Ja hier vind iedereen mijn buikje ook nog klein (nieuwe foto in mijn album) maar zelf vind ik het al best veel, meer dan een week geleden.
Zorra was met haar banner bezig toen ze ineens weg moest, denk dat het daar aan ligt, want ze is niet meer online geweest sinds woensdag, dus maak je nog maar geen zorgen.
weet wel dat ze een andere had laatst die ze nog wou veranderen. Misschien dat ze hem vast had verwijderd maar nog geen nieuwe had geplaatst?
Dan zal dat het wel zijn. Zou Annabel al terug zijn van haar vakantie? Ben benieuwd hoe ze het heeft gehad!
ow er ligt bij ons op de deurmat van de tuin een kat te slapen van de buren,ziet er zo zielig uit,zo'n opgerolt beestje op onze deurmat zodat ie niet nat wordt...
Ja, dat heb ik gezien, dus die is met een halfuurtje wel terug Pientje, wat sneu voor de kat. Wij hebben een luikje, dus ze kunnen er altijd in. Oh horloge van mijn man is terug, had gehoopt dat dat nog even weg zou blijven, nu moeten we die 320 euro gaan dokken voor de reparatie.
Tja Loeki dan is hij wel weer bij de tijd en voor de weeen is ht wel fijn om de tijd bij te houden Ik zit overigens ook nog in badjas (van mijn man trouwens is langer ) Ik knoop hem onder mijn buik waardoor ik uitzie als een vent (grijze jas) met een dikke bierbuik razend charmant hoor Bijna klaar hier met de klusjes, ik heb ineens heel veel energie de laatste dagen heerlijk gewoon na 7,5 maanden mist in mijn hoofd. Zorra ging een nieuwe banner installeren en daar had ze geen tijd meer voor , dus daarom heeft ze er nu geen denk ik.
Missy, wat zou ik nu graag een foto van je zien Ik knoop m'n badjas juist boven m'n buik, ook heel charmant!
AAARRRGGGGHH, ik krijg moordneigingen. Manlief komt thuis, ik zet koffie voor hem en hij gaat douchen, z'n tas smijt hij in de gang, schoenen trapt hij onder de kapstok, z'n sokken trekt hij in de kamer uit en laat hij gewoon liggen en ik heb net zo mijn best gedaan het hier op te ruimen
Ja ik zie er op mijn paasbest uit. nee ik moet me nu echt gaan aankleden want dadelijk staat er iemand onverwacht voor de deur en loop ik er echt bij als een "wijf"type ma flodder.. Mijn man moet wel continue lachen als ik zo langsloop in zijn jas. volgens mij een sex killer nr 1