Gewoon aanvragen! Hij kost niks en als het goed is heb je hem met een paar dagen in huis. Past ie niet, jammer dan!
Goedemorgen. Pientje wat vind je van Melissa, mijn nichtje haar dochters heten Jennifer en Melissa vandaar. Janne wat vervelend dat het minder met je rug en bekken gaat. Mo dat is schrikken doe maar heel rustig aan! Zorra jij ook veel rusten, ben blij datje er weer bent. Waar is Harley de laatste dagen, Zij heeft toch ook veel last van bekken dacht ik? Evon fijn dat je je goed voelt nu! loeki geurkaarsen moet en nu even niet aan denken bij de misselijkheid brrrr. maar op zich t wel heel leuk om te krijgen. Jopie is het kamertje nu helemaal klaar, mooie gordijnen hoor! Mijn man is de bijkeuken weer aan het inruimen en poetsen heerlijk is dat klusje weer klaar. straks begint hij aan de berging af te breken , fietsen en gereedschap eruit en daar ook muren afwassen en volgende week witten. Hij had ontbijt met aardbeien en vers sinasappelsap gemaakt lief he vanmiddag verjaardag vader van hem, en voor de rest rustig aan hier.
Geeft niks dat die buikband te wijd is hoor, ik vouw hem aan de bovenkant gewoon dubbel en dan tussen mijn broek, dan blijft ie wel hangen En anders kan ik hem nog proberen heet te wassen lol. Ik ga de kinderwagen maar eens in elkaar zetten denk ik.
Loeki hij heeft van half 10 tot bijna 14 uur eraan gewerkt, hadden we wel al de dag vooraf alles leeg gemaakt maar het is een bewerkelijke ruimte met 2 deuren en raam erin, met alle aansluitingen voor witgoed, aanrecht en keukenkastjes, dus echt grote vlakken schilderen gaat niet snel. Ben erg blij ziet er mooi uit lekker fris.
Missy, lekker hoor zo'n ontbijtje met liefde! Als de band te wijd is kan je hem toch ook een keer langs de zijkant naaien, zodat de zoom wat groter wordt
Natanya bij mij zit de kinderwagen al een maand of 4 inelkaar , hoezo controle freak, staat trouwens wel nog op de zolderkamer nu, en als berging ook klaar is komt ie naar beneden voor de echt
Ik zou eigenlijk niet weten wat ik met zo'n band moet, ik draag mijn eigen truitjes gewoon en die zitten nog prima over de buik maar dat komt ook door dat ik natuurlijk in gewicht nauwelijks bij gekomen ben dus relatief afgevallen , na de zwangerschap zullen de truien wel te los zitten denk ik.
Jopie ga je nog wat speciaals doen voor als je man terugkomt ik bedoel taart, etentje of zoiets of wil hij gewoon lekker thuis zijn met jouw, of alle familie gelijk over de vloer?
Missy, ik heb hem snert beloofd! En hij vind saucijzenbroodjes erg lekker, dus die ga ik maken. En verder, wil ik voor het eerst een keer eerst. Dus deze keer laat ik niemand weten wanneer hij precies thuis komt. Hebben we lekker de tijd aan ons zelf. Normaal gaan we altijd direct vanuit Schiphol naar zijn ouders, maar daar heb ik deze keer geen zin in. Het is nou gewoon even ikke, ikke, ikke.... We hebben elkaar zolang niet gezien, en er is natuurlijk zoveel veranderd.
Ik had de bekleding eerst even lekker gewassen, aangezien de reiswieg nooit is gebruikt (door ons). Dus nu maar even in elkaar zetten en dan regenhoes eroverheen tegen het stof Ik heb helaas geen naaimachine en zou er ook niet mee overweg kunnen, dus ik behelp altijd met dubbelvouwen en veiligheidsspelden, hahaha je moet wat!
Jopie gelijk heb je, straks als de baby er is moeten jullie ook al zoveel delen met anderen, visite enzo, nee ik zou hem ook even voor mezelf houden. We zullen je geheim wanneer hij komt niet verklappen hier plechtig beloofd O Natanya ik kan ook niet naaien maar ben ook inventief met spelden
Heyhey allemaal! Heb nieuwe foto's van de baby kamer in mn album gedaan hij is nog niet geheel af de wieg komt bijv maandag en het tapijt wat over is staat nog in de hoek! Mijn bedoeling is wel gelukt om buiten naar binnen te halen! Hopenlijk vinden jullie t ook wat! Volgende week foto's van hoe het er af uit ziet! Liefs Almira
Almira mooi hoor, ik moet ook de komende week nodig de babykamer gaanopfleuren, nu staan nl alleen nog meubeltjes erin, gordijnen en verder is het nog niet aangekleed. ach ja nog even de tijd. Zo ben even mijn man aan het helpen en over uurtje is de bijkeuken gepoetste en compleet fris
Zo de kinderwagen zit weer in elkaar, wat een werk al die klittenbandjes (Bugaboo)! Net lekker gelunched met appeltaart en slagroomtaart mmmmmmmm... Vervelend als je net een verjaardag achter de rug hebt en taart over!