April 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door carol78, 4 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja hier vind iedereen mijn buikje ook nog klein (nieuwe foto in mijn album) maar zelf vind ik het al best veel, meer dan een week geleden.

2. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Pientje, de banner van Zorra is idd weg :(

3. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik weet het niet van Zorra haar banner, op welke pagina staat haar laatste berichtje dan?

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Zorra was met haar banner bezig toen ze ineens weg moest, denk dat het daar aan ligt, want ze is niet meer online geweest sinds woensdag, dus maak je nog maar geen zorgen.

5. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    weet wel dat ze een andere had laatst die ze nog wou veranderen.
    Misschien dat ze hem vast had verwijderd maar nog geen nieuwe had geplaatst?

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Dat vermoed ik want er was al sinds woensdag geen banner meer hoor.

7. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    daarom mijn vraag,want kon me niet herinneren dat ze geen banner had,alleen een andere.

8. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Dan zal dat het wel zijn.

Zou Annabel al terug zijn van haar vakantie? Ben benieuwd hoe ze het heeft gehad!

9. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nou dan maar hopen dat hij net als de katers thuis komt als het gaat regenen.

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ow er ligt bij ons op de deurmat van de tuin een kat te slapen van de buren,ziet er zo zielig uit,zo'n opgerolt beestje op onze deurmat zodat ie niet nat wordt...

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    hahaha! Zit net op buienradar.nl te kijken, maar er komt nog het eea aan voor jullie!

12. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, dat heb ik gezien, dus die is met een halfuurtje wel terug :evil:

Pientje, wat sneu voor de kat. Wij hebben een luikje, dus ze kunnen er altijd in.

Oh horloge van mijn man is terug, had gehoopt dat dat nog even weg zou blijven, nu moeten we die 320 euro gaan dokken voor de reparatie. :(

13. Niet meer actief

Tja Loeki dan is hij wel weer bij de tijd en voor de weeen is ht wel fijn om de tijd bij te houden :)

Ik zit overigens ook nog in badjas (van mijn man trouwens is langer )
    Ik knoop hem onder mijn buik waardoor ik uitzie als een vent (grijze jas) met een dikke bierbuik razend charmant hoor :p

Bijna klaar hier met de klusjes, ik heb ineens heel veel energie de laatste dagen heerlijk gewoon na 7,5 maanden mist in mijn hoofd.

Zorra ging een nieuwe banner installeren en daar had ze geen tijd meer voor , dus daarom heeft ze er nu geen denk ik.

14. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    € 320,-- ? Het was toch meer als € 400,--. Valt het dan toch nog een klein beetje mee?

15. Niet meer actief

Kijk toch weer geld over voor iets leuks te doen voor jezelf. ;)

16. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Missy, wat zou ik nu graag een foto van je zien :) Ik knoop m'n badjas juist boven m'n buik, ook heel charmant!

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee er is al 85 euro betaald.

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    AAARRRGGGGHH, ik krijg moordneigingen. Manlief komt thuis, ik zet koffie voor hem en hij gaat douchen, z'n tas smijt hij in de gang, schoenen trapt hij onder de kapstok, z'n sokken trekt hij in de kamer uit en laat hij gewoon liggen en ik heb net zo mijn best gedaan het hier op te ruimen :evil:

19. Niet meer actief

Loeki adem in adem uit. Laat je niet gek maken dadelijk heb je hoofdpijn of buikpijn van de stress :eek: :)

20. Niet meer actief

Ja ik zie er op mijn paasbest uit. nee ik moet me nu echt gaan aankleden want dadelijk staat er iemand onverwacht voor de deur en loop ik er echt bij als een "wijf"type ma flodder.. :)

Mijn man moet wel continue lachen als ik zo langsloop in zijn jas. volgens mij een sex killer nr 1 :) :)

Deel Deze Pagina