken en heb ook het idee dat mijn buik zwaarder wordt onderaan. Dit heb ik vooral met lopen. Ik zal het dinsdag wel eens even vragen aan de vk. Ik heb daar nog een vraagje over. Ik moet weer urine meenemen, maar moet dit ochtend urine zijn, want ik moet nu 's middags. Ik kan wel ochtend urine opvangen, maar zou dit nog goed blijven dan? Verder heb ik van jullie echt wel alles gelezen, maar ik heb het helaas niet onthouden, volgende keer beter. Misschien ben ik er vanavond nog even en anders tot morgen.
Tascha, fijn dat het nu op schiet. ALs je niet zeker weet wat voor urine je mee moet nemen zou ik maandag gewoon even bellen. Ik heb nu echt last van iets dat op indalingsweeën zou kunnen lijken. Oh, waar is de pcm
Zo ik ben weer fris gewassen, tascha ik zou ook even bellen voor die urine geen idee heb ik. Loeki wij kunnen gelukkig nog 6 weken showen met de buiken, en leuk toch dat iedereen even opkijkt Ik ben hondsmoe, ben blij als ik vanavond op de bank lig en daarna in bed. Hopelijk slaap ik vannacht weer eens goed. wel lekker gevoel dat de babywas helemaal af is. Ik vond dat de kraamzorg het idd ook tel had kunnen doen. Tip van hun stop het contractje / papieren van hun onder het waskussen op je babykamer daar schijnen ze het altijd te kunnen terugvinden.
Zeg het is hier weer erg rustig ik ga afsluiten tot morgen! Zorra mocht je je nog melden, hopelijk gaat het goed met jullie, denk aan jullie
Ja, ben heel benieuwd hoe het met haar is. Hopelijk is alles goed, maar hoe langer het duurt voor ze zich meld hoe meer ik ga twijfelen.
Hè verdorie, ik had nieuwe buikfoto's willenmaken, maar de batterij van de camera is leeg en de oplader is zoek. Jullie moeten dus nog even op nieuwe foto's wachten helaas.
komt wel joh. maar je moet niet te lang wachten, want we willen natuurlijk nu wel eens zien wat voor gigantische buik jij krijgt
Ja loeki ik was die VK van mij helemaal zat ze denkt te makkelijk over bepaalde dingen. Ik vond het ook niet zo leuk dat ze niet wilde komen toen ik van de trap was gevallen. Even een vraagje als je baarmoeder zo erg voorloopt moet je dan niet worden getestd op zwangerschaps suiker?
Hoeveel loop je voor? Volgens mij word je altijd gecontroleerd. Ik heb een nieuwe foto. Valt me op de foto eigenlijk best wel tegen. Ik had gehoopt dat het meer zou lijken.
Mooi buik hoor loeki, wees blij dat het niet zo een joekel van een buik is hoef je er minder af te trainen Ik loop veel voor Mijn baarmoeder is 32 cm en daar moet je 4 weken bij op tellen om op het aantal weken te komen, ik vind dat wel erg veel namelijk.
Ja dat is idd wel veel. 32 cm is idd 36 weken, maar iedere baarmoeder groeit anders, als ik naar het aantal cm kijk loop ik ook voor, maar dat komt omdat ik niet naar de zijkant groei, maar echt in de hoogte.
Wat wel raar is is dat er op mijn kaart 32 cm staat en 1/2 nx terwijl 1/2 nx anders en bij aantal weken heeft ze 32 geschreven Hier is een voorbeeld http://www.gezondvgz.nl/%7B44a1c079-e1d ... 388efbf%7D
nou meiden een foto van de wieg gaat nog even niet lukken. Ik ben aan het internetten via de nieuwe computer, maar daar staat nog geen picture pakage op, dus ik kan de foto's niet op de computer zetten helaas. Als het goed is kan het na morgen wel, dus staat de foto morgen op het forum. Het is wel heel speciaal hoor die wieg nu in de kamer.
Leuk Tascha, we wachten in spanning af. Leuke link http://babynamen.spaarbeleg.nl/index.ph ... yoccurance onze naam is het afgelopen jaar 23x aan een meisje en 2x aan een jongen gegeven. Geloof je nooit als je onze naam zou weten.